ODKOPUJE TEMAT Wczoraj podczas wymiany żarówki w bagażniku niechcący poszło zwarcie i spaliło bezpiecznik nr 21 7,5A. Normalna sprawa myśle sobie, kupiłem 7.5 A, wstawiłem wszystkie światła w kabinie w bagażniku świecą. Myśle jest ok. Uruchomiłem auto patrze a tu inspekcja sie świeci i nie działa TYLKO ekonomizer. Skasowałem inspekcję, już sie nie świeci ale o dziwo ekonomizer nie działa tak jak powinien. Na postoju wskazówka powinna iść na max czyli 30 litrów a u mnie leży na 0, przy gwałtownym wciśnięciu gazu ruszy się a za chwilę znowu wraca na zero. Jeszcze raz wyjąłem bezpiecznik nr 21, sprawdziłem pozostałe wszytko niby ok. Po wyjęciu bezpiecznika znowu musiałem skasować inspekcję. Ekonomizer w dalszym ciągu nie działa tak jak powinien. Podejrzewałem akumulatorki ale zawsze padają razem z obrotomierzem?????? Ktoś miał podobną akcję???? Dzisiaj zaobserwowałem taką prawidłowość. Uruchamiam auto, ekonomizer przy postoju stoi na zero i palą się wszystkie kontrolki inspekcji. Wkręcę silnik na 3000 tys wszystkie kontrolki inspekcji gasną, ekonomizer POKAZUJE powyżej 3000 tys max wartość na ekonomizerzejeżeli obroty spadną poniżej 3000 tys wskazówka leci na 0.