Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio mi wpadło w ręce kilka numerów "Motoru" z ostatnich paru miesięcy. Gazety motoryzacyjnej starej jak świat i jakby się wydawało kompetentnej. Znalazłem tam ciekawe porównanie leciwych już co prawda, ale mimo to ciągle atrakcyjnych dwóch samochodów. A mianowicie BMW E34 i MB W124. Oprócz faktu, że autor polecał bardzo dziwne silniki do tych aut np. taki 1.8 do E34 :!: To zabiła mnie jedna inforamcja, odnośnie BMW M5, które występowało w wersji kombi - dzięki czemu było bardzo praktycznym pojazdem. GRATULACJE :!:

:mad2: :mad2: :mad2:

Wpadki się zdarzają każdemu, ale żeby aż tak się kompromitować.

Inforamcja dla redaktora:

BMW M5 nie równa się Volvo V70R - to nie ta liga :twisted2:

Opublikowano
Nie rozumiem Cię. Były silniki 1.8 w E34, wcale nie takie głupie bo dość ekonomiczne. Poza tym co jest niepraktycznego w M5 Touring? To taki sam pojazd użytkowy jak każdy Touring, tyle, że dodatkowo daje całe mnóstwo radochy z jazdy.
Opublikowano

E28 silnik z M1 o nieco wyzszej mocy tylko wersja sedan

E34 w wersji M5 byly w wresji sedan i kombi w kombi byla wresja tylko 3,8 w sedanie 3,6 i 3,8

E39 tylko i wylacznie wersja sedan wszystkie kombi w wresji M to sa czyste przerobki

E60 jak narazie tylko w wersji sedan ale prawdopodobnie bedzie kombi

moje modele
Opublikowano

E39 tylko i wylacznie wersja sedan wszystkie kombi w wresji M to sa czyste przerobki

 

Podobno były dwie E39 Touring w wersji M, ale były one zrobione specjalnie dla jakichś dwóch menedżerów BMW AG, albo coś w tym stylu. Na 100% produkcji seryjnej tego modelu nie było.

 

E34 M5 Touring były, osiągi podobne do sedana (o 0.1s do setki wolniejsze). Miały tylko silniki 3.8.

Opublikowano
tez mi wpadla ostatnio w rece gazeta "motor" ale konkretnie egzemplarz z trojka coupe (E36) i niestety musze powiedziec ze nie bardzo mi sie ten test podobal - strasznie duzo nie spojnych informacji - np pokazany silnik M50 i opisany jako M52b25 .. i jeszcze kilka innych bugow (w tej chwili nie pamietam wszystkich ;))
kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
RoboCop znajomość treści tego forum coponiektórych userów też mnie zaskakuje. Nie mogłem znaleść tego tematu na naszym forum ale były te same zdjęcia jakie są tu http://www.automotiveforums.com/vbulletin/t81105.html (z góry przepraszam kierownictwo za reklame obcego forum) . Czekam na honorowe przeprosiny RC.

 

 

:duh: :duh: :duh:

to nie jest orginalne M5 kombi E39 :duh: :duh: :duh:

wszedzie o tym mowia i na tym forum to tez bylo i tez mowilismy ze nie bylo :mrgreen:

a co do przerobki to nie ma najmniejszego problemu zeby przerobic ja osobiscie na fotkach widzialem 540 kombi z wygladme M5 bo przeciez dlugosc nadwozia zderzaki i wszytsko jest takie same jak w sedane

moje modele
Opublikowano
a jak ktos nadal mi nie wierzy to neich sobie zainstaluje ETK albo pojdzie do serwisu i niech sie zapyta o jaks czesc do M5 tourin E39 podejrzewam ze bede sie smiac i to dluuuugo :D
moje modele
Opublikowano
RoboCop znajomość treści tego forum coponiektórych userów też mnie zaskakuje. Nie mogłem znaleść tego tematu na naszym forum ale były te same zdjęcia jakie są tu http://www.automotiveforums.com/vbulletin/t81105.html (z góry przepraszam kierownictwo za reklame obcego forum) . Czekam na honorowe przeprosiny RC.

