Skocz do zawartości

Samopoziomowanie lamp xenon


vaaldus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Nie wystarczy test silniczków podczas odpalania?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak, ale w ten sposób można sprawdzić same silniczki, jeśli będą ok to szukać dalej.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziu, jak jedziesz pod górkę to masz ugięty wahacz? Masz tak samo jakbyś jechał po płaskim.

Lampy się regulują pod wpływem nacisku, jak np. załadujesz bagażnik i Ci się obniży tył to lampy powinny się obniżyć żeby nie świecić w kosmos dlatego proponuję Ci podjechać pod ścianę i spowodować żeby tył się obniżył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że na górce wahacze ustawiają się inaczej i lampy mogą się regulować, ale ruch raczej jest niewielki.

Maris801801 nie wiem jak obserwowałeś te lampy przy wjeżdżaniu na górkę (jakoś nie mogę sobie wyobrazić, ale proponuje byś zrobił test jak koledzy proponują.

Będziesz w stanie zauważyć nawet minimalny ruch - nie spodziewaj się dużych zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tyle, że lampy nie regulują się podczas jazdy auta, a tylko jak ono stoi bo wtedy może zmienić się rozkład obciążenia. Z drugiej strony jak ktoś patrzył jak realizowana jest regulacja i jakiego ma "laga" regulacje podczas jazdy nie miały by sensu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem dziś test:

stanąłem przed ścianą z 5m i usiadłem na masce,

światła obniżyły się o około 5cm,

poziomowanie świateł podnosiło lampy skokami po ok 1cm co kilkadziesiąt sekund,

czyli całkowite wypoziomowanie lamp może trwać nawet kilka minut - nie czekałem do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He spoko wiem jak działa poziomowanie lamp w BMW bo kolega ma dlatego ja wiem, że ich nie mam ;) Także nie chodzi samo o to, że nie wiem jak to działa tylko wiem, że nie działa.

Miałem ostatnio załadowane całe auto i przy załączaniu lamp świeciły o wiele za wysoko- iii nie drgnęłyyy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam.

Jak to jest z tymi czujnikami poziomowania xenon?

Muszę kupić ponieważ padł mi z przodu na pewno (z tyłu jeszcze nie wiem.)

Ten który posiadam ma numer 1093697 i takiego elementu w realoem w ogóle nie znajduje, natomiast po vin wychodzi że powinien być czujnik o numerze 37146784696.

Z kolei na znanym portalu aukcyjnym jest sporo czujników o numerze 1093697. Czy ktoś orientuje się jaka jest różnica w owych czujnikach?? Czy obojętnie który kupię, to i tak będzie działał prawidłowo??

Czy jest różnica w czujnikach przód,tył?

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zaglądałem pod samochód. W czujniku skorodował ten trzpień na którym osdzone jest ramię. O dziwo właśnie nie pękło ani to ramię ani drążek łączący z wahaczem, tylko ramię ukręciło się na trzpieniu. W efekcie ramię niby pracuje, ale trzpień który wchodzi do środka czujnika pozostaje nieruchomy. Swoją drogą zastanawiam się czy można jakoś to zabezpieczyć, bo zapewne przyczyną tej korozji (zapieczenia) jest woda i sól.....

Poza tym czasami wywala mi w INPA błąd przedniego czujnika (zwarcie do masy). Zastanawiam się czy może to być spowodowane tym że dane są odczytywane z tylnego czujnika (o ile ten jest sprawny, bo jeszcze nie sprawdziłem) a z przedniego pozostają bez zmian.... Czasami światła opadają w dół i świecą na kilka metrów przed samochód, a czasami normalnie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię że jest oring. Jak by był to chyba by tak nie skorodowało że nie można ruszyć tego trzpienia nawet obcążkami....

 

Używki ok 100 zł, tylko nie wiadomo ile używka pochodzi, dlatego myślałem żeby zabezpieczyć czymś ten trzpień żeby nie korodował, jakimś smarem, ale z kolei smar łapie piach.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Witam.Panowie powiedzcie mi czy jest różnica między przednim a tylnym czujnikiem xenon.zauważyłem że mój już wisi Z przodu i muszę kupić nowy.ale w większości ogłoszeń piszą czujnik xenon tylny.a ja potrzebuje przedni.jest między nimi jakąś różnicą?dzięki za pomoc!pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.