Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odpal iste w prawym górnym rogu na pasku masz klucz,wcisnij go i nasz do wyboru zakładki a w nich VERSION lub wersja jeśli masz PL.

Pierwsze z gorý system...

Sprzedam łączniki stabilizatora do bmw e60 FEBI.
  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 115
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ISTA P

czy ISTA+

do ISTY+ trzeba mieć icom i mozna kodować tylko serie F , G , I

oczywiście kodowanie bardzo ograniczone w porównaniu do ESYS,

te same zasady są dla ISTAP tylko kodowanie mozliwe jest też dla serii E , zasada ta sama , NCS i ESYS mają lepsze możliwości

od wersji ISTA P 3.64 przetwarzanie modeli F, G, I zostało zablokowane mozliwe jest tylko po podaniu kodu IBAC

wszystkie funkcje przejeła ISTA+

ISTA P w przyszłości bedzie tylko dla old modeli E-serii

Opublikowano

Czyli w wielkim skrócie aby dobrze się zrozumieć:

- chcąc kodować serię F itd muszę mieć ISTA+ z ICOM - inaczej nie pójdzie?

- chcąc kodować serię E muszę mieć ISTA P - kodowanie pójdzie bez problemu z każdym kablem uniwersalnym do BMW? Do której wersji jest ISTA P dla modeli E ?


I na koniec:

- ISTA+ czy ISTA P - diagnozę wykonam każdego auta jednym i drugim programem, różnica jest dopiero jeśli chodzi o kodowanie, dobrze myślę?

- NCS jest dla modeli E a ESYS dla modeli F? Czy ESYS'em mogę kodować modele E i F ? ESYS działa bez ICOM?


Pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1 - chcąc kodować serię F itd muszę mieć ISTA+ z ICOM - inaczej nie pójdzie?

2 - chcąc kodować serię E muszę mieć ISTA P - kodowanie pójdzie bez problemu z każdym kablem uniwersalnym do BMW? Do której wersji jest ISTA P dla modeli E ?

3 - ISTA+ czy ISTA P - diagnozę wykonam każdego auta jednym i drugim programem, różnica jest dopiero jeśli chodzi o kodowanie, dobrze myślę?

4 - NCS jest dla modeli E a ESYS dla modeli F? Czy ESYS'em mogę kodować modele E i F ? ESYS działa bez ICOM?

Ad1 tak ISTA+ z serią F,G, I kodowanie, programowanie tylko z ICOM, diagnostyka może być na ENET

Ad2 dla modeli E-serii z ISTA-P programowanie (ICOM A + b ) , kodowanie z ICOM (w ista P nie ma diagnostyki )

do kodowania z ISTA-P mozliwy jest emulator icom który działa z k-dcan (tylko jak raz go uruchomisz to nie działa już icom potrzebna ponowana instalacja istaP)

tylko nalezy uwazać ista czasami odznacza programowanie mimo że w trybie expert mode usunelismy sterowniki z planu aktualizacji

nie zaleca się kodować z emulatorem icom sterowników MOST

Programowanie z emulatorem ICOM K-dcan bardzooooo ryzykowne , programowanie z k-dcan sterowników most zabronione .


Ad3 Do diagnozy tylko ISTA D Rheingold (nowsze jej wersja ISTA+) diagnostyka mozliwa wszystkich modeli dla E serii działa z K-dcan (poprzez EDIABAS 7.3.0)

dla modeli F,G, diagnostyka mozliwa z kablem ENET

Ad4 NCS (NCSEXPER) jest tylko dla modeli E-serii, MINI, RR i motocykli K , ESYS tylko dla modeli (F, G , I ,RR, i najnowszych mini )

NCSEXPER działa z ICOM i tez zwykłym kablem ,

ESYS działa e ICOM , ENET , i ICOM + ruter dla modułów NBT, NBT_EVO, KOMBI, RSE

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,


Czy ktoś może mi powiedzieć co oznacza że sterownik DSC w moim aucie nie odpowiada.


Wszystkie inne sterowniki są czytane przez moją ISTE+ a tylko przy tym DSC jest błąd brak komunikacji. Łącze się kablem k-dkan

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam,


Czy ktoś może mi powiedzieć co oznacza że sterownik DSC w moim aucie nie odpowiada.


Wszystkie inne sterowniki są czytane przez moją ISTE+ a tylko przy tym DSC jest błąd brak komunikacji. Łącze się kablem k-dkan

 



W jakim kolorze jest dsc ...czerwony czy niebieski?

icon4.png
Opublikowano

Witam,


Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość sprawdzenia wartości sond lambda przez iste d w e46 compact 318i? Jeżeli tak prosiłbym o pokierowanie jak to zrobić. Z góry dzięki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na drzewie sterowników klikasz na dme, później przycisk po prawej na dole i chyba pierwsza zakładka (albo druga) i będzie odczyt parametrów po ich wybraniu (trzeba nacisnąć odpytaj stan czy jakoś tak), robię to intuicyjnie, więc nie podam dokładnie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Gdzie w ista-d można sprawdzić korektę wtrysków? Mam n43b20 i szukałem już na trzech istach:

- Rheingold 4.01.22 Standalone / PSDZDATA 4.01.22 [2016]

- Rheingold 4.12.12 Standalone / SDP 4.12.12, oraz

- tej trzeciej ju nie pamiętam.


Jest wiele opisów do diesla, ale do benzyniaka nie ma.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na drzewie sterowników zaznacz dme i na dole klikasz wywołaj funkcje (coś w tym stylu), otworzy się okno i będzie zakładka zapytanie diagnostyczne (piszę z głowy, więc mogą być rozbieżności) i tam masz wszystkie możliwe odczyty, są również korekcje na cylindrach. Jak o to pytasz i masz n43 to pewnie wtryskiwacz/wtryskiwacze na cylindrach, na których wypada zapłon.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Funkcje serwisowe - napęd - cyfrowy układ sterowania silnikiem wysokoprężnym - pomiar nierówności pracy silnika.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zaczynam dopiero przygodę z ISTA bo kupiłem F11 i interfejs aby mieć chociaż podstawowe narzędzie do diagnostyki auta.

U mnie coś jest nie tak. Mam ISTĘ+ - łaczy się z autem, odczytuje sterowniki, dane auta. Wchodziłem przez funkcje serwisowe i potem w "Regulację równomierności pracy silnika". Chciałem sprawdzić korekcje wtrysków ale jak wchodzę dalej to mi się pojawiają 2 kwadraciki szare bez żadnych opisów. No chyba, że coś źle wchodzę. Czy coś trzeba zaktualizować czy o co chodzi.

Wygląda to tak:

9BNxQo3.jpg?1


Ma ktoś jakiś pomysł? Ktoś wspominał coś wcześniej o możliwości wyboru wersji? W ustawieniach mam jako ten standardowy ENET zdaje się (teraz nie mam możliwości podejrzenia bo siedzę w pracy a laptop w domu).

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ok. Spróbuje odpalić to w języku angielskim - może to własnie kwestia brakującego tłumaczenia i dlatego wariuje.

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdecydowanie to problem z tłumaczeniem, po angielsku będzie ok.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.