Skocz do zawartości

Nowator91

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i 1992r e39 528i 98r

Osiągnięcia Nowator91

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nowator91

    E39 2.8 faluja obroty

    Wymienilem ten obok czesli elektronicznej vanosa tu z przodu silnika. O ktory wężyk dokladnie Ci chodzi? Od odmy do bagnetu?
  2. Nowator91

    E39 2.8 faluja obroty

    I co przez to bedzie falowalo? Gdzie wczesniej mialem jakis chinski czujnik walu co nawet firmy nie bylo napisane i chodzil rowno prawie caly czas. 2 moze 3 razy na tydzien zdarzylo sie ze zafalowal przez pare sekund. A na moim oryginalnym czujniku walka siemensa nie ma zadnej roznicy. A te czujniki kumpel wkladal i inne e39 i nic im sie nie dzialo. Wiec co o tym sadzic?
  3. Nowator91

    E39 2.8 faluja obroty

    A to jest jeden z kartonikow od czujnikow ktore kupowalem
  4. Nowator91

    E39 2.8 faluja obroty

    Plakiem juz psikalem. zaznaczylem niektore z miejsc na fotkach. moglbys mi dokladniej wytłumaczyć gdzie sa te zaslepki idt? A czujniki chyba mam z VOD ale nie jestem pewien. I ile kosztuje kabel i w jaki sposob zainstalowac inp?
  5. Nowator91

    E39 2.8 faluja obroty

    Witam. Widzialem juz pare tematow z tym problemem ale zadna ze wskazowek mi nie pomogla;/ otóż falowaly mi czasami obroty wiec wyczyscilem krokowca I przepustnice. Po czym zaczelo falowac caly czas na biegu jalowym. Wymienilem czujnik walka i walu, silniczek krokowy wyczyscilem przeplywke, sprawdzilem szczelnosc wszystkich przewodow ktorymi mogloby dostawac sie lewe powietrze a nawet zmienilem oring czujnika w kolektorze ssacym bo byl luzny. Miedzy czasie zalozylem nowa instalacje gazowa i na gazie jest to samo. Filtr powietrza tez nowy i więcej pomyslow juz nie mam;/ czy cos pominalem? Gdzie jeszcze moze byc zrodlo problemu? Znacie moze jakiegos magika w lubuskim ktory moglby zerknac na to?
  6. Witam. Faluja mi obroty w e39 2.8i na jednym vanosie Jakis czas temu falowaly mi obroty(tylko przy parkowaniu pod gorka gdy przytrzymalem go na sprzegle dłużej) wyczyscilem przepustnice i krokowca. Po zabiegu zaczely falowac caly czas na biegu jalowym Kiedy jade jest ok. Ludzie pisali mi pisali ze to lewe powietrze lapie i zebym spsikal przewody plakiem zeby zlokalizowac dziurę. Spsikalem caly silnik praktycznie i nie podnioslo mi obrotow w zadnym momencie;/ macie moze jakies pomysly? Dodam ze po czyszczeniu przepustnicy i krokowca wymienilem czujnik walu i walka oraz zalozylem gaz stag 300. Na gazie poszarpuje lekko na wolnych obrotach. Juz nie wiem gdzie szukac przyczyny
  7. znalazłem problem:) nie mam prądu na bezpieczniku. jeżeli połączę go kabelkiem z innym bezpiecznikiem to działał. otwierał się ładnie ale przy zamykaniu miał dość duzy problem i musiałem mu reka pomagać ;/ pomyślałem ze to problem z prowadnicami wiec zacząłem je czyścic i fakt troche fyfu tam było. niespodziewanie silniczek zaczął mi sie grzać wiec go odłączyłem. po ostygnięciu i ponownym podłączeniu po chwili zaczął sie kopcic i teraz działą tylko w jedna str;/ wiec reanimacja jego chyba raczej nie ma sensu nie?
  8. Zrobilem wszystko według Twojej instrukcji i udalo mi sie go otworzyc ale moj przekaznik wygladal dobrze wiec zanioslem go elektrykowi i on powiedzial ze przekaznik jest dobry i funkcjonuje normalniem . Wiec gdzie moze byc problem?
  9. Proszę się zapoznać. viewtopic.php?f=68&t=120678 Witam. ostatnio 13go w piątek odpalałem koleżanki samochód na kabe ponieważ padł jej akumulator, gdy kable były podpięte pod 2 samochód moje e36 nagle samo zgasło ;/ jak w temacie kreci ale nie chce odpalić wiec musiałem wziąć je na hol . zdziwiło mnie to ze gdy włączam zapłon nie działały ani światła drogowe ani kierunkowskazy poza tym wszystko co związane z elektryka działa normalnie. Na początku myślałem ze padła mi cewka bo nawet iskry nie dawało ale dopiero znajomy to zobaczył i powiedział ze właśnie nie mam plusa po zapłonie. Wiecie może co dokładnie mogło się stać? może ktoś miał już taki przypadek?? sprawdzałem bezpieczniki i wszystkie są ok. Może to jakiś przekaźnik lub np kostka przy zapłonie??? Moje bmw to e36 92r, silniczek był zmieniany i jest to normalny 1.8 z 94 roku. wracając do samochodu znajomej udało się go odpalić dopiero na zapych:)
  10. napisałem ze rozmawiałem z mechanikami ktorzy sie w to bawili w nie jednym samochodzie i mysle ze maja pojecie o tym. ja jak juz pisałem, nie znam sie na tym wiec wole poznac opinie z roznych zródeł :) wiec mowisz ze takie maty wystarczyłyby zeby klapa nie trzeszczała?? :D
  11. Sory ale co Ty jestes ksiezniczka jakas czy co? Ja tylko zadalem pytanie i jak nie chcesz to nie musisz odp na nie, i unosic sie honorem bo "mechanik wie lepiej". pytam bo sie na tym nie znam, dlatego wole sprawdzic pare zrodel zanim cos zrobie.
  12. Czytalem na roznych forach i rozmawialem ze znajomymi mechanikami ktorzy juzisie bawili z audio w modelach e36 i wniosek byl ten jednoglosny. W sedanach z blacha za kanapa tlumienie bagaznika nic nie da ;/ sa tylko 2 wyloty powierza przez glosniczki w polce i sa zbyt male;/ a jak jest Waszym zdaniem? Bawil sie ktos z tym w takim modelu?
  13. Witam. zamontowałem sobie skrzynie basowa w moim e36(sedan). wszystko działa jak trzeba ale pojawił sie problem :| pod wpływem basu trzeszczy mi cała klapa od bagaznika. za tylnia kanapa mam blache na całej długosci i jedyny wylot powietrza to głosniki w półce ktore sa bez obudowy. czy wygłuszenie bagażnika matami bitumicznymi cos by pomogło? wyciąć blachy nie mogę ponieważ oparcie od kanapy jest z samej gąbki i bedzie sie zapadało :| co zrobic w takiej sytuacji??
  14. A moze wiecie gdzie moglbym znalezc jakies fajne fele do mojej bmki?;)
  15. A gdybym zalozyl mniejsze opony? Slyszalem tez o podwijaniu nadkoli, oplaca sie to w ogóle?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.