Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Problem dzieje się zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku i występuje wyłącznie na benzynie. Strzela przy dodawaniu gazu, tak jakby cisnienie dawane przez pompę było za małe. Wymieniłem już pompę paliwa i filtr benzyny. Niestety problem jest dalej obecny. Najdziwniejsze jest to, że na LPG wszystko chodzi super, tak więc wykluczam świece i przewody WN. Gdzie jeszcze powinienem szukać przyczyny? Ostatno wymieniałem cewkę, kopułkę, palec, gumę od przepływki, wszystko na 100% dobre.
www.swiatdrewna.eu
Opublikowano
Problem dzieje się zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku i występuje wyłącznie na benzynie. Strzela przy dodawaniu gazu, tak jakby cisnienie dawane przez pompę było za małe. Wymieniłem już pompę paliwa i filtr benzyny. Niestety problem jest dalej obecny. Najdziwniejsze jest to, że na LPG wszystko chodzi super, tak więc wykluczam świece i przewody WN. Gdzie jeszcze powinienem szukać przyczyny? Ostatno wymieniałem cewkę, kopułkę, palec, gumę od przepływki, wszystko na 100% dobre.

Sprawdz jeszcze przepływke,najlepiej podmień od kogos u kogo wszytko jest ok.

Opublikowano

Witam

 

Mysle ze cos moze sie dziac z wtryskami. Zanim zaczniesz wykladac kase sprobuj zalac dobrego paliwa 98 oktanow albo vpower 100 oktanow z shella ewentualnie jakis uszlachetniacz do benzyny. Na forum bylo ktore sa dobre a ktore nic nie warte.

 

Pozdrawiam

Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Stanowczo masz czasami za ubogą mieszankę. Też podejrzewałbym przekłamamia sondy lambda.
Kai
Opublikowano
Przecież na zimnym sonda nie ma z tym nic wspólnego, a zaraz po odpaleniu takie objawy jak najbardziej występują. Geeralnie są cały czas. Spróbuje ją odłączyć wogóle i zobaczę
www.swiatdrewna.eu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przecież na zimnym sonda nie ma z tym nic wspólnego, a zaraz po odpaleniu takie objawy jak najbardziej występują. Geeralnie są cały czas. Spróbuje ją odłączyć wogóle i zobaczę

 

Tak, tylko, że to, co sonda "uzna" za poprawne przy ciepłym silniku, jest zapisywane i zimny silnik chodzi właśnie na tych ustawieniach, oczywiście skorygowanych o temperaturę.

 

Jeżeli była felerna w rozumieniu, że nie zrypana, tylko dawała błędne odczyty, to odłączenie jej nie pomoże. Przydałby się reset DME.

Kai
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
No więc nareszcie zabrałem się za sprawdzanie co może być przyczyną. Odpiąłem sondę, zrobiłem reset kompa i nic. Dalej strzały. Moim kolejnym krokiem było odłączenie przepływomierza i reset. Odpaliłem i dokładnie tak samo jak było. Wydaje mi się, że po jego odłączeniu silnik powinien dostać poważnych zaburzeń w pracy. Czy mogę przypuszczać, że to PRZEPŁYWKA jest winna strzałom w dolot po tym krótkim teście?
www.swiatdrewna.eu
Opublikowano
Ja miałem dokładnie to samo. Wymieniłem wtryski i poprawiło się. jednak po przejechaniu kilku tysięcy zaczęło się to dziać znowu na zimnym silniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.