Skocz do zawartości

E39 2.8 faluja obroty


Nowator91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Widzialem juz pare tematow z tym problemem ale zadna ze wskazowek mi nie pomogla;/ otóż falowaly mi czasami obroty wiec wyczyscilem krokowca I przepustnice. Po czym zaczelo falowac caly czas na biegu jalowym. Wymienilem czujnik walka i walu, silniczek krokowy wyczyscilem przeplywke, sprawdzilem szczelnosc wszystkich przewodow ktorymi mogloby dostawac sie lewe powietrze a nawet zmienilem oring czujnika w kolektorze ssacym bo byl luzny. Miedzy czasie zalozylem nowa instalacje gazowa i na gazie jest to samo. Filtr powietrza tez nowy i więcej pomyslow juz nie mam;/ czy cos pominalem? Gdzie jeszcze moze byc zrodlo problemu? Znacie moze jakiegos magika w lubuskim ktory moglby zerknac na to?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W sumie nigdy mi nie falował mimo, że miałem lewe powietrze, więc może to nie to. Ale jeszcze masz wężyki i zaślepki za kolektorem po prawj stronie (stojąc z przodu). I po lewej do zaworu podciśnienia. Lubią parcieć z czasem.

Jak już byłeś na górze kolektora to jeszcze ta rozdzielnia od odmy co idzie na każdy cylinder - tam na każdej z 6 końcówek jest oring 3x7.

 

Ale zamiast ładować kasę w czujniki może lepiej kabel kupić, inpę zainstalować i sprawdzić co mu nie pasuje?

A jeszcze warto, żebyś napisał jakiej firmy te czujniki zakupiłeś, bo ogólnie to poza VDO Siemens za bardzo nic innego się nie nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plakiem juz psikalem. zaznaczylem niektore z miejsc na fotkach. moglbys mi dokladniej wytłumaczyć gdzie sa te zaslepki idt? A czujniki chyba mam z VOD ale nie jestem pewien. I ile kosztuje kabel i w jaki sposob zainstalowac inp?

d213a991ea44.png 174f58235a39.png 36a3e52ba174.png 6b09dd0398e6.png 02b1035b8031.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co przez to bedzie falowalo? Gdzie wczesniej mialem jakis chinski czujnik walu co nawet firmy nie bylo napisane i chodzil rowno prawie caly czas. 2 moze 3 razy na tydzien zdarzylo sie ze zafalowal przez pare sekund. A na moim oryginalnym czujniku walka siemensa nie ma zadnej roznicy. A te czujniki kumpel wkladal i inne e39 i nic im sie nie dzialo. Wiec co o tym sadzic?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, że na innym forum BMW kilka osób potwierdziło poprawne działanie czujników firmy ERA jako nisko budżetowych, więc już sam nie wiem co o tym myśleć :?
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na marginesie, masz dwa czujniki wałków i jeden wału. Ktory wymieniłeś jeśli chodzi o wałki? Zapomnij o zamiennikach, mam taki jeden nowy w piwnicy, wywalenie kasy w błoto.

Poza tym Twój problem leży w nieszczelności dolotu a dokładnie wężyka przy odmie za przepustnicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.