Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Spasowanie przodu pierwsza liga...

 

Numer podwozia WBAAV51010FZ01650

Kod typu AV51

Typ 330I (EUR)

Typoszereg E E46 (4)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STANDARDLEDER/GRAU (N6TT)

Data prod. 2001-07-23

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S338A M SPORTPAKET II M Pakiet sportowy II

S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS Radionawigacja

S632A KOMPLETTVORB. BMW HANDY (MOTOROLA) Instalacja tel. kom. BMW (Motorola)

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

S716A M AERODYNAMIKPAKET II Pakiet aerodynamiczny

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S772A INTERIEURLEISTE ALU BLACK CUBE Listwy wewnętrzne Alu Black Cube

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S789A M LM-RAEDER MIT MISCHBEREIFUNG Obr. BMW, st. le. indywid.

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak generalnie to silnik dobry, często się psują te bmki? Jak ze spalaniem dużo by mnie kosztowało ?

Warte jest te auto swojej ceny?

 

Do tej ceny, która jest w ogłoszeniu musiałbyś doliczyć jeszcze z 4-5k zł opłat. Spalanie 15l w mieście, 8-9l w trasie. Jak silnik zadbany to bezawaryjny. To auto ja bym odpuścił na Twoim miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy w ogóle PRE LCI powinno mieć takie zderzaki M-pakietowe jak w ogłoszeniu? Mi się wydaje że nie...

 

http://i51.tinypic.com/20fbzax.jpg

http://i902.photobucket.com/albums/ac228/carbon1230/E46/2-Kopia.jpg

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co podałeś, to jest S715 Pakiet Aerodynamiczny.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj ją oglądałem powierzchownie. Opony z przodu są różne, na prawym kole jest jakiś falken zjechany do limitu, a na lewym continental w stanie średnim.

Z prawej strony brakuje śruby w nadkolu, a w lewym są dwie nieoryginalne. Spasowanie przodu jest słabe. Żebra na atrapie nie są chromowane, a powinny, tak samo lampy, które powinny mieć jasny wkład. Lampy z tyłu nie są oryginalne, ale tył wydaje się równy. Do tego rozdarte połączenie boczka z górną częścią fotela kierowcy. Skóra zaniedbana, popękana i brudna.

Tyle z takich ogólnych oględzin. Oglądałem auto z czystej ciekawości, dlatego nie brałem jej na serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I umowa na Niemca, pytałem o to swego czasu. Auto jest do opłat.

 

Powiem szczerze że teraz zakup na inny sposób to jest problem. Nie wiem sam bo czytałem o problemach z tym związanych i trochę mi to nie pasuje, ale większość aut które oglądam ostatnio tylko tak są sprzedawane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niektórzy z kupujących mogą mieć niezłą niespodziankę, jak wkrótce połączą bazy danych całej UE z Polską i urzędy celne i skarbowe w pl będą mogły sprawdzać, kto komu i za ile dane auto gdzieś tam poza granicami Polski sprzedał :cool2: ciekawe ilu załapie się na zarzuty za fałszowanie podpisów, fałszowanie dokumentów, itp. A handlarzyny rączki umyją i będą się cieszyli, bo ich nigdzie tam nie będzie. Podobna sytuacja była, jak Polska weszła do Schengen i podłączyli polskie bazy danych do SIS (System Informacyjny Schengen) i zaczęły wypływać w Polsce kradzione auta na terenie UE kilka, kilkanaście lat wcześniej. Niejeden się wtedy zdziwił, jak był nawet drugim, trzecim właścicielem auta w Polsce, a Policja przyjechała po jego auto..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baza danych powiadasz? Czyli handlarz Turek nie sprzeda już auta panu "nikt" tylko będzie musiał wpisać handlarza z prawdziwego imienia i nazwiska.

