Skocz do zawartości

Truskawa - E92 335is 452KM 623NM Stage 2+


Rekomendowane odpowiedzi

Przepraszam, to na ch*j komuś auto powyżej 100koni ...

 

Tak samo.mogę powiedzieć że nikt o zdrowym rozsądku nie będzie kupował auta z mocą 300 koni

 

Dzięki nadmiarowi koni mechanicznych twoje bezpieczeństwo w niektórych sytuacjach wzrasta m.in. przy źle zaplanowanych manewrach np. wyprzedzania, które możesz wykonać sprawniej. Nie każdy jest Benem Collinsem i potrafi idealnie zaplanować i przewidzieć każdy ruch na drodze. Samochodem o mocy 100 KM w sytuacjach kryzysowych nie jesteś w stanie tego zrobić. Poza tym poruszając się często po autostradach samochód o mocy 100 KM będzie się zwyczajnie męczył, zresztą samochody o takiej mocy to zazwyczaj miejskie kompakty.

 

Z KM moim zdaniem jest tak samo jak m.in. z pieniędzmi, lepiej jest ich mieć więcej aniżeli mniej, co nie znaczy że od razu mamy je wszystkie wydać.

 

Ponadto jak ktoś ma ochotę kupić sobie samochód o liczbie cylindrów większej niż 4 bo ma większą kulturę pracy, jest mniej wysilony i awaryjny (wybór zdroworozsądkowy), to automatycznie skazany jest na większą pojemność silnika i większą liczbę koni mechanicznych, co akurat uważam za zaletę z w/w powodów.

 

Nikt nie powiedział, że mając samochód o mocy 300 KM i więcej masz przez cały czas w pełni wykorzystywać jego możliwości maksymalne. Można się nim przecież poruszać się normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 997
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dzięki nadmiarowi koni mechanicznych twoje bezpieczeństwo w niektórych sytuacjach wzrasta m.in. przy źle zaplanowanych manewrach np. wyprzedzania, które możesz wykonać sprawniej.

Serio w to wierzysz? :duh:

 

Im więcej mocy, tym bardziej ryzykownych manewrów wyprzedzania się podejmujesz i Twoje bezpieczeństwo raczej maleje. To nie jest teoria ! Są powszechnie znane przykłady - auta 4x4 oraz Volvo - jedno i drugie jest faktycznie bezpieczniejsze niż ośka czy przeciętnie auto i.... w przypadku 4x4 wypadków jest tyle samo co osiek, bo kierowcy czują się bezpieczniej więc jadą szybciej. W przypadku Volvo jest jeszcze gorzej - widziałem gdzieś ranking wypadków i okazało się, że Volvo było jako drugie auto, zaraz po Porsche, jako najbardziej wypadkowa marka... a BMW było w środku stawki. To się nazywa kompensacja i uwarunkowane jest psychiką człowieka.

 

Dla mnie optimum to 8s do 100kmh. Ciężarówki wyprzedza się takim autem wygodnie, a dodanie gazu na śliskim Cię nie zabija. U mnie w M2 przy aktualnych warunkach dasz gazu na 4 czy 5 biegu i nadal [BAD] potrafi uciec przy ponad 100kmh !! I to nie na lodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też to chciałem napisać :)

 

Poza tym co jak co, ja tam miałem wiele śmiechu i satysfakcji jak objeżdżałem 116i różnych gburów i kozaków w wg nich szybkich autach :D

 

a jak tak to przepraszam :D

 

miałem wiele śmiechu i satysfakcji jak objeżdżałem 116i różnych gburów i kozaków w wg nich szybkich autach :D

 

No napis robi robote :D tylko dźwięk , dwururka i hamulce Cię trochę zdradzają :P

 

 

 

 

 

 

Z KM moim zdaniem jest tak samo jak m.in. z pieniędzmi, lepiej jest ich mieć więcej aniżeli mniej, co nie znaczy że od razu mamy je wszystkie wydać.

 

 

Nikt nie powiedział, że mając samochód o mocy 300 KM i więcej masz przez cały czas w pełni wykorzystywać jego możliwości maksymalne. Można się nim przecież poruszać się normalnie.

 

zgodzę się ;) u mnie gaz w podłodze nawet w trasie przy wyprzedzaniu rzadko kiedy jest spotykany

 

 

 

 

 

Im więcej mocy, tym bardziej ryzykownych manewrów wyprzedzania się podejmujesz .... To się nazywa kompensacja i uwarunkowane jest psychiką człowieka.

 

Dla mnie optimum to 8s do 100kmh. Ciężarówki wyprzedza się takim autem wygodnie, a dodanie gazu na śliskim Cię nie zabija. U mnie w M2 przy aktualnych warunkach dasz gazu na 4 czy 5 biegu i nadal [bAD] potrafi uciec przy ponad 100kmh !! I to nie na lodzie.

 

coś w tym jest :)

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Siemanko ! ostatnio odkryłem że w moim BMW nie działa temperatura na obrotomierzu ( te kreski ) w sumie nawet nie wiem czy kiedykolwiek działały ale non stop pokazuje ( nawet przy - 20 na zimnym silniku ) że można korzystać z pełnego zakresu obrotów. Po prostu się nie poruszają.