 

 

:duh: :duh: :duh:

to nie jest orginalne M5 kombi E39 :duh: :duh: :duh:

wszedzie o tym mowia i na tym forum to tez bylo i tez mowilismy ze nie bylo :mrgreen:

 

kadenmpwr dlaczego mam Cię przepraszać za Twoją niewiedze...

 

Dixi nie liczyłbym na kompetencje aw ASO, prawdziwi znawcy tematu siedzą w warsztatach niezależnych - zresztą kto jak kto, ale Ty to chyba wiesz :mrgreen:

Opublikowano
RoboCop znajomość treści tego forum coponiektórych userów też mnie zaskakuje. Nie mogłem znaleść tego tematu na naszym forum ale były te same zdjęcia jakie są tu http://www.automotiveforums.com/vbulletin/t81105.html (z góry przepraszam kierownictwo za reklame obcego forum) . Czekam na honorowe przeprosiny RC.

 

 

:duh: :duh: :duh:

to nie jest orginalne M5 kombi E39 :duh: :duh: :duh:

wszedzie o tym mowia i na tym forum to tez bylo i tez mowilismy ze nie bylo :mrgreen:

 

kadenmpwr dlaczego mam Cię przepraszać za Twoją niewiedze...

 

Dixi nie liczyłbym na kompetencje aw ASO, prawdziwi znawcy tematu siedzą w warsztatach niezależnych - zresztą kto jak kto, ale Ty to chyba wiesz :mrgreen:

 

 

tak wiem wiem :mrgreen:

ale chodzilo mi ze w srewisie tez maja etk i byli by baardzo zdzwinieni gdyby cos takiego nie wyskoczylo by u nich w komputerze (bo wiekszosc tylko na tym polegaja bo np. u mnie w focie pracownik komputera pokladowego w E28 szukal kolo radia i sie nie doszukal mowiac ze czegos takiego nie bylo w E28 :duh: )

moje modele
Opublikowano
RoboCop znajomość treści tego forum coponiektórych userów też mnie zaskakuje. Nie mogłem znaleść tego tematu na naszym forum ale były te same zdjęcia jakie są tu http://www.automotiveforums.com/vbulletin/t81105.html (z góry przepraszam kierownictwo za reklame obcego forum) . Czekam na honorowe przeprosiny RC.

 

 

Poczytaj wypowiedzi ludzi w na tym forum, które podlinkowałeś, np.

 

It's a real E39 M5 Touring taken at the ///M offices in Germany. The car was built for an exec and seems to be a one-off.

 

"To jest prawdziwe M5 Touring, ustrzelone pod biurami Motorsport GMBH w Niemczech. Samochód został zbudowany dla któregoś z kierowników i jest pojedynczym egzemplarzem."

 

A więc M5 Touring istnieje, ale właściwie to to samo co E30 335 albo E34 550. W seryjnej produkcji nigdy takiego samochodu nie było

Opublikowano

A więc M5 Touring istnieje, ale właściwie to to samo co E30 335 albo E34 550. W seryjnej produkcji nigdy takiego samochodu nie było

 

o to mi chodziło Marco, ten samochód to nawet nie był jakiś prototyp,

a e34 M5 Touring, to znany model, wystarczy śledzić Allegro, Ebay etc żeby zobaczyć taki model... zresztą występuje we wszystkich opracowaniach katalogach części itp...

Opublikowano

Na tych zdjeciach nie widac najwazniejszego...silnika.

To ze kombi ma pelny pakiet M i do tego cztery koncowki wydechu jeszcze o niczym nie swiadczy.Widzialem malucha z wydechami po obu stronach.

Opublikowano

W żadnym katalogu, ani teście nie znalazłem oryginalnego M5 touring. Bo takich aut nigdy nie produkowano seryjnie. A kupić, to można wszystko. Nawet malucha z silnikiem mPower. Głupstwa piszą, tak samo jak w szwabskim "Auto Świecie", gdzie testy wygrywa tylko VW, Audi lub Skoda. Nigdy jakieś inne auto. A jak nawet, to różnicą paru punktów i na końcu dorzucą, że gdyby coś tam, to wygrałaby Skoda. A czasami jak napiszą o M5 kombi to ręce opadają.

Marco, nie obrazaj się. Sam mam silnik 1.8 i wiem jaki jest on wspaniały.

Jest taki super, że następne moje BMW będzie miało silnik conajmniej 2.5 :roll2: :roll2:

Opublikowano
Marco, nie obrazaj się. Sam mam silnik 1.8 i wiem jaki jest on wspaniały. Jest taki super, że następne moje BMW będzie miało silnik conajmniej 2.5 :roll2: :roll2:

 

Nie obrażam się :mrgreen: . Przecież to nie moje dzieło :). Moje następne BMW będzie miało silnik min. 3.5l ale że na razie mnie nie stać na utrzymanie niczego mocniejszego to ten silnik się sprawuje świetnie, do tego stopnia dobrze, że Focus 1.8 przy nim to paskudna konstrukcja :).

Opublikowano
ja nigdzie nie napisałem, że jest to seria. to coś takiego jak dzielnicowy i yeti wszyscy wiedzą że istnieje ale nikt nigdy nie widział. takie auto to taki biały kruk. jak dowiedziałem się o nim na naszym forum to przekopałem sporo WWW i dowiedziałem się że to była limitowana seria specjalnie dla rady nadzorczej czy jak to się nazywa czyli wszystkie największe (te zaraz po bogu) szychy z BMW dostały po takim. ogólnie to są 540 z flakami od M5. te auta to coś jak ferrari enzo dla papieża (w przyszłości a właście już teraz mają ogromną wartość kolekcjonerską). tak samo istnieje E36 touring z flakami od M3 E36 ale to jest samoruba i gośc używa jej do driftu w niemieckich zawodach. sorki RoboCop troszke mnie poniosło.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
W żadnym katalogu, ani teście nie znalazłem oryginalnego M5 touring. Bo takich aut nigdy nie produkowano seryjnie.

 

Proponuję żebyś sprawdził jeszcze raz.

Tak jak już wyżej koledzy pisali:

- E34 M5 Touring było produkowane seryjnie (w latach 1992-96, było droższe o ok 7 kDM od sedana)

- E39 M5 Touring nie było produkowane (chodzą słuchy że były 2 sztuki dla szefostwa M GmbH).

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano

Szanowni Moderatorzy, wywalcie ten wątek w kosmos,

 

bo porzez kompromitacje samego siebie Majowy kompromituje forum przez to, że ktoś z nim dyskutuje o jego "rewelacjach".

 

Wątki takie trzeba wyrzucać bez żadnych wyjaśnień.

 

Boże co za poruta..........

Opublikowano
tez mi wpadla ostatnio w rece gazeta "motor" ale konkretnie egzemplarz z trojka coupe (E36) i niestety musze powiedziec ze nie bardzo mi sie ten test podobal - strasznie duzo nie spojnych informacji - np pokazany silnik M50 i opisany jako M52b25 .. i jeszcze kilka innych bugow (w tej chwili nie pamietam wszystkich ;))

 

tez mi wpadla ta gazetka do reki :lol: :lol: opisywali 323i a na zdjeciach 320i lub 325i ze starszym silnikiem tj. M50 a nie M52, pozatym srodek stary (z pokretlami, bez klimy-klimatronica), wygladalo na pierwszy wypust nadwozia coupe...a opis wersji po liftingu...

 

PZDR :cool2:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.