 

Nie wiem jakie są przepisy w tym zakresie i jakie obowiązki sprzedającego zagranicą w poszczególnych krajach, ale może nadal będzie sprzedawanie auta na dane podane przez handlarza z kosmosu, bez sprawdzenia danych w dowodzie osobistym. Sam jak kupowałem auta w Niemczech, czy to w komisie czy od prywatnego sprzedającego (ostatnio w 2012 r.) czy to na fakturze czy na umowie wpisane były dane podane przeze mnie bez weryfikacji z dokumentami, więc nie podejrzewam żeby teraz było inaczej.

Póki co jeszcze to nie weszło, ale jak wejdzie kto wie czy nie będą urzędy celne i skarbowe w Polsce weryfikowały tych danych wstecz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem polega na tym, że Niemiec sprzedaje auto bez tablic i dlatego nie interesuje go komu sprzedaje. Gdyby sprzedawał z tablicami bałby się, że auto może być użyte do przestępstwa. W Polsce przedmiotem zainteresowania organów skarbowych mogą być auta, które mają otwartą sprawę VAtu czyli nabywane od firm z Unii Europejskiej. Samochody z prywatnych rąk z "zamkniętym" tematem VATu obchodzą US tyle co zeszłoroczny śnieg.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A akcyza? I zaniżanie wartości pojazdu przy przepisywaniu umowy? Np. handlarz kupuje na fakturę auto o pojemności pow. 2 litrów za kwotę 5.000 eu, następnie sprzedaje w Polsce i kupujący albo handlarz przepisuje umowę na dane Niemca z Briefu wpisując np. 3000 eu. Przecież jest to nagminne a w skali kraju niezła suma może się zebrać :wink: uważasz, że celny się tym nie zainteresuje? Wątpię :wink: druga rzecz, że jest to fałszowanie dokumentów, podpisów, itp. więc z urzędu zawiadomienie na Policję lub do prokuratury z celnego czy skarbowego pójdzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest teraz, bo nie ma innej możliwości zweryfikowania wiarygodności faktury czy umowy. Ale jak będzie miał taką możliwość, to sądzę, że już będzie inaczej to wyglądało. Zresztą czas pokaże, czy miałem rację i jak to będzie wyglądało w rzeczywistości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To niektórzy z kupujących mogą mieć niezłą niespodziankę, jak wkrótce połączą bazy danych całej UE z Polską i urzędy celne i skarbowe w pl będą mogły sprawdzać, kto komu i za ile dane auto gdzieś tam poza granicami Polski sprzedał

 

Nigdy tak nie będzie bo w Niemczech nikt nie ewidencjonuje sprzedać pojazdów między osobami prywatnymi.

Dostajesz kluczyk, dokumenty i to wszystko. Nie potrzeba umów - idziesz z papierami prosto do urzędu zarejestrować na siebie, a nie jak u nas US itd

 

Urzędy skarbowe już mają połączenie/możliwość weryfikacji ale dotyczy to tylko sprzedaż na fakturę VAT-UE (za kwotę netto).

Wtedy jak masz firmę to w deklaracji VAT podajesz NIP UE firmy od której kupiłeś/której sprzedałeś i kwotę.

 

 

Poza tym w Niemczech też kombinują jak mogą. Ostatnio kupowałem samochód za prawie 40 k EUR. Piękny przeszklony Autohaus, same grube fury (kilkadziesiąt licząc te w magazynie), obsługiwał nas sam szef - Niemiec. Pisze rachunek i nagle pyta: Możemy obniżyć sumę o 4 k EUR? Dostaniecie drugi komplet felg gratis. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Niemiec miałem głównie na myśli auta kupowane tam w komisach przez polskich handlarzy na fakturę, a później przepisywane u nas na umowę kupna - sprzedaży z Niemcem z Briefu. Poza tym nie tylko z Niemiec auta do nas jadą :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie jedyne auta jakie są w kręgu zainteresowania polskich i niemieckich służb skarbowych to takie, które są sprzedawane na fakturę VAT i ten VAT gdzieś znika u "słupa". Jeśli ktoś jest zainteresowany autem, które ma w dokumentach firmę jako ostatniego właściciela i jest sprzedawane na "niemca" to jest to na 99% przekręt z VATem. Takie auto należy kupować wyłącznie na podstawie umowa/faktury z legalnie działającą firmą lub handlarzem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.