Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
moze nie koniecznie tak to sie nazywa, ale cos sie wymienia, szklanki i chyba wlasnie uszczelniacze, czy sie myle?? bo slychac ze zawory juz dzwonia, wiec cos trzeba wymienic... i chodzi mi o to czy trzeba do wymiany tego zdejmowac glowice???
Opublikowano

siema

jeżeli pytasz o wymianę uszczelniaczy zaworowych to słyszałem że jest to do zrobienia. Niewiele warsztatów się tego podejmuje, albo powiem inaczej podejmówją się wszyscy takiej wymiany tylko większość każe płacić sobie tak jakby zdejmowali głowicę. Kaszt tych uszczelniaczy jest śmieszny. Napewno robocizna przewyższy koszt tych uszczelniaczy.

Jeżeli pytasz o wymianę popychaczy hydraulicznych to można je wymienić bez ściągania głowicy. Wystarczy rozpiać rozrząd, zdjąć dekiel i do roboty. Wymienia się to jak silnik klekoczealbo nie wkręca się prawie do końca. Ja proponowałbym wymienić odrazu wszystko:popychacze hydrauliczne, dźwigienki zaworowe i wałek rozrządu. Tylko wtedy jest efekt. Jestem właśnie po wymianie tych części i musze powiedzieć że nawet silnik M40 może pracować zeje..... . Wkreca się bez problemu prawie do 7 tyś. i przede wszystkim nie klekocze. koszt to ok. 1100 częśsi i 150 wymiana.

nie wiem dokładnie o to Ci chodziło ale jak tak to w razie jakichkolwiek pytań pytaj śmiało.

Opublikowano
wlasnie o to mi chodzilo, ja tez mam silnik m40, klekocze juz wiec chcialem to zrobic, walek u mnie jeszcze jest dobry, wiec tylko dzwigienki i popychacze bede wymienial i rozrzad tez przy okazji... u mnie na obroty wkreca sie dobrze ale strasznie halasuje, kumpel mi powiedzial ze chodzi jak polonez jego ojca :D !!! chcialem to zrobic bez zdejmowania glowicy, bo nie chce sie w koszty wpedzac.... dzieki, pozdrawiam! jakby cos to sie odezwe!!!
Opublikowano

Było to już wiele razy.

Uszczelniacze zaworowe można wymienić bez zdejmowania głowicy poprzez doprowadzenia do cylindra sprężonego powietrza (sam tak wiele razy robiłem), lub przy pomocy sznura włożonego do cylindra przez otwór świecy. Jest jeszcze trzecia metoda, ale trzeba mieć odpowiedni przyrząd wkładany przez otwór od świecy i nie jest on uniwersalny, tylko robiony pod konkretny silnik.

Młody:

Jeśli nie wiesz jednak jak jest zbudowany silnik i jak wszystko w nim działa, to polecam ze skorzystania z usług dobrego mechanika.

Opublikowano

ja tez sie szukam mechanika który wymieni mi uszczelniacze bez sciagania głowicy. Niestety jeszcze nie znalazlem. Warsztaty które choć troche się tym zainteresowały chcą za robocizne ok 200 zł, a najlepiej zeby ściągnąć głowice.

Więc szukam nadal, może ktoś zna w okolicach Rzeszowa.

Jak nie znajde, to moze sam sie tego podejme.

Sporo sie o tym naczytalem , więc moze dalbym rade.

http://ziomal.resmoto.com - Strefa BMW serii 3.
Opublikowano
wiem jak jest zbudowany silnik, ale nie robilem jeszcze tego w bmw, wiec chcialem sie dowiedziec co i jak! czego moge sie spodziewac zanim rozbiore to! dzieki za wszystkie odpowiedzi! jakby co to jeszcze napisze :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.