Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja Ci radzę nie wycinać wyciąłęm ale lada dzień wspawuje spowrotem, przedewszystki dzwięk jest do bani !!

E30 325i '90

E36 325i Coupe '92

E46 320TD Compact '03

E46 320D Touring '02

E91 320XD LCI '09

Opublikowano

Witam

Ja Ci radzę nie wycinać wyciąłęm ale lada dzień wspawuje spowrotem, przedewszystki dzwięk jest do bani !!

 

I tylko z tego powodu postanowiles wspawac go spowrotem? Napisz jakie jeszcze sa negatywne skutki wyciecia katalizatora to wszystkim sie przyda.

Pozdrawiam
Opublikowano
Po wycięciu praktycznie nic się nie zmnieniło na korzyść ! Tzn. auto gorzej idzie z dołu, przy uchylonej szybie smierdzi spalinami w srodku no i ten dzwięk, który doprowadza mnie do szału jest poprostu metaliczny i pierdzący ! Dodam jeszcze, że po wycięciu i obejrzeniu moje katy wyglądaja na zdrowe bynajmniej nic w nich nie lata i widać, że nie są zatkane ! Dodam, że wspawałem zamiast nich rurki a wszystko to w celu sprawdzenia, ponieważ moja beta jest strasznie zmulona i po koleji eliminuje wszystko co może być przyczyną tej zmuły ! PS. jeśli ktoś przy okazji tego tematu ma jakieś pomysły to dzięki za info ! Pozdro !!

E30 325i '90

E36 325i Coupe '92

E46 320TD Compact '03

E46 320D Touring '02

E91 320XD LCI '09

Opublikowano

Witam.

 

Naprawde zastanawiam się co to za pomysły, z wycinaniem całego katalizatora.

 

Powinno się wyjąć zawartość (srodek) z katalizatora puszke zaspawać, a nie wycinać cały no chyba ze jakiś tłumik dodatkowy wstawiasz.

Ja tak mam i wszystko jest spoko.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
Zgodze się z wstawieniem jakiejś przelotówki ale nie z opróżnieniem puszki katalizatora !

E30 325i '90

E36 325i Coupe '92

E46 320TD Compact '03

E46 320D Touring '02

E91 320XD LCI '09

Opublikowano

Witam.

 

Eh może troszke się rozpędziłem :) zależy jak układ wydechowy jest zrobiony.

 

W E30 318i katalizator jest razem z tłumikiem środkowym i jak wytniesz całą puszke i wstawisz kawał rury to dźwięk jest podobno beznadziejny(jakiś taki metaliczny). Ja wywaliłem zawartość kata i zaspawałem puszke z powrotem.

 

Muła niema a i dzwięk tylko ciut głośniejszy.

 

Jednak jak katalizator jest osobną puszką to może faktycznie wydłubanie środka jest niewskazane.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
ja wycialem kata i wspawalem rurke ale w puszke tak ze nie widac niczego, i jest okej, moze w zaleznosci od silnika wyciecie daje taki kiepski dzwiek itd :duh:
Opublikowano
Ja wyciołem i wstawiłem rury ,i jestem zadowolony , wcale niechodzi głośniej ale ma minimalnie lepsze brzmienie , przez pierwsze dwa trzy dni wyraźnie odczuwałem różnice w jeździe ( lepiej ) ale teraz się znowu przyzwyczaiłem :|
Jeśli nie idzie na siłe , trzeba użyć jeszcze większej siły
Opublikowano
Witam, a co powiecie Panowie, Panie na wstawienie zamiast niego strumienicy? Mówią, że poprawia to nie dość że osiągi, spalanie to i ogólną sprawność motoru. Sam kupiłem takową ale jeszcze nie do końca wiem, czy wstawić. Jednym słowem, nikt nie jest alfą i omegą. Pozdrawiam.
Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!
Opublikowano
Ja wstawilem strumiennice i jest ok.Dzwiek sie nie zmienil,ale poprawil sie dol i minimalnie gora.Wazna jest srednica strumiennicy(musi byc na wejsciu i wyjsciu taka jak srednica rury przed katem)TYlko jak rano przechodze obok pracujacego auta to smierdzi jak za polonezem.NIe ma juz tego slodkiego zapachu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.