 

Szukałem na forum ale niezbyt mi to wyszło bo niczego ciekawego oprócz tego do czego to służy nie znalazłem.

W pierwszej kolejności będę musiał chyba zrobić test zegarów i zobaczyc czy w ogole one u mnie działają? jeśli będzie okej nie wiecie gdzie mozna szperać dalej?

 

Wiem że to taka pierdoła ale auto stoi w garażu i czemu by tego nie naprawić ;) ?

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja co prawda mam 335d ale u mnie tez nie działają te kreski ;) A raczej nie mogę sie nigdzie doszukać czy powinny działać czy nie... Generalnie ostatni raz działające kreski miałem w e60 ;) tu możliwe ze bmw sie wycofalo z tego pomysłu. U znajomego w 335i tez niegy kreski sie nie podnoszą wiec moze to tak ma byc...

 

One generalnie informując Cie czy auto jest juz rozgrzane czy nie. W mojej e60 działało to tak ze nawet przy pełnym bucie auto zmieniało bieg tam gdzie zaczynaly sie kreski taka chyba ochrona silnika przed zlym traktowanie :norty: Generalnie sprawdzalem manual i nie ma tam ani slowa o tych kreskach jesli chodzi o obecne 335d wiec uznałem ze BMW sie z tego wycofało ;) Jak znajdziesz jakies inne info chetnie poslucham :)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja również miałem to w e60 :P zaraz zbadam temat

 

EDIT: temat obadany

 

spośród 12 filmów cold start onboard które znalazłem na YT w całej serii 3 ( 335i/d/330i/d ) nigdzie te kreski się nie ruszały. Albo wszyscy mamy je popsute albo tak ma być :) )

 

Moze to tez być sprawka serii. Tak samo jak tylko serii 4 w górę? albo 5 w górę w dzien podswietlane są tarcze licznika na biało. Byc moze sytuacja tak samo ma sie z kreskami

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm ciekawe dlaczego z tego zrezygnowali mi to sie nawet podobalo ;) Zwlaszcza ze w dieslach brak temp wody :(

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm ciekawe dlaczego z tego zrezygnowali mi to sie nawet podobalo ;) Zwlaszcza ze w dieslach brak temp wody :(

A po co temp wody? O za dużej temperaturze poinformuje Cię komputer.

Czy auto jest gotowe do "pałowania" ważna jest temp oliwy nie chłodzącego i po to jest odpowiedni wskaźnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm ciekawe dlaczego z tego zrezygnowali mi to sie nawet podobalo ;) Zwlaszcza ze w dieslach brak temp wody :(

A po co temp wody? O za dużej temperaturze poinformuje Cię komputer.

Czy auto jest gotowe do "pałowania" ważna jest temp oliwy nie chłodzącego i po to jest odpowiedni wskaźnik.

 

Zgodze sie ale niestety w dieslu nie ma ani tego ani tego ;) A o fakcie zepsutego termostatu to dowiesz sie tylko gdy ci wyskoczy info o zapchanym DPF'ie albo jak sam z ciekawosci wejdziesz w ukryte menu ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zgodze sie ale niestety w dieslu nie ma ani tego ani tego ;) A o fakcie zepsutego termostatu to dowiesz sie tylko gdy ci wyskoczy info o zapchanym DPF'ie albo jak sam z ciekawosci wejdziesz w ukryte menu ;)

 

To normalne twoj samochod jest stworzony do przewozenia ludzi z punktu A do punktu B przy stalej szybkosci autostradowej bo to Diezel !a nie wyscigowka a wiec po co w nim temp oleju albo plynu na bierzaco :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do temp oleju to masz racje nie jest mi to nonstop potrzebne ;) Ale co do temp wody to juz inna bajka, przykładem jest wcześniej wspomniana awaria termostatu co uniemożliwia odpalenie procedury wypalania DPF'a a co za tym idzie jego zapchanie i problemy ;) Pomijając fakt ze jeżdżenie na niedogrzanym silniku tez jest niezdrowe. Zwykły kowalski może jeździć tak przez rok i sie nie zorientować ze cos z termostatem jest nie tak...

 

W nowych Fxx jakos ten wskaźnik magicznie powrócił do łask ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając fakt ze jeżdżenie na niedogrzanym silniku tez jest niezdrowe.

 

 

Racja wtym punkcie ale co ci daje w praktyce wskaznik temp wody ? Aby wzrosl musisz i tak jechac i to samochod wybiera tryb jazdy w zaleznosci od warunkow a nie ty w zaleznosci od tempy wody:)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zgadzam sie ze auto samo sie dostosowuje do temperatury jaka ma. Chodzi mi tu jedynie o fakt ze jak jedziesz w trase i zobaczysz ze po calej trasie temperatura nie doszła do 90* to wiesz ze cos jest nie tak. A bez informacji o temp. tego nie wiesz a komp nie poinformuje o tym, ze 500km zrobiłeś majac 70* temperaturę wody... Temperature w ukrytych funkcjach sprawdza moze 10% posiadaczy takich samochodów... I smigaja tak przez xxxx km.

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.