Skocz do zawartości

planeta

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i

Osiągnięcia planeta

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. pisałem jakiś czas temu o rdzy między piastą a tarczą, miałem dokładnie to samo co ty wymiana tarczy to za mało trzeba piastę na błysk zrobić, cała robota to 2h, potrzebna wiertarka i końcówka z papierem ściernym dodam iż moje tarcze ultra tanie i syfiaste z aukcji za 200zł z odpowiednimi klockami w cenie, sprawują się rewelacyjnie nie bija nie kopcą, hamują i but z 220 im nie groźny, troszkę drażni mnie temat markowych części zamiennych w aucie za 2-3 wypłaty, niemiec nie odkupi na zabytek
  2. planeta

    e39 528i tarcze hamulcowe

    to jest gadka mechaników co ledwie koła nauczyli się wymieniać... też mnie to dopadło, telepanie sterem przy hamowaniu, trzeba: - kupić nowe tarcze (im taniej tym lepiej) - kupić nowe klocki (mogą być najtańsze) - zdemontować stary szmelc nawet jak mają 1 tydzień jazdy - WYPOLEROWAĆ NA BŁYSK piaste, tzn. miejsce styku tarczy z piastą, nie wystarczy szczotka druciana to ma być wiertarka lub szlifierka kontowa - smarnąć miejsce styku smarem miedziowym - montować nowe rzeczy OKAZUJE się, iż rdza włazi między tarcze i piastę, niestety ten proces nie jest równomierny bo tarcza przykręcana jest 1 śrubką, i przy każdej wymianie kół rdza narasta najwięcej po stronie przeciwnej do śrubki, nie mam teraz fotek ale po stronie śrubki miałem czysty metal a po drugiej stronie grubą rdze. rdzy jest grubo bo e39 to raczej wiekowe auta. testuje 1 rok zestaw najtańszych tarcz i klocków za 195zł total price i dają rade żadna woda im nie szkodzi, a kotwica z 200 też no problem, \ ludzie to jest samochód do jazdy a nie bibułowe pantofelki, ten problem również odnotowałem z moim pozaklasowym Fiacie Palio,
  3. planeta

    odgrzybianie klimy??

    Polecam VIRKON http://www.naturan.com.pl/?9,virkon-200g-medyczny preparat stosuje od 8 lat w jednym aucie (wersje weterynaryjną bo taką używam u siebie w zakładzie) likwiduje nieprzyjemny zapach, zabieg powtarzam w każdą wiosnę nie stwierdziłem negatywnego wpływu na układ klimatyzacji e39 też odgrzybiałem, 2 litry 2% roztworu i zwykły opryskiwacz ogrodowy wystarczy wypsikać (rozpylić) płyn do otworów wentylacji pod filtrami pyłkowymi przy włączonym nawiewie na maxxa i włączonej klimie potem przez 1 tydzień mamy zapach preparatu Vircon w aucie (do przeżycia) w zamian smrodek grzybki bakterie i wirusy mamy z głowy tanio solidnie zdrowo
  4. Sprawdź wężyki i rurki do pompy wspomagania ukł kierowniczego, jedna z nich (przynajmniej u mnie) wychodzi z pompy i zawraca nad kolumną kierowniczą w komorze silnika, zawrotka 180' jest wykonana z rurki metalowej i to ona opada i stuka o kolumnę kierowniczą, poświeć latarką sprawdź na kolumnie kierowniczej czy nie masz jej obtartej dookoła od tej rurki. wystarczy podwiązać ją opaską zaciskową
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.