Skocz do zawartości

Problem z 518i - silnik przerywa ma wysokich obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam malutki problem z silnikiem w moim BMW 518i E34. Mianowicie poza tym że jest słaba, to na wysokich obrotach zaczyna przerywać i po wrzuceniu na wyższy bieg też przerywa jeszcze przez jakiś czas. Myślałem że to odcięcie zapłonu, ale raczej nie ponieważ w zależności od humoru, czasem odetnie przy 4 tys obr. a czasem dojdzie nawet do 5.3 tys obr. na posoju dochodzi do 6.3 tys obr. Najwiecej udało mi się z niej wycisnąć 179km/h co też myśle że nie jest normalne?? Silnik nie kopci, chodzi w miare dobrze, spalanie w normie, tylko troszke wałek już słychać. Co to może być?? Myślałem o komputerze lub przepustnicy ??? Będe wdzięczny za jakieś wskazówki.

Pozdrawiam

 

P.S. Jeśli wystawiłem posta nie w tym dziale co powinienem to sorki, jestem nowy ;]

Było:

BMW 525i E34 sedan

BMW 525i E34 sedan +szpera

BMW 518i E34 kombi

Jest:

BMW 740iA E38



http://img96.imageshack.us/img96/2268/podpisqh.jpg

Opublikowano
Według mnie masz głowice do remontu.Tym bardziej , ze słychać wałek itp.Miałem to samo w identycznym silniku.
Opublikowano

Cos mi sie zdaje ze masz M40 :? .

U mnie bylo tak ze nie chcial przekroczyc 5300obr/min czyli jakies 170km/h :shock: .Tez nie wiedzialem co jest grane az trafilem na to forum.Poszukalem no i okazalo sie ze mam walek rozrzadu+popychacze+dzwigienki do wymiany.Do tego doszly jeszcze podkladki pod dzwigienki(szukalem ale tylko w ASO mieli),no i uszczelka pod kape zaworowa i zimering na walek.Wszystkie czesci wyszly 1150zl+100zl :( robota w warsztacie.Teraz silniczek chodzi rowniutko,cichutko,wkreca sie do odciecia na kazdym biegu :D

 

Nie mowie ze masz to samo ale jak przeczytalem Twojego posta to odrazu pomyslalem o tym co mnie spotkalo.

 

PS.Ja mialem walek wyjechany na maxa ale jakos go nie slyszalem,tylko popychacze.Ciekawi mnie jak Ty mozesz go slyszec?

Opublikowano
To nie lepiej poszukać jakiegoś drugiego silnika?? ewentualnie głowicy ?? Myśle że dużo taniej mnie wyniesie.

Było:

BMW 525i E34 sedan

BMW 525i E34 sedan +szpera

BMW 518i E34 kombi

Jest:

BMW 740iA E38



http://img96.imageshack.us/img96/2268/podpisqh.jpg

Opublikowano

Kupno drugiego silnika jest dobrym pomysłem, ale musisz być pewny, że w nim będzie wszystko w dobrym stanie.

Te usterki w M40 są standardem, więc utrafienie na idealny silniczek jest unikatowe. Możesz wydać takie same pieniądze na drugi silnik, co zakup nowego wałka, dźwigienek i popychaczy, ale w tej drugiej opcji masz pewność że trochę pochodzi.

Opublikowano
No to juz musisz sam zdecydowac i policzyc co lepiej wyjdze.Ja jakos nie wierze w zapewnienia sprzedawcy ze silnik jest igla i wogole ma przejechane 90tys kiedy ten silnik lezy pod moimi nogami :|
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Silnik w końcu naprawiłem, tak jak mowiliście wymieniłem wałek i dzwigienki i jest przesada. Jak bym jechał innym samochodem :D od 0 - 100km/h najlepszy czas uzyskalem 10.4 sek. Dla mnie to szok że 1.8 w takiej budzie tyle potrafi :)

Było:

BMW 525i E34 sedan

BMW 525i E34 sedan +szpera

BMW 518i E34 kombi

Jest:

BMW 740iA E38



http://img96.imageshack.us/img96/2268/podpisqh.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.