Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Przymierzam się do kupna sprężynek M Technik, mam niedaleko od siebie fajny zestaw. Moje pytanie, czy to faktycznie m technik? Kompletnie nie wiem jak wyglądają jego oznaczenia. Jedyne co wiem to to że z 3 litrowego diesla i świeżo po sprowadzeniu gośc wstawił sobie gwint, a spreżyny i inne rzeczy sprzedaje :) Czy wyglądają w przyzwoicie czy lepiej sie w takie nie pakować?

http://olx.pl/oferta/sprezyny-do-bmw-e46-sedan-m-pakiet-CID5-IDcQLcx.html

 

Czy może również kupić sobie jakiś gwint, nawet używkę, ma to ciekawie wyglądać, zależy mi na obniżeniu dosłownie o 15 - 25mm?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Takie obniżenie uzyskasz zakładając eibach pro-kit, może warto szarpnąć się na nową część szczególnie, że wpływa na przyczepność samochodu? :shock:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Mam też możliwość posiadania takiego zestawu, za 650 - 690 zł, nowego. Czy wyjdzie lepiej niż Eibach? Wszystkie jakie znajduje siadają po -30mm, 25mm i ciężko mi trafić na jakieś które podpasują do 316i, więc może regulowany gwint wyszedłby lepiej? Od razu zaznaczam że nie jestem człowiekiem jeżdzącym 200km/h w zakręcie, po prostu chce mieć sztywniejsze zawieszenie i ładnie prezentujące się auto przy feldze 62 styling 17 cali :)

http://olx.pl/oferta/bmw-e46-gwintowane-zawieszenie-ta-technix-gwint-CID5-ID9EXYj.html#e43311e8c0

 

No chyba że po prostu przyjemniej będzie sie jezdziło na sprezynach Eibach a amortyzatorach seryjnych?

Opublikowano
No chyba że po prostu przyjemniej będzie sie jezdziło na sprezynach Eibach a amortyzatorach seryjnych?

 

Przyjemniej ??? Chyba jedynie na nowo powstałych autostradach , przypuszczam że auto używasz na co dzień więc licz się z tym że eksploatacja zawieszenia zwiększy sie kilkukrotnie , a komfort obniży się drastycznie , jeżeli nie robisz jakiegoś projektu typu german style to bym dał sobie spokój bawienia się w gwinty oraz spręźyny sportowe takie moje zdanie. Oczywiście to co napisałem odnosi się do typowego dupo wozu , no chyba że masz dużo większe plany względem swojej 316i.

Opublikowano
Chodzi mi tu o tak mocnego przechylania się auta na zakrętach, trochę twardsze zawieszenie ( tak, dla mnie to oznacza przyjemniejsza jazde ), o to żeby przy większych dziurach koła 17" nie chowały się i nie tarły o nadkola :). Chce uzyskać efekt w stylu zawiasu m technik ;)
Opublikowano
Jak chcesz mieć lepsze prowadzenie to kup czerwone spreżyny H&R ja mam taakie u siebie i powiem ci ze auto się prowadzi dobrze a na komforcie się dużo nie traci, prześwit auta z przodu jakieś 12cm, wiadomo ze na gwincie bylo by lepiej ale komfort sie traci całkowicie, a sprężyny to dobry kompromis :D medzy komfortem a jazdą po zakretach :)
Opublikowano

Do jasnej ciasnej, czy ty człowieku serio chcesz się zabić?

Charakterystyka pracy twardość za to dopowiadają głównie amortyzatory, głównym celem sprężyn jest utrzymywanie określonej wysokości samochodu.

Mpakietowe sprężyny to z automatu inne amory.

Mpakiet nie ma nic wspólnego z komfortem jak masz 17 cali.

Opublikowano
Popierając poprzednika, równiez uważam ze zawias m technika to nie żaden beton, i jeździ się na nim całkiem komfortowo. Ogólnie nie padła żadna konkretna odpowiedź, także dziękuje, temat do zamkniecia :)
Opublikowano
M pakiet to beton.

 

Większej bzdury już dawno nie słyszałem :duh:

I Ty mi powiesz że m pakiet zawias nie jest twardy oraz jest super komfortowy tak?

Opublikowano
M pakiet to beton.

 

Większej bzdury już dawno nie słyszałem :duh:

I Ty mi powiesz że m pakiet zawias nie jest twardy oraz jest super komfortowy tak?

 

Super komfortowy nie jest ale do betonu to mu daleko

 

Trochę zawiasów w swoim życiu przerobiłem tak że mam porównanie i wiem co mówię

 

M technik to super zawieszenie ,kompromis pomiędzy komfortem i lepszym prowadzeniem :cool2:

Opublikowano
M Technik miałem w e36 super zawiecha dobrze wygłoszona i trzyma się drogi, miałem później drugie e36 z zawieszeniem m pakiet jazda jak na wozie drabiniastym, teraz mam sportowe dostosowanie podwozia sparingi eibach i jest bardzo dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.