Zasłużeni forumowicze maniek21112 Opublikowano 3 Lipca 2017 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 3 Lipca 2017 Możesz, ewentualnie można zrobić próbę dymową. Błędy wskazują właśnie na nieszczelność. Mój czarnuchDrugi czarnuch-540iE32 740ILKupię do e46 sedan przedlift:- maskę cosmosschwarz 303- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.
19ucho20 Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 Ok posprawdzam szczelnosc i dam znac. Hmm próbe dymowa co masz na mysli? Nie bedzie uszkodzona ktoras z sond?Sciaglem obudowe psikalem plakiem po calym kolektorze niezauzwazylem zmiany pracy silnika jedyne co wpadlo mi w oko peknieta obudowa filtra dolna czesc. Jeszcze jeden zatrzask obudowy pod przepustnica nie byl wpiety. https://m.fotosik.pl/zdjecie/0393c2b73207e72a Jakby auto chodzi lepiej skasowalem bledy pojezdze zobacze co z tego bedzie
Zasłużeni forumowicze maniek21112 Opublikowano 3 Lipca 2017 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 3 Lipca 2017 Próba dymowa to wtłaczanie dymu w dolot, jak będzie nieszczelność to będzie widać gdzie. Sondy narazie zostaw w spokoju, obserwuj, jak problem wróci to będziesz sprawdzał dalej. To co podałeś zdecydowanie może być przy przyczyną. Mój czarnuchDrugi czarnuch-540iE32 740ILKupię do e46 sedan przedlift:- maskę cosmosschwarz 303- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.
19ucho20 Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 Okej ale rozumiem ze trzeba miec do tego przyrzad jak problem nie ustapi podjade gdzies na warsztat i popytam czy maja. W garazu mam taka obudowe filtra wymienie dla swietego spokoju i filtr nowy kupie bo ten troszke zabrudzony przez ta dziure w obudowie. Narazie dziekuje za rady.
Szoster Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 Witam,parę dni temu bez konkretnej przyczyny zapaliły mi się kontrolki DSC oraz ręcznego na pomarańczowo.Po podpięciu pod kompa wyskakują poniższe błędy: 24120 5E38 oraz 23951 5D8F. https://zapodaj.net/9ccff5e10ac1c.jpg.htmlorazhttps://zapodaj.net/2eebe28f6461a.jpg.html Po przeczytaniu paru tematów zabraliśmy się z kolegą za moduł pod fotelem kierowcy - sprawdziliśmy styki itp i wszystko ok, po odpięciu i podpięciu modułu żadnej różnicy ale dziwi mnie fakt, że przy "machaniu" modułem na INPIE w którymś z parametrów wartości się zmieniają (ten moduł to wchodzi np na allegro jako czujnik prędkości obrotów? )Więc pytanie czy wystarczy kupić niżej pokazany czujnik ? i druga sprawa na allegro na szybko patrzyłem to zgadzają się numery części oprócz tych po prawej - "1VV1K22E4G" - czy one też muszą być identyko?https://zapodaj.net/f61b1b1b40a05.jpg.html proszę o pomoc bo planuję dłuższą trasę i chciałbym to załatwić przed wyjazdem. PS: nie wiem czy to jest powiązane ale zwykle przy odpalaniu czy to zima czy lato obroty mi skakały na 1800~ i potem na 1200~ a teraz po nocce jest ok ale potem już po odpaleniu obroty wzrastają tylko do 1200 i spadają na około 700. Ostatnio również okazało się, że kabel przy pompie paliwowej był zaśniedziały i auto mi raz stanęło ale teraz już normalnie hula tylko mówi, te obroty troszkę mnie martwią i auto zdaje mi się, że muli lekko. Z góry dzięki za pomoc.
perun1979 Opublikowano 5 Lipca 2017 Opublikowano 5 Lipca 2017 Witam problem rozwiazany, wymieniony egr, wyczyszczony czujnik cisnienia doladowania, wymienione wezyki podcisnienia od turbo. Turbo teraz sie jie wiesza, wstaje od 1500 obrotow. Komputer nie podaje juz zadnych bledow. Dzięki za pomoc.
misns Opublikowano 7 Lipca 2017 Opublikowano 7 Lipca 2017 Witam Mam od dłuższego czasu problem z dsc świeci się na wyświetlaczu na żółto kontrola trakcji oraz hamulec ręczny podpięcie kompa wskazało C1E26 - Napięcie zasilania czujników (5v) błąd co w tym przypadku próbować naprawić lub wymienić, proszę o pomoc dziękuje z góry wszystkim
Zasłużeni forumowicze maniek21112 Opublikowano 7 Lipca 2017 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 7 Lipca 2017 Podłącz pod komputer z inpa i będzie widać w czym jest problem, po wpisaniu tego kodu w google wychodzi, że błąd dotyczy lewego przedniego czujnika. Mój czarnuchDrugi czarnuch-540iE32 740ILKupię do e46 sedan przedlift:- maskę cosmosschwarz 303- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.
ju5twed Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 Wiamproblem dotyczy e46 316i z 2004 roku. przez cały okres od kąd goposiadam, jeździło aż miło. wszystkie sprawy ekspoatacyjne robione na czas itp. poprostu dbam o to auto. ok 3 miesiące temu wyskoczył EML i check engine. zanim doszło do umówionej wizyty w warsztacie na diagnoze i wymiane przejeździłem ok tygodnia. ( kilka razy w trybie awaryjnej wracałem z pracy). Wymienili ten silniczek od valvetronica zrobili adaptacjie i wszystko śmigało jak trzeba. kilka dni temu przyszedł czas na zmiane oleju. Po wymianie przy ruszaniu ze skrzyżowania zgasł mi (za mało gazu :lol: zdusiło go) po ponownym odpaleniu wywaliło po raz kolejny EML i check engine. Kolejnego dnia już było ok i bez błędów, do czasy gdy wieczorem chciałem go przeparkować... już nawet nie odpalił. Rozrusznik kręci wszytstkie kontroli gasną (oprócz oleju oczywiście) ale nie odpala :shock: kolega przyjechał z komputerem podpiął jakimś "BMW scaner" i efekt jest poniżej... ktoś ma jakieś pomysły? można sie załamać patrząc na to liste... :( 04 [004] 90 degreesdifference of wiper too large ( Adjustment operation)09 [009] No CAN message (ASC) 2F9E [12190] Thermal oil level sensor**2A70 [10864] Error current plausibility2A6D [10861] VVT-system overload2D29 [11561] Plausibility diff presure sensor2A63 [10851] VVT- Actuator monitoring**2B63 [11107] Camshaft sensor outlet2A6B [10859] Power supply limit VVT-emergency :mad2: :mad2: :mad2:
19ucho20 Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Witam. Niedawno rozwiązałem po części problem z moja bmką. Wcześniej miałem 6 błędów okazało się, że miałem uszkodzoną rurę gumową która idzie z obudowy filtra do przepustnicy. Wymieniłem świece, cewke na piątym cylindrze, olej filtry przy okazji. Auta odrazu lepiej chodziło po wymianie tej rury i świec. Po 400 kilometrach znów wyskoczył check i mam 8 błędów z tego przerwy w zapłonie na każdym cylindrze czyli 6 błedów + 2 inne proszę o weryfikacje czy może to być uszkodzona sonda. Wstawiam fotki. Aa jeszcze chciałem dodać, że mam nieszczelność kolektora wydechowego czy może mieć ta nieszczelność coś wspólnego z pojawiającymi sie błędami. https://www.fotosik.pl/zdjecie/b80084ca7e1bdccahttps://www.fotosik.pl/zdjecie/97de9b546da8e10fhttps://www.fotosik.pl/zdjecie/21479bfebf85aeb4
alb3rt Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Przy nieszczelnym kolektorze jak najbardziej sondy będą sypać bledami.
19ucho20 Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Dobrze w przyszłym tygodniu biorę się za uszczelnienie kolektora może będzie wymagał planowania z powodu przegrzania/skrzywienia, przy okazji popuszcze sobie sondy żeby nie było później problemów z wymianą. A czym mogą być spowodowane te błędy przerw w zapłonie? Na dodatek na wszystkich cylindrach. Zakupiłem takie same świece jakie były poprzednio z denso.
alb3rt Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Wypadanie zapłon to najprawdopodobniej skutek nieszczelności korektora. Zrób to, a jeśli nie pomoże będziemy myśleć dalej.
sagan3 Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 Witam, Bmw e46 n42, pali się check. Podpiąłem inpę i wyskoczył błąd taki jak na screenie. Jak skasuję błąd to po 100km wraca. Ktoś coś wie na ten temat? Tam gdzie zaznaczone na czerwono, to tamte wartości nie ruszają się podczas jazdy i na postoju. Pozostałe pola zmieniają swoją wartość zależnie od szybkości jazdy. Im więcej gazu wcisnę tym większa wartość. http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/923/f4HFRW.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/922/fFKCJ6.pnghttp://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/922/EveXtT.png http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/923/20Mgbc.pnghttp://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/924/pKz4ds.png
hadesxxxx007 Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Witam tak jak w załączniku mam bląd na 1 i 2 cylindrze a takze błąd podgrzewacza wody.MOze ktossprawdzic po parametrach albo podac objawy swiec zarowych ? Auto chodzi normalnie odpala również dobrze żadnych kontrolek. Czuć tylko z rury wydechowej taki dziwny zapach ale nie wiem do czego to porównać taki drazniacy gardło i oczy. NIe wiem czy wymiana swiec jest konieczna natychmiastowo chociaż juz jezdze tak rok w tym zima i nie widze zadnych problemów. Błedy usuniete ale wracaja wiec nie wiem co robic licze na jakiej pospowiedzi https://zapodaj.net/416879614eee8.png.htmlhttps://zapodaj.net/a24cfda37e30f.png.htmlhttps://zapodaj.net/020ef77acc285.png.htmlhttps://zapodaj.net/445d31bf4294e.png.html
Zasłużeni forumowicze maniek21112 Opublikowano 24 Lipca 2017 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 24 Lipca 2017 Ostry zapach z wydechu wskazuje na usunięte katalizatory. Korekcje są niezłe, 4 trochę odstaje od reszty. Co do świec to dopóki ich nie wyciągniesz to nie sprawdzisz czy są dobre (napięcie 5v), błędy może również powodować sterownik świec, z reguły objawia się błędem na 4 cylindrach, ale np. u mnie powodował błąd na jednym. Mój czarnuchDrugi czarnuch-540iE32 740ILKupię do e46 sedan przedlift:- maskę cosmosschwarz 303- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.
hadesxxxx007 Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 tez mi się wydaje ze jest usunięty katalizator ok to na razie dzięki za odpowiedz. Kiedys jak będzie czas to dokładnie sprawdze te swiece myślałem z eto cos powazniejszego
Zasłużeni forumowicze maniek21112 Opublikowano 24 Lipca 2017 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 24 Lipca 2017 Jazda z niesprawnymi świecami może spowodować uszkodzenie sterownika, więc radziłbym to jednak zrobić. Tak łatwo to nie sprawdzisz, bo trzeba zrzucać kolektor ssący, więc trochę roboty jest. Mój czarnuchDrugi czarnuch-540iE32 740ILKupię do e46 sedan przedlift:- maskę cosmosschwarz 303- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.
Endru.leszczynski Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 Witam, mam problem z autem, cały czas auto jest w trybie awaryjnym. Sterownik, sonda lambda, czujnik położenia wałka, przepustnica był już wymieniane. Błędy jakie wyskakują na tą chwile 140 Signal Tank-Leck-Diagnose-Pumpe reed-switch nicht geschlossenError frequency : 1Logistic counter: 40Last 130.73 mg/HubMotordrehzahl 736.00 1/minTemperatur Kuehlwasser beim Start 84.75 Grad CTemperatur Ansaugluft 44.25 Grad Caufgetreten vor (rel. BZ) 0.20 hCARB-FehlerFehler nach Entprellung gespeichertFehler momentan vorhandenstatischer Fehler 79 Ansteuerung Lambdasondenheizung nach KAT Bank 1Error frequency : 1Logistic counter: 40Motordrehzahl 2720.00 1/minLast 141.62 mg/HubLambda-Sondenspannung Nachkatsonde Bank 0.42 VTemperatur Kuehlwasser 94.50 Grad Caufgetreten vor (rel. BZ) 0.20 hLeitungsunterbrechungCARB-FehlerFehler nach Entprellung gespeichertFehler momentan vorhandenstatischer Fehler 215 Signal Lambdasonde Nach-Kat Bank 1 kein SignalError frequency : 1Logistic counter: 40Motordrehzahl 2464.00 1/minLast 59.92 mg/HubTemperatur Kuehlwasser 97.50 Grad CLambda-Sondenspannung Nachkatsonde Bank 0.42 Vaufgetreten vor (rel. BZ) 0.20 hCARB-FehlerFehler nach Entprellung gespeichertFehler momentan nicht vorhandensporadischer Fehler Proszę informację jak uporać się z tymi błędami oraz sugestie gdzie mogę szukać przyczyny problemuPozdrawiam
Endru.leszczynski Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 Dzisiaj podmieniłem przepustnicę, przejechałem 100km jak narazie EML się nie zapalił. Błędy wyskakują te same co wcześniej Przesyłam logi na biegu jałowym
lukasz19871 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Witam.Nie pokazuje stanu paliwa w baku. Ciągle swieci rezerwa, test zegarów działa. W teście 6 również brak wartości.W inpie wyskoczyły takie błędy;http://iv.pl/images/54132003915503501363.jpghttp://iv.pl/images/69343975766056035309.jpg Co.zrobic z tym fantem?
Damianprelude Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Chciałem zapytać czy udało Wam się ogarnąć błąd 29ED ?
Sebauk Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Witam mam problem z m54b30 przy ponad 4000 tysiacaxh obrotow zapala sie silnik na desce i brak mocy bmw kupilem tanio i chce je sobie na spokojnie zrobic samemu wiec tak zauwazylem ze w przeplyomierzu jest odpieta kostka i wlozony ala stozek pordzewialy i gumy wszystkie dziurawe tak zwany angielski tuning hehe wiec plan jest taki zeby wywalic to wszystko i wrzucic orginal pytanie dotyczace przeplywki z jednej strony jest siatka a z drugiej plastikowe wciskame plastikowe skrzydlo no i jedno jest pekniete po wyjeciu widze ze można wymienic samo skrzydelko o ile dziala przeplywka. Bledy pokazuje komp p0161 ,p0102,p1501,p0036,p1085,p1083 szukam odpowiedzi , jestem nowy na forum wiec nie wiem czy najpierw nie musze wypelnic jakiejs ankiety .
Zasłużeni forumowicze maniek21112 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Najlepiej podpiąć się z inpa, zrobić zrzuty błędów i od razu sprawdzić pracę sond itd. Ale zacznij od uszczelnienia dolotu i podpięcia przepływomierza (p0102), reszta błędów niewiele mi mówi w tej formie. Mój czarnuchDrugi czarnuch-540iE32 740ILKupię do e46 sedan przedlift:- maskę cosmosschwarz 303- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.
Saperepi Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Chciałbym się poradzić w sprawie mojej buni bo ma jakąś bolaczke a nie mogę znaleźć jaką. Otóż moja bunia zaczęła głośno klekotac wiec chciałem coś temu zaradzić i tak więc wymieniłem olej i filtr przeczyscilem elektrozawory wymieniłem czujniki wałków rozrządu ( ponieważ wyskoczył błąd P0015 i nie wiedziałem który czujnik to wymieniłem oba ) i niby trochę lepiej ale raz klekocze a raz nie.po skasowaniu bledu raz on powraca a raz caly dzien i nic nie ma .i tutaj chciałbym się was poradzić czy to może być rozrząd czy może jakaś inna choinka .z góry dziękuję za podpowiedzi i sugestie .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się