Skocz do zawartości

andrzej-bielak

Zarejestrowani
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39
  • Lokalizacja
    BIAŁYSTOK

Osiągnięcia andrzej-bielak

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Nie zgodzę się z Tobą, że Pioneer gra lepiej niż JVC :nienie: masz do tego prawo ale ja wiem swoje, miałem sony, jvc i inne modele i najlepiej na tych samych głośnikach grał pioneer. Mówie tutaj o najtańszych porównywalnych modelach. Swego czasu przez kilka dni miałem JVC KD-AVX1, no ten JVC zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, ale nie porównywałem go z innymi producentami na takim samym pułapie cenowym.
  2. Moim zdaniem albo Alpine albo Pioneera, nawet najtańsze modele grają przyzwoicie w porównaniu do tańszej konkurencji JVC czy Sony.
  3. andrzej-bielak

    Ekonomizer w E30

    ODKOPUJE TEMAT Wczoraj podczas wymiany żarówki w bagażniku niechcący poszło zwarcie i spaliło bezpiecznik nr 21 7,5A. Normalna sprawa myśle sobie, kupiłem 7.5 A, wstawiłem wszystkie światła w kabinie w bagażniku świecą. Myśle jest ok. Uruchomiłem auto patrze a tu inspekcja sie świeci i nie działa TYLKO ekonomizer. Skasowałem inspekcję, już sie nie świeci ale o dziwo ekonomizer nie działa tak jak powinien. Na postoju wskazówka powinna iść na max czyli 30 litrów a u mnie leży na 0, przy gwałtownym wciśnięciu gazu ruszy się a za chwilę znowu wraca na zero. Jeszcze raz wyjąłem bezpiecznik nr 21, sprawdziłem pozostałe wszytko niby ok. Po wyjęciu bezpiecznika znowu musiałem skasować inspekcję. Ekonomizer w dalszym ciągu nie działa tak jak powinien. Podejrzewałem akumulatorki ale zawsze padają razem z obrotomierzem?????? Ktoś miał podobną akcję???? Dzisiaj zaobserwowałem taką prawidłowość. Uruchamiam auto, ekonomizer przy postoju stoi na zero i palą się wszystkie kontrolki inspekcji. Wkręcę silnik na 3000 tys wszystkie kontrolki inspekcji gasną, ekonomizer POKAZUJE powyżej 3000 tys max wartość na ekonomizerzejeżeli obroty spadną poniżej 3000 tys wskazówka leci na 0.
  4. E30 lipiec 1987 wąska lampa kupina w marcu 2005 z przebiegiem 198 tys. Teraz cos koło 230 tys cały czas na 10w-40. Materiały eksploatacyjne, zmieniona przekładnia kierownicza i 1 dyferek. Zawsze dowiozła mnie do celu. Co najważniejsze trzyma parametry: ze 129KM i 164Nm po shamowaniu ma 135.2 i 178 Nm :D
  5. TO CIEKAWE JAKIE TZRASKA NA OBIAD
  6. Obejrzłem wszystkie stronki, naprawde piękny remoncik, ale w pewnym momenicie myślałem że wrzuci do m3 białe tarcze zegarów :duh: , ulżyło jak zobaczyłem oryginalne :D
  7. Scisła czołówka w produkowaniu aut moim zdaniem to BMW, porsche , Mercedes, no może Audi. Czytając wszystkie opinie to uważam że niektórzy chyba fora pomylili, a i auta chyba nie te co trzeba kupili.
  8. A co za różnica czy sam dokładał czy nie. Ważne jest to że miał oryginał i że one uległy uszkodzeniu. PZU musi więc za to zapłacić. Nie godz sie na pierwszą kwotę którą zaproponują, z reguły jest mała.
  9. A GDZIE SZUKAĆ TEGO ZAWORU ZWROTNEGO
  10. człowieku co ty piszesz;/ po pierwsze bmw 530 ma silnik rzędowy i to rzędowa 6 a nie 8 i nie widlasta chbya ze sam robiłes ten silnik;/ - OJ DAŁEŚ OGNIA
  11. BYŁO BYŁO. Oglądałem już 3 razy. Muszę przyznać że ten którego robią i ten którym tylko się przejechał całkiem ładnie się prezentują. Oj tego druiego to bym przygarnął. :D
  12. Dla niektórych jest właśnie odwrotnie. Zresztą ile jest wąskiej lampy a ile szerokiej??? Weź pod uwage nawet rarytaski jakimi sa m-techniki. M-technika II jest jednak więcej.
  13. Ja mam założone filtry HENGSTA. Z tego co wiem to też szły na pierwszy montaż w niektórych markach.
  14. Wóju będziesz szczęśliwy jak te 2.8 już wsadzisz :D :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.