Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DS61-EUR---E39-BMW-530i&diagId=34_1128

 

Konkretnie wąż nr 10, gdzie on wchodzi przy przepustnicy? Szuakam tej części - plastikowego łącznika, mój wyskoczył razem z kawałkiem plastiku wyłączając wspomaganie hamulcy...

  • Moderatorzy
Opublikowano

Bazując na opisie z bimmerfest już znalazłem 2 dziurawe wężyki, które na pierwszy rzut oka wyglądały super.

 

Co ciekawe nie mam typowych problemów z lewym powietrzem, ale może coś będzie lepiej po wymienie węży. Piszą, że po uszczelnieniu wszystkiego całkowicie znikają problemy nawet z minimalnie nierówną pracą na jałowym i spada spalanie, zyskuje na mocy.

Zobaczymy czy u mnie cokolwiek się zmieni. :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I co?

Pomogło ?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
podepnę się pod temat chociaż mam trochę inny problem.Ostatnio zauważyłem,że pedał hamulca w moim aucie zrobił się miękki(po naciśnięciu trzyma chwilę i powoli wpada do podłogi).Pytanko czy trzeba już myśleć o wymianie pompy czy coś innego ,czy jest możliwość regeneracji pompy?moje auto to 520i ,z 97 roku.Dodam,że nie mam żadnych przecieków ,a klocki były wymieniane na nowe wszystkie
  • Moderatorzy
Opublikowano

No i powymieniałem narazie tylko 2. Poprawa - chyba jest - kultura na jałowym lepsza i wydaje mi się, że się zbiera troszkę lepiej na niskich obrotach.

 

Jeszcze do wężyków za kolektorem musze się dorwać - takie 2 cienkie podobno tam są.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.