Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam poruszam ten sam problem mam bmw 525 z 94roku ma od niedawna problem z wejsciem na obroty tzn.po odpaleniu autko okolo 5 sek chodzi nierowno po czym wskakuje na wlasciwe obroty nierowna prace silnika mam na mysli obroty okolo 350 jest rowniez druga wada autko przy predkosci 90km i wiecej po wbiciu na luz plywa obrotami przez chwile auto nie posiada inst.gazowej mam je 2 lata do tej pory zadnych problemow poza tymi dwoma sprawdzilem filtr pow. przewody paliwa.mam nowy filter paliwa. i pompke paliwa. co mam jeszcze sprawdzic lub wymienic??? javascript:emoticon('

 

 

silnik 2,5 24v 286 tys km gumy weze powietrza ok sonda inna filterek nowy

Opublikowano
silniczek krokowy powinien znajdować się gdzieś na kolektorze dolotowym lub tylko jego przewody od powietrza będą przymocowane do kolektora. U mnie po przeczyszczeniu silniczka krokowego w benzynie ekstrakcyjnej wolne obroty ustabilizowały się. Poza wariującymi obrotami wszystko masz w porzadku, tzn. czy silnik wkręca się na obroty i nie traci mocy?
Opublikowano
gdzie jest przeplywka i silniczek krokowy??

..przejedziesz 30 km i będziesz wiedział :wink:, co z czym i do czego :mrgreen: .

 

zrób w temacie [E34].

http://img291.imageshack.us/img291/9725/3500ga.jpg

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

witam i pozdrawiam prudnik autko nie traci mocy ma kopa tylko te wolne obroty przy starcie po postoju przez ok.5-10 sek obroty ok.350 i plywanie po wbiciu na luz z duzej predkosci

 

 

gdzie miesci sie siedziba tego klubu?? co do niego nalezysz

Opublikowano
gdzie miesci sie siedziba tego klubu?? co do niego nalezysz

www.bmw-klub.pl - tutaj znajdziesz wszystkie informacje.

 

To z kolei powinno trochę rozjaśnić sytuację w temacie :cool2:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD51&mospid=47375&btnr=13_0381&hg=13&fg=15 - nr 1 przepływomierz, nr 6 silniczek krokowy.

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=18939&highlight=silnik+krokowy

 

Powodzenia.

http://img291.imageshack.us/img291/9725/3500ga.jpg

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
z tym silniczkiem to nie dam rady ja mam inne polozenie i wyglad silnika 525i z 94roku

:roll:

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=HD51&mospid=47375&hg=

13&fg=15

 

No widze ze ci koledzy wszystko pieknie poszukali :twisted2: :dance: Gratulacje :clap: :clap: :clap: A tak na marginesie moja rada :Jak kolego nie wiesz gdzie jest przeplywka i silnik krokowy to ja Ci radze ty sie sam za to nie bierz bo jeszcze cos popsujesz a byłoby szkoda. :nienie: :naughty:

Pozdrawiam

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano

... piszesz 350 obr - to jest takie falowanie czy do takich spadają ?

 

jak masz wszystkie filtry ok , dobre paliwo to podciąg obroty na lince - na końcu linki w komorze - na tym czarnym plastyku - jak się ustabilizuję na poziomie 750 - 900 to zresetuj kompa / odłącz aku na parę minut / potem go odpal - będzie falował przez chwilę a potem sam dobierze sobie " mapę "

 

Głupie to co piszę - byłem ostatnio u kumpla - dobry fachowiec - kocha Bunie - mówi mi że chyba kondesatorki jakieś powysychały w e34 bo za cholerę nie może zaprogramować kompa / ponoć wcześniej chodził / na wysokich obrotach ok - wolnych brak albo falowanie - okazało się że uczeń miał odłączyć kompa i tak się zabrał z sercem do tego ... że zresetował " naciąg linki - majstrowi nie poiwiedział a ten kombinował - kto by pomyślał że tak go w szkole uczyli -może i dobrze ale trzeba powiedzieć jak u lekarza - co było ,co się zrobiło - wtedy można coś wykluczyć a jak pojedziesz do fachowców to oni nie dość że się będą uczyć na Twoim autku to jeszcze skasują , wymienią co nie trzeba i na konec powiedzą - nie da się !!!

 

Cubę masz pod ręką _ pewnie pomoże ....

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
z tym silniczkiem to nie dam rady ja mam inne polozenie i wyglad silnika 525i z 94roku

 

 

 

Twój silniczek krokowy jest raczej błyszczący i znajdziesz go pod kolektorem ssącym. Zamocowany jest opaską gumową

Pozdrawiam
Opublikowano

dzieki wszystkim za pomoc i rozne zdjecia zabieram sie do dokladnego sprawdzania pozdrawiam jak cos napisze co bylo i jakie kumpel mi troche popomaga

 

 

szukalem dzisiaj z kolega sprawdzilem filtr powietrza ok przewody gumowe ok wymieniona zostala sonda lambda na inna i jest teraz gorzej auto nie ma takiej przyspiechy jak na starej i sie zamula czemu tak sie stalo ? jutro wloze stara mam pytanko czy silniczek krokowy da sie wyjac bez odkrecania kolektora ssacego?? bo jutro mam go zamiar wyczyscic dzieki

 

 

dodam ze zresetowalem kompa i przejechalem 90km i zadnej zmiany na lepsze

 

 

aha i jak nigdy dzisiaj zagotowala sie woda nie zdarzylo mi sie to od 2 lat bo tyle mam beme

Opublikowano
Ja stawiam na VISCO (no chyba ze uszczelka w piecyku poszla) :mad2: :cry2: :duh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh:
images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano

Witam,

Przy takich objawach obstawiam że to sonda, albo silniczek krokowy, może być jeszcze przepływomierz powietrza ale racej to pierwsze...

Opublikowano

wymieniona sonda silniczek krokowy wyczyszczony i to samo nie moge uwierzyc gdzie jest ten wentylator??

 

 

wyciagnelem przeczyscilem i rzadnej zmiany tylko ustapilo plywanie przy wbiciu na luz z szybkiej predkosci co jeszcze moze by sprawdzic?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.