Zasłużeni forumowicze MedicuS Opublikowano 10 Listopada 2014 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 10 Listopada 2014 Dzięki za szansę :wink: , niestety budżet jest ograniczony do tej kwoty. Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/BMW F20 /CompSport stage 1/ - byłoBMW G21 318d - jest
gelu1 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Witam.Przymierzam się do zakupu dla żony E87 z silnikiem diesla. Myślę, że rocznik 2004/05. Proszę o uwagi na co zwrócić uwagę przed zakupem, oraz jaki silnik najlepiej wybrać? Z góry dziękuje za jakiekolwiek sugestie.
stinger123d Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Ja zwróciłbym uwage na przebieg choć to trudne w 10 letnim aucie. Brałbym 120d Z3 Coupe jestZ4 Coupe jest
vwwojtas Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 jaki silnik wybrać???najlepiej benzynowy BOKIEM ALBO WCALE...
KumatyWujek Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Rocznik 2004/05 to skarbonka jesli jest w slabym stanie a jesli jest w super to bardzo drogie auto w zakupie :)W obu przypadkach wymaga to przemyslenia.Ogolnie unikalbym nabywania pojazdow z pierwszych lat produkcji dla kobiet i dotyczy to kazdej marki. MADE IN PRL
gelu1 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 To co Panowie wychodzi na to że BMW serii 1 to kiepski samochód? Sam już teraz nie wiem czy rozglądać się za tym modelem czy odpuścić? Generalnie lubię tą markę i raczej nie maiłem z nią większych problemów. Na co szczególnie trzeba by zwracać uwagę przy zakupie aby się nie "przejechać" ??
pepe118 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 nie kiepski, tylko mówimy o 10-letnim aucie. i tutaj czy bmw czy jakiekolwiek inne auto ryzyko wdepnięcia w minę jest po prostu duże. ja bym proponowała dość standardowo: patrzeć na przebieg (prawdziwy a nie wyimaginowany, czyli nie przez palce), nie szukać okazji, rozejrzeć się za autem z pewną historią. będzie trochę droższe - ale bez przesady, 10-letnie normalne (nie kolekcjonerskie, special edition dzikie węże) auto nigdy nie będzie bardzo drogie. lepiej więc poszukać dłużej, odpuścić sobie w razie czego kilka bajerów (można żyć bez skóry, xenonów albo czujników deszczu) i dopłacić może parę tysięcy a mieć coś, co nie stanie się skarbonką. poszukaj o typowych awariach 1 i 3, były takie tematy-rzeki
mateo92 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Witam, zastanawiam się nad kupnem bmw e87 z silnikiem 2.0 benzyna, ze skrzynią manualną i chciałbym się dowiedzieć od Was, drodzy użytkownicy, na co zwrócić szczególna uwagę przy oglądaniu auta i tak z waszego doświadczenia co się psuje najczęściej i przy jakich przebiegach. Z góry wielkie dzięki za pomoc.
K8v8M Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Musisz najpierw określić który silnik cię interesuje. n43 czy N46 SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PWJak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978
KumatyWujek Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Najwazniejszy jest rok auta i przebieg kolego.Jesli twoj wymarzony egzemplarz jest wyjezdzony i konczy juz 10 lat to odradzam w ciemno ten zakup. MADE IN PRL
MrPuzon Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Witaj, zdecydowanie bedziesz bardziej zadowolony z 2.0 diesel! :-) Powodzenia,Pawel
donmichau Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Witam wszystkich posiadaczy jedynej właściwej marki, po długim poszukiwaniu samochodu dla swojej rodzicielki podjąłem decyzję o kupnie BMW Seria 1. Ponieważ dysponuje ograniczonym budżetem decyzja padła na rocznik 2006 lub 2007. Zakładam, że samochód w głównej mierze będzie jeździł po zakorkowanym mieście stąd wybór padł na benzynę. Chce się was poradzić czy lepiej wybrać bogato wyposażony model przed liftingiem czy "ubogi" po liftingu ? Modele poniżej: 1. 3/2007 116i (116 KM), 110 tys. :- Klimatyzacja automatyczna- Czujniki parkowania- System nawigacji- Wspomaganie kierownicy- Elektryczne szyby- Szyberdach- Centralny zamek- Podgrzewane fotele lub 2. 09/2007 116i (122 KM), 150 tys. :- całkowity golas bogatsza wersja jest nieznacznie droższa. Z informacji, które znalazłem wynika że wnętrze wersji po lifcie jest znacznie lepiej wykonane. Druga sprawa to silnik, który po mimo tego że mocniejszy to mniej pali.. Niestety nie wiem jak z jego awaryjnością w porównaniu ze starszą wersją. Podsumowując co byście kupili ?
karolb863 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 raczej szukałbym czegoś z trochę większym silnikiem,piszesz że auto ma jeździć w zakorkowanym mieście,zdecydowanie szukałbym automatu,zamiast skupiać się np. na nawigacji,która pewnie będzie używana raczej rzadko.
donmichau Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Zakładam, że silnik większy jest niepotrzebny jest to samochód dla kobiety, która raczej nie specjalnie preferuję szybką jazdę. Jeżeli chodzi o automat to rozważałem taka opcję, ale trochę boję się spalania w tym przypadku, jak również nie wiem też jak z awaryjnością 116i automat.
karolb863 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 automatu w 1 bać się nie trzeba,a trochę większy silnik wcale nie musi więcej palić,ale najlepiej niech wypowiedzą się użytkownicy jedynek z silnikami benzynowymi,ja miałem e87 z automatem i dieslem i byłem z tego auta bardzo zadowolony.
Panklapaucius Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Odświeżę trochę temat, zastanawiam się nad zakupem BMW e87 w wersji silnikowej 118i lub 120i ponieważ wyczytałem że te silniki są najmniej awaryjne. Czy to prawda? Chciałbym kupić model po 2007 roku, dobrze wyposażony za kwotę max. 40 tys zł. Liczę że uda mi się znaleźć samochód w bardzo dobrym stanie technicznym i pełną historią serwisową. Zastanawiałem się ewentualnie czy nie dołożyć około 15 tys. i kupić f20 ale nie wiem czy ma to sens (mało jest takich ofert i pewnie większość miała przygody), trzecia opcja to mazda 3 BL. Ile obecnie trzeba liczyć na zakup BMW e87 lub w f20 lepiej szukać w Polsce czy zagranicą (rozpatruje opcje zlecenia komuś sprowadzenia samochodu). Może ktoś ostatnio kupował jedynkę i jest w niej lepiej zorientowany.
Lukasss_PL Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Odświeżę trochę temat, zastanawiam się nad zakupem BMW e87 w wersji silnikowej 118i lub 120i ponieważ wyczytałem że te silniki są najmniej awaryjne. Czy to prawda? Chciałbym kupić model po 2007 roku, dobrze wyposażony za kwotę max. 40 tys zł. Liczę że uda mi się znaleźć samochód w bardzo dobrym stanie technicznym i pełną historią serwisową. Zastanawiałem się ewentualnie czy nie dołożyć około 15 tys. i kupić f20 ale nie wiem czy ma to sens (mało jest takich ofert i pewnie większość miała przygody), trzecia opcja to mazda 3 BL. Ile obecnie trzeba liczyć na zakup BMW e87 lub w f20 lepiej szukać w Polsce czy zagranicą (rozpatruje opcje zlecenia komuś sprowadzenia samochodu). Może ktoś ostatnio kupował jedynkę i jest w niej lepiej zorientowany. Mi się udało kupić na początku marca BMW 120i 170KM 2007r. po lifcie, navi Professional, podgrzewane fotele. Przebieg potwierdzony w ASO BMW nieco ponad 85 000km. Zapłaciłem 32 000zł + opłaty. Auto sprowadzone ze Szwajcarii przez prywatną osobę, nie handlarza. W aucie wymieniony był prawy przedni błotnik (zamontowany element w kolorze nadwozia) + lampa, żadnych innych oznak kolizji nie widać. Co do awaryjności 120i jak się domyślasz nie jestem w stanie jeszcze nic powiedzieć, mam tylko nadzieję, że trochę pojeżdżę bez problemów ;)
kubaj123 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Witam.Przymierzam się do kupna kolejnego (już trzeciego) bmw w rodzinie tym razem dla mamy. Głównie auto będzie do miasta i to też nie na co dzień, czyli max 3-4x w tygodniu i może raz na 2-3 miesiące jakaś dłuższa trasa ponad 100km. Rozważam zakup raczej poliftowych 116i od 07r lub może przed liftowego 118i a o ile się trafi to poliftowego 118i. Diesel z góry odpada ze względu na niskie dzienne przebiegi (max 10-20km). Jako, że na dieslach dość dobrze się znam w szczególności na M47 i N47 tak na benzynach prawie wgl. Na auto mam okolice 35yś. Jakbyście mogli w skrócie opowiedzieć który z was był by najlepszym wyjscie 16i 16iLCI czy 18i 18iLCI. Jakie są ich wady które są awaryjne na co zwrócić uwagę. Jakbyście też mogli zerknąć na pare aukcji które mi wpadły w oko: l Niestety, żadnych 18i niestety nie mogę znaleźć, praktycznie wszystko to 16i. Jakbyście mieli coś polecić to chętnie wysłucham.
Taucher Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Matko boska ale brednie powypisywane przy tej 118 z pierwszego ogloszenia!! MoMo: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=181338
karolb863 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 jeżeli mogę polecić to 118 z automatem będzie ok,pali raczej podobnie jak 116,a automat do miasta to idealna sprawa.
kubaj123 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 te pierwsza wrzuciłem tak po prostu, dość duża cena jak nawet za takie auto :D Co doreszty i tych silnikow to jak myslicie? 118i spoko by było ale ciezko znalezc poliftową
kubaj123 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 też mam jeszcze jedno pytanie. Jak to jest z napinaczem, łańcuchem i ogólnie z rozrządem w 116i? są jakieś problemy z tym?
kubaj123 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Witam. Po dłuższym poszukiwaniu znalazłem w końcu jako takto wstępnie Bmw e87 sprowadzone z Niemiec z książka. Auto widziałem dzisiaj osobiście oraz nim jeździłem, wstępnie wyposażenie zgadza sie z numerem vin oraz wszystko działa. Jedyne co to gościu mówił ze było lakierowane nadkole oraz drzwi i wymieniona lampa ponieważ babka czy krostami przetarł pół auta. Wnętrze w 100% wyglada wg. mnie na ten przebieg. Sprawdzałem tez ogólnie komputer i widać było ze ktoś nie wykasował wszystkich serwisów od razu po przyjedzie do polski. Powiedzcie co o nim sądzicie link niżej: Wcześniej patrzyłem na 116 poliftowe ale jednak chyba 18 bedzie mniej awaryjne. Mam tez zdjęcia książki serwisowej http://otomoto.pl/bmw-118-71t-km-ksiazka-serwis-idealna-2-0b-C36344586.html
116i120i Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Wejdź na mobile.de zaznacz taki silnik i rocznik, nieuszkodzone itp. Ceny zaczynają się w cenie tej w Polsce, dodaj koszty sprowadzenia i prowizję. Nie kieruj się stanem wnętrza bo jedynki mają takie że z 2004r i przebiegiem 250000 jak nie było katowane po posprzątaniu wygląda jak nowe.
freakishear Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Witam,po długich poszukiwaniach skusiłem się na kupno e87. Na początku miała to być benzynka, ale jako, że większość modeli to 116i, a z tego co czytałem to silnik nie robi jakiegoś wrażenia, a inne ciężko znaleźć, to zdecydowałem się na dieslaW oko wpadł mi model 120d 163KM z roku 2006. Jeśli dobrze rozumiem to silnik ma oznaczenie M47N2 i tu jest moje pytanie, czy te silniki są bardzo awaryjne? Czytałem, że z jego następcą (N47) jest sporo problemów, co mnie wstępnie przeraziło, ale akurat dysponuję taką kwotą, która i tak pozwala mi jedynie na zakup modelu przedliftowego. Co sądzicie o tym silniku i czy zdarzają mu się jakieś porządne awarie robiące wir w portfelu?Z góry dzięki za odp i pozdrawiam ;)Jest dokładnie odwrotnie. Sporo problemow jest z M47. N47 ma zasadniczo jeden problem tj rozrząd. Sprawa do opanowania poprzez wymianę która kosztuje ok 3 tysięcy. Szczegóły znajdziesz w wątku z mojego podpisu. No jakie to są problemy z m47 ? Chętnie poczytam o nich, bo użytkuję swoją 1er z tym silnikiem (163 km ), i jeżeli chodzi o silnik, to 0 problemów , a lekko ze mną nie ma. BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NMFreeaksPC
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się