Skocz do zawartości

e39 bicie podała od hamulca


frykson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i proszę o pomoc... Miałem bicie na pedale hamulca i kierownicy rzecz jasna tarcze do wymiany i wymieniłem tarcze brembo klocki zimmermann do tego 2 łożyska fag bo zaczynały huczec bicie na kierownicy ustalo ale zostało na pedale odczuwalne wraz z prędkością jakby tarcze :/ dodam że coś tłucze mi z przodu z lewej strony np jak jadę powoli po drodze kamiennej myślałem ze łączniki wymieniłem lemforder i dalej Tłucze a i klocki tez zaczęły piszczec jak lekko nacisne na hamulec jak np Dojeżdżam do świateł... Wiem ze trochę.tego jest ale nie mam pojęcia co jeszcze jest.nie tak a z tyłu jakiś czas temu też wymieniłem tarcze optimal... Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie czy wszystko zostało starannie oczyszczone i złożone prawidłowo, czy nic się nie zacierało, czy piasty proste. Kolejna rzecz czy np nie są rozwalone tuleje na wahaczach giętych. Trzeba By rozebrać to wszystko i sprawdzić jak nie masz pewności.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że sprawdzenie nie zawsze pokaże co jest w złym stanie. Moje auto na szarpakach miało super zawieszenie. Wszystko sprawne a drgała kierownica podczas jazdy i coś stukało przy jeździe po kostce brukowej. Byłem kilka razy w różnych warsztatach i wszędzie to samo "Co Pan chce, przecież wszystko jest dobrze ?" Dopiero po rozebraniu okazało się, co było do wymiany (dolne wahacze i amortyzatory).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te platformy są chyba na każdych SKP co rozciągają zawieszenie? Bardzo ładnie naciąga wszystkie wahacze i jak nie widać luzu to nic nie znaczy. Warto naciągnąć kilka razy i trzymając rękę na wahaczu bez rękawicy jeśli wyczujemy mały przeskok mamy ten wahacz do wymiany. Po rozkreceniu będzie miał o wiele większy luz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie czy wszystko zostało starannie oczyszczone

pisałem jakiś czas temu o rdzy między piastą a tarczą, miałem dokładnie to samo co ty

wymiana tarczy to za mało trzeba piastę na błysk zrobić, cała robota to 2h, potrzebna wiertarka i końcówka z papierem ściernym

dodam iż moje tarcze ultra tanie i syfiaste z aukcji za 200zł z odpowiednimi klockami w cenie, sprawują się rewelacyjnie

nie bija nie kopcą, hamują i but z 220 im nie groźny,

troszkę drażni mnie temat markowych części zamiennych w aucie za 2-3 wypłaty, niemiec nie odkupi na zabytek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy wkłada to co uważa za słuszne, ja nawet do e36 ładuje najlepsze części bo nie raz przejechałem się na trwałości zamienników. Jeśli ktoś ładuje zamienniki to nie jest nic złego, gorzej jak kupuje się drogie auto na kredyt a później nie ma nawet kasy na nowe opony czy hamulce bo i takich pacjentów znam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.