Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Takie pytanie , ? Czy jak ciągniesz obroty do odcieńca to sa czasami problemy z zapieciem drugiego biegu. sam juz nie wiem czy to tak musi byc czy mam coś pokaszanione , sprzegło zmieniłem i nadal to samo !!!!
Opublikowano
NO właśnie ja też tak mam, ale w dodatku niemogę redukować biegów z 3 na 2 i 2 na 1. To napewno synchronizator?? Da się go wymienić czy lepiej głowy niezawracać i nową skrzynkę włożyć :[
Opublikowano
Takie pytanie , ? Czy jak ciągniesz obroty do odcieńca to sa czasami problemy z zapieciem drugiego biegu. sam juz nie wiem czy to tak musi byc czy mam coś pokaszanione

ja tak miałem w poprzedniej Becie, nic z tym nie robiłem... a w 325 mam czasem problem przy bardzo szybkiej zmianie z II na III bieg...

Opublikowano
synchronizator ma za zadanie wyrównac obroty przed zmiana biegu (mili sekundy) jezeli obroty sa zbyt duze to nie jest w stanie w tak krotkim czasie wyrownac obrotów i zgrzyta lub poprostu nie wchodzi ... proponowal bym zalozyc sportową skrzynie ktora jest przystosowana do tego
BMW to moj pierwszy i jedyny samochod.
Opublikowano
To co nawet rozebranie skrzyni i wyminienie wszytkiego co jest juz zjechane nic nie da. Bo własnie sie zastanawiam nad taką operacją bo na rajdach trace przez to cenne sek.

 

Wydaje mi sie ze seryjna skrzynia nie jest odpowiednia na rajdy :/

BMW to moj pierwszy i jedyny samochod.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich. Miałem też problem z zapięciem 2-go biegu w swojej e30, szczególnie zimą. Zmieniłem olej na syntetyk (chyba 75W-90 Valvoline), sytuacja się poprawiła ale czasami haczy szczególnie wtedy gdy chce wrzucić 2 przy wyższych obrotach.

Zastanawiam się nad zalniem x-ceramika do skrzyń biegów.Polecacie czy odradzacie?

Dotej pory miałem negatywny stosunek do tego rodzju wynalazków. Czytając posty na forum jak spisuje się w silniku to może pomoże w skrzyni biegów?

  • 4 lata później...
Opublikowano

Wybaczcie odgrzewanie kotleta, ale mam identyczny problem.

 

Kupiłem E30 do KJS'ów - problem taki, że na wysokich obrotach nie wchodzi dwójka. (Parokrotnie po próbach wrzucenia 2 rezygnowałem, wracałem na 1 - wtedy potworne zgrzyty).

 

Rozumiem że synchronizatory już są zmęczone życiem - wymiana skrzyni?

 

Być może od razu wrzucę skrzynię od E36, co znacznie skróci przełożenia. Felix - jeździłeś może kiedyś na takiej konfiguracji?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.