Skocz do zawartości

przekładnia kierownicza wymiana/regeneracja


carlo 4er

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

wiem ,że o tym już było , ale

mam problem, w moim BMW 4 Gran Coupe F36 , 2015r które ma przejechane 9500km zaczęła stukać przekładnia kierownicza od strony prawego koła z przodu mały luz i stuki. Auto sprowadzone z Belgii po minimalnej naprawie błotnika z tyłu ( nie wiem czy gwarancja producenta na taki element jak przekładnia wogóle obowiązuje w takiej sytuacji???).

Na innym forum czytałem , że w nowych F30 podobno to wada przekładni bo są tam jakieś stożkowe ząbki w sportowej wersji i że BMW polska nie chce robić wymiany na gwarancji.

 

Czy ktoś miał może podobny problem? Czy komukolwiek serwis BMW wymienił przekładnie na gwarancji?

W trakcie jazdy słychać (nie zawsze , raczej przy bardzo wolnej jeżdzie po nierównościach) stuki

 

Będę wdzięczny za pomoc

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Wygląda ,że masz jeszcze auto na gwarancji więc jedź do ASO - nie powinni robić żadnych problemów (chyba ,że auto było doszczętnie skasowane lub walone przodem i nie robione w ASO). W tym wypadku może to być na 90% krzyżak przekładni i wymienią krzyżak.

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda ,że masz jeszcze auto na gwarancji więc jedź do ASO - nie powinni robić żadnych problemów (chyba ,że auto było doszczętnie skasowane lub walone przodem i nie robione w ASO). W tym wypadku może to być na 90% krzyżak przekładni i wymienią krzyżak.

 

 

Auto miało uszkodzony błotnik prawy tył. Czy ktoś miał wykonaną naprawę gwarancyjną w aucie po naprawie poza ASO jeśli uszkodzenie naprawian poza ASO było nieduże i z tyłu a problem w prawie nowym aucie dodtyczy elementu z przodu?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Jedź do ASO na gwarancji, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, poza tym jeśli sam nie zaczniesz o tym mówić to nikt nie będzie latał i sprawdzał co było naprawiane w blacharce.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze najlepiej nic nie mówić o przebytrej naprawie błotnika tylko o problemie z przekładnią?

Przypal "głupa" i nic nie mów :mrgreen: Przecież nie musisz wiedzieć czy był naprawiany :wink: Problem dotyczy przekładni a nie blacharki :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.