Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 485
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Forumowy kolega maciekE81 i jego aparat kontra moja jedyneczka! :8)

 

http://i.imgur.com/v3JSLPd.jpg

http://i.imgur.com/gLZxNkb.jpg

http://i.imgur.com/Z2D3XSj.jpg

http://i.imgur.com/1Q41MrX.jpg

 

Póki co ze względu na inne wydatki dalsze mody wizualne zawieszone. Ogarniam póki co bałagan pod maską. Do lata postaram się wrzucić gwint i zejść 2cm niżej... :D

Opublikowano
liczę jeszcze na kolejną okazję do zdjęć jak ogarnę lepszy sprzęt :D i muszę Ciebie gonić z tym obnizeniem bo u mnie póki co seria a Ty już masz w planach kolejny etap :)
Opublikowano

Tak , jest zdecydowanie zajebiscie :D ja aktualnie ciagle jestem na etapie rozkładania auta , w dosłownym tego słowa znaczeniu ;p

 

A jak z mocą ? Cos działasz ??

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano
liczę jeszcze na kolejną okazję do zdjęć jak ogarnę lepszy sprzęt :D i muszę Ciebie gonić z tym obnizeniem bo u mnie póki co seria a Ty już masz w planach kolejny etap :)

Maciek, podziałamy jak wpadnie gwint :)

 

Tak , jest zdecydowanie [bAD] :D ja aktualnie ciagle jestem na etapie rozkładania auta , w dosłownym tego słowa znaczeniu ;p

 

A jak z mocą ? Cos działasz ??

 

W tygodniu zmieniam kolektor dolotowy na wersje bez klapek. Następnie program w głowie, żeby przekroczyć 200 koni... więcej nie potrzebuję. :)

Opublikowano (edytowane)

Moc powróciła! :8)

Wymieniony został kolektor z kompletem uszczelek, oringów (kolektora, egr, przepustnicy)... do tego doszła uszczelka chłodniczki.

 

Zaobserwowane zmiany:

- inny dzwięk podczas jazdy

- zdecydowanie inna reakcja na pedał gazu na 1 oraz 2 biegu

- płynne łapanie obrotów, bez żadnych zacięć (szczególnie widoczne na 1 i 2 biegu)

- nareszcie nie zostawiam za sobą czarnej chmury...

 

Kolektor zamontowałem od 118d, czyli bez klapek. Stary kolektor miał wyrobione cięgno + jedna klapka wisiała praktycznie na włosku... a środek kolektora cały zasyfiony...

 

Także w końcu auto jedzie jak należy i jestem mega zadowolony! :D

Edytowane przez mikiE87
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Autko po wymianie kolektora cały czas śmiga jak należy... także od strony mechanicznej wszystko już ogarnięte! :)

 

http://i.imgur.com/gLLRp0E.jpg

Edytowane przez mikiE87
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Długo mnie tutaj nie było. Przy aucie w zasadzie nic nowego się nie dzieję, poza tym że zgubiłem końcówki wydechu. :lol: Glinkowanie, wosk i cotygodniowe mycie... standard :x

Jeśli się uda to jeszcze w te wakacje chciałbym zamienić sprężyny na zawieszenie gwintowane i posadzić auto kolejne 2cm niżej... byłbym spełniony, bo ciągle czuję niedosyt. :(

No i czas pospawać w końcu jakąś fajną dwurukę 76mm z kwasówki.

Aaa no i krótki bat anteny... zapominam o tym od 2 lat! :lol:

 

Wybiera się ktoś z Was na wolin 28 lipca? :8)

 

Kilka strzałów od maciekE81 (całkiem fajne te fotoszopowe końcówki :twisted: ):

http://i.imgur.com/UWze9r7.jpg

http://i.imgur.com/pY4OPzx.jpg

http://i.imgur.com/pND2oMA.jpg

http://i.imgur.com/4Q5soJ7.jpg