Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, przymierzam się do kupna F30 - mojego marzenia, a od jakiegoś czasu a pinożki pozwalają.

Jako że mamy nowy model G20 który w ogóle mi nie podchodzi muszę czym prędzej przebierać w tym co zostało.

Z moich wymagań to tylko benzyna, brak xdrive, auto max 2-letnie.

318i - sporo ofert, nawet jeszcze bez przebiegu i od 100tys zł. tylko oczywiście - słaby silnik, słabe wyposażenie - odpada

320i - nie ma zbytnio w czym wybierać

330i - jest kilka modeli i nawet bardzo fajne, w Premium selection - roczny, stan super, przebieg 20tys., cena 140 tys. zł


Mniej więcej przebrnąłem przez to forum i chyba nikt nie narzekał ani nie wspominał o awarii swojego 330i? Polecacie?

Z kolei jakby trafiła się 320i to też super - pytanie czy również są tu zadowoleni użytkownicy tego modelu?

Parcia na moc nie mam, w zasadzie po przeczytaniu tego wątku, że wielu ceni sobie brak problemów w 330i skłaniałbym się na ten model.


Jak macie jakieś przydatne uwagi do wersji po lifcie - pierwszym modelom chyba właśnie stuka 4 lata - to piszcie. Dzięki

Opublikowano
Panowie, przymierzam się do kupna F30 - mojego marzenia, a od jakiegoś czasu a pinożki pozwalają.

Jako że mamy nowy model G20 który w ogóle mi nie podchodzi muszę czym prędzej przebierać w tym co zostało.

Z moich wymagań to tylko benzyna, brak xdrive, auto max 2-letnie.

318i - sporo ofert, nawet jeszcze bez przebiegu i od 100tys zł. tylko oczywiście - słaby silnik, słabe wyposażenie - odpada

320i - nie ma zbytnio w czym wybierać

330i - jest kilka modeli i nawet bardzo fajne, w Premium selection - roczny, stan super, przebieg 20tys., cena 140 tys. zł


Mniej więcej przebrnąłem przez to forum i chyba nikt nie narzekał ani nie wspominał o awarii swojego 330i? Polecacie?

Z kolei jakby trafiła się 320i to też super - pytanie czy również są tu zadowoleni użytkownicy tego modelu?

Parcia na moc nie mam, w zasadzie po przeczytaniu tego wątku, że wielu ceni sobie brak problemów w 330i skłaniałbym się na ten model.


Jak macie jakieś przydatne uwagi do wersji po lifcie - pierwszym modelom chyba właśnie stuka 4 lata - to piszcie. Dzięki

 

Mam właśnie od 4 lat 330i. Auto jak do tej pory bez awaryjne, przebieg 67 tys. Polecam

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano

przemieliłem już sporo bmw serii F i G a także mini F56


i mam takie nieodparte wrazenie (przynajmniej w moim przypadku się sprawdza) że jak upalam auto to mogę zajechać silnik nawet w 30 tys km (i potem gadac ze bmw się psuje) natomiast jak jezdze autem normalnie / dynamicznie ale bez upalania to beemki nie psuja się kompletnie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Piąteczka :)

Żeby nie robić zbędnego spamu nowym tematem postanowiłem zadać pytanie tutaj.

Przymierzam się do kupna auta do 65 tysięcy i wybór padł na bmw 3 f30, a z racji, że będzie to pierwsze bmw w rodzinie nie mam totalnie wiedzy na temat awaryjności silników. Auto będzie jeździło głównie w mieście 85>15, użytkowane będzie przez dwie osoby. Czy moglibyście polecić mi który silnik wybrać? i czy w ogóle kupie f30'stke do 65k z przebiegiem nie większym niż 120 tysięcy w dobrym stanie ?

Opublikowano
Jedna kwestia: skoro poszukiwanie auta zaczynasz od pytania od bezawaryjność silnika to czemu chcesz kupić BMW?
***** ***
Opublikowano
Drogi Kamilu może dlatego, że mi się podoba linia f30 ? a zazwyczaj jest tak, że obracamy się wśród rzeczy które nam się podobają ? nieprawdaż ?
Opublikowano
Ok, rozumiem argument tylko, że pamiętaj, że kupujesz 6-7 letnie auto, które będzie miało znaczny przebieg i jest w najwyższej grupie ryzyka jeżeli chodzi o auta używane. Jeżeli priorytetem jest bezawaryjność czy też koszty utrzymania to za 65 tys jest o wiele więcej ciekawych aut. Na co trzeba być gotowym? Awaria przekładni kierowniczej w f30 może się kończyć wydatkiem w wysokości 10 tys brutto, wymiana rozrządu 4,5 tys.
***** ***
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, przymierzam się do zakupu auta, budżet na samochód będzie wynosił 35-45k zależnie od tego na co się zdecyduję, ciekawi mnie kwestia kosztów eksploatacji pomiędzy tymi generacjami zakłądająć zbliżone roczniki (2011-2013).

Jest w ogóle szansa kupić jakieś rozsadne F30 w okolicach 45k? Jak bardzo będzie się ono różniło w utrzymaniu od e90?

Opublikowano

Jak chcesz kupić f30 ? w całości w cenie 45k jak ta cena jest nieosiągalna!


Przejrzyj jeszcze raz ogłoszenia i odpowiedz sobie sam.





Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Mordo poczekaj za rok bedzie 15K, a za dwa na OLX znajdziesz po 6-7 koła. Nie trac hajsu

Budżet na ładne 330i E46, a nie F30.

Za taki hajs to ciezko E92 ładne kupić, a co dopiero F30 xD

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Witam, przymierzam się do zakupu auta, budżet na samochód będzie wynosił 35-45k zależnie od tego na co się zdecyduję, ciekawi mnie kwestia kosztów eksploatacji pomiędzy tymi generacjami zakłądająć zbliżone roczniki (2011-2013).

Jest w ogóle szansa kupić jakieś rozsadne F30 w okolicach 45k? Jak bardzo będzie się ono różniło w utrzymaniu od e90?

Kupujesz w kredycie 50/50 ?

***** ***
Opublikowano

glupoty piszecie, manual + golas kupi z przebiegiem 200k+, tylko po co komu goła Fka?


plus masz świadomość że na dzien dobry dobrze mieć te min 6tys na serwis zeby spac spokojnie?

gm7CfMp.jpg?1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Generalnie, F30 z ceną poleciały w dół strasznie, szczególnie z manualem i bez wyposażenia, po wprowadzeniu nowszego modelu. Prawo rynku.

Ale F30 w granicach 45 tyś, to już naprawdę dolny i odważny pułap kwotowy, aby porywać się na ten model.

Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Każdy model spada jak jest nowszy. Uważam że wyjątkiem od reguły są auta bezwypadek salon pl 3-5 latki przebieg do 50k m pak itd...

Takie auta się bronią...

Przykład na fb auto sprawdzane przez bimmercheck

2016 330i 50k nalot m pak estoril cena 135k wyjściowa pewnie za 130poszla.... Ale z USA te roczniki po 70k :duh: :mrgreen: :nienie: :search: :cool2:

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zobaczycie po nowym roku za ile Randall sprzeda auto jak nie będzie to tajemnica (co byłoby chore) a to jest ładny przedlift (tak, tak wiem że lepiej zachowany niż nie jeden polift i lampy itd lci, chodzi o silnik bardziej bo n20 daleko do b48)
male-bmw-2.png
Opublikowano
F3x preLCI 320d w manualu, bez xDriva i ze słabszym wyposażeniem w przebiegu do 130.000 km można już kupić spokojnie do 50k zł. Na mobile.de wyjdzie +/- 11.000 euro.
www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano

Witam,

Od razu zaznaczę, że jestem nowy na forum i liczę na konkretne odpowiedzi lub sugestie.

Przymierzam się do zakupu BMW f30 2.0d (184km) w automacie.

Co możecie powiedzieć mi o tym modelu, silniku i jakie macie wrażenia z jazdy itp?

Z góry dzięki za odpowiedź!



Budżet - 80.000 PLN

Opublikowano
Witam,

Od razu zaznaczę, że jestem nowy na forum i liczę na konkretne odpowiedzi lub sugestie.

Przymierzam się do zakupu BMW f30 2.0d (184km) w automacie.

Co możecie powiedzieć mi o tym modelu, silniku i jakie macie wrażenia z jazdy itp?

Z góry dzięki za odpowiedź!



Budżet - 80.000 PLN

 


Z takim budżetem celowałbym w wersje poliftową - poprawioną z silnikiem B47 - 190km, poza tym już jest na full ledach(tył) + przód jak dobrze poszukasz.

Silnik trwały, bardzo elastyczny, bardzo dobry stosunek osiągów do zużycia paliwa. Programem możesz zrobić ok 220km/450nm.

Co do wrażeń z jazdy, zależy z jakiego samochodu się przesiadasz, ale powinieneś być zadowolony :D

Sporo osób narzeka na wyciszenie. Mi nie przeszkadza, aczolwiek na forum znajdziesz sposoby jak to zrobić jeśli będzie Cie to irytowało.

I koniecznie automat - super wrażenia z jazdy, jest raczej bezawaryjny przynajmniej do 200xx... kkm a na pewno mniej niż manual :)

Opublikowano (edytowane)
Przymierzam się do zakupu BMW f30 2.0d (184km) w automacie.

Jeździłem tym kiedyś, totalna padaka, ten silnik klekoce jak w traktorze, a seria 3 nie ma wyciszenia, więc trzęsie autem i hałasuje. 2.0i przy spokojnej jeździe ma spalanie poniżej 5l/100 a kultura pracy przynajmniej jest jakaś.

Edytowane przez Slawomir
Opublikowano
2.0i przy spokojnej jeździe ma spalanie poniżej 5l/100 a kultura pracy przynajmniej jest jakaś.
:lol:

Chętnie zamienie na takie 20i.

BMW F31 320d ED (N47T) - Mobil 1 ESP 5W-30 + AR9200

BMW F20 118d (B47) - MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

Opublikowano
ale dopiero silnik z oznaczeniem b46/48 nie klekocze bo n20.... wiele od diesla po otwarciu maski sie sie różni :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.