Skocz do zawartości

Maxim555

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lubelskie

Osiągnięcia Maxim555

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Czy mikser strumieniowy to to samo co mikser soniczny? O tym drugim słyszałem sporo dobrego.
  2. Maxim555

    Ścinanie tylnych opon

    Pyta o ścinanie czyli chodzi o nierównomierne zużycie opon. Występuje to czesto przy ujemnych kątach pochylenia tylnych kół.
  3. Łancuch jest na bank, widać jak na dłoni :lol: http://img159.imageshack.us/img159/5103/resizeofhpim14519jp.jpg http://img159.imageshack.us/img159/5103/resizeofhpim14519jp.jpg
  4. Witam O rozcinaniu membrany nie słyszałem i po takim zabiegu chyba trzeba będzie ją wymienić :) Ale jest chyba możliwość zwiększenie wydajności w inny sposób. W parowniku sa dwie sprężyny, jedna odpowiedzialna jest za naprężenie cieńszej membrany i posiada regulacje, którą to kręcą gazownicy. Jest też druga sprężyna, odpowiedzialna za ciśnienie gazu w parowniku, wzmacniając ją można podnieść ciśnienie i tym samym zwiększyć wydajność. Tak przynajmniej jest w moim reduktorze Lovateca.
  5. Maxim555

    Klimatyzacja

    http://www.alpo.ig.pl/klima.html: "- Dlaczego trzeba wymieniać filtr-osuszacz? • Filtr-osuszacz usuwa z układu klimatyzacji wilgoć oraz cząsteczki stałe, zabezpieczając sprężarkę i zawór rozprężny przed zniszczeniem i gwarantując optymalną wydajność chłodzenia. Część wilgoci z układu klimatyzacji jest wychwytywana przez filtr-osuszacz, który w systemach z dyszą rozprężną zamiast zaworu jest nazywany „akumulatorem". Element ten osiąga „punkt saturacji" po ok. dwóch latach działania. Jeśli filtr-osuszacz nie jest wymieniany regularnie, rosnąca zawartość wody w układzie doprowadzi do korozji wszystkich jego elementów. W następstwie tego procesu może dojść do znacznie zwiększonego zużycia układu i jego elementów. Może też dojść do zalodzenia zaworu rozprężnego, czego konsekwencją będzie uszkodzenie skraplacza i sprężarki."
  6. Maxim555

    Klimatyzacja

    To puknięcie to może być przekaźnik sprzęgła spreżarki od klimy, jak włączasz np światła awaryjne to tez słychać pykanie i to też przekaźnik :)
  7. Maxim555

    Klimatyzacja

    Brak tego syku niekoniecznie oznacza pusty układ, u mnie np raz syczy, raz nie, a klima działa.
  8. silniczek krokowy powinien znajdować się gdzieś na kolektorze dolotowym lub tylko jego przewody od powietrza będą przymocowane do kolektora. U mnie po przeczyszczeniu silniczka krokowego w benzynie ekstrakcyjnej wolne obroty ustabilizowały się. Poza wariującymi obrotami wszystko masz w porzadku, tzn. czy silnik wkręca się na obroty i nie traci mocy?
  9. Też jeżdże z instalką II gen blosem i jak na razie bardzo go sobie chwale. Wcześniej miałem mixer f34mm i po zmianie na blosa samochód odmulił sie zarówno na gazie jak i na benzynie i silnik nie gaśnie po wyrzuceniu na luz podczas jazdy. W zimie jeździłem na stożku i nie było problemu. Montaż blosa moge polecić posiadaczom I i IIgen i wydajnym reduktorem (co prawda mam lovateca ale też daje rade, jest rozkręcony prawie do końca). Jako ciekawostke napisze, że w instalacji z "komputerem" AL-700 atuator regulujący dopływ gazu do miksera, to zwykły pic na wode. Regulując blosa podłaczyłem atuator "luźno" do instalacji i obserwowałem jego prace i nie zauważyłem żadnej logiki w jego działaniu. Czasami bez powodu zamykał się przy ubogiej mieszance (odczyt miernikiem z lambdy 0,2V), przy większych obrotach nie otwierał się do końca. Sama jego prędkość też nie jest rewelacyjna, działa z dużym opóźnieniem na ruch przepustnicy. Zbichu > zanim przerobisz blosa na żyletki spróbuj rozpiłować mu "gwizdek". W tym celu rozbierz dolot tak żeby widzieć przepustnice w blosie, zwiększaj obroty silnika jednocześnie odczytując AFR(skład mieszanki). Wraz ze wzrostem obrotów przepustnica w blosie będzie się unosić. Jak dojdziesz do obrotów przy których mieszanka zaczyna ubożeć zaznacz na "gwizdku"(dyszy w blosie) położenie przepustnicy i od tego miejsca rozpiłuj dysze. Myśle, że 0,5 do 1mm powinno wystarczyć zakładając, że nie jest to wina zbyt słabego reduktora. Jeśli coś spiepszysz to dysze są wymienne, można je nabyć na forum scorpio. Pisaliście o blosach różnej mocy, one właśnie różnią się wielkością otworu w dyszy. Tu dla porównania widać średnice blosa i miksera: http://img104.imageshack.us/img104/1303/mixeriblos3vy.jpg %5B640%3A406%5Dhttp%3A//img104.imageshack.us/img104/1303/mixeriblos3vy.jpg
  10. Przepływka powinna być zaraz za filtrem powietrza, poznasz po przewodach dochodzących do rury dolotowej.
  11. Cześć. Nie mam (jeszcze) BMW, ale przerabiałem u siebie temat wycinania kata, wstawiania za miast niego rury, strumienicy łuskowej i niedawno wycięcie strumienicy i wrzucenie na jej miejsce tłumika przelotowego. Samochód to Honda Accord 2.0L Wstawienie strumienicy bez obliczenia całego wydechu mija się z celem. Jednak duża jej zaleta to dobre tłumienie metalicznego dźwięku, który powstaje po wycięciu katalizatora. U mnie strumienica lepiej tłumi ten dźwięk niż przelotowy tłumik, nie wspominając już o zwykłym kawałku rury. Dźwięk przypomina gwizd fiata 125p. Druga sprawa to problem z sondą lambda. Nowsze silniki mają dwie sondy, jedną przed, a drugą za katem i w tym przypadku po wycięciu komputer może zgłaszać błąd i trzeba montować emulator lambdy. Także jeżeli chcesz zwiększyć moc auta, to polecam inne sposoby, a jeśli chcesz pozbyć sie zapchanego kata, to wstawiaj przelotowy tłumik. Pozdrawiam Maxim555
  12. Dzień dobry wszystkim :) Mój "forumowy" nick to Maxim555, rejestruje się na forum bmw-klubu, ponieważ następnym moim samochodem będzie właśnie BMW. Pozdrawiam Maxim555
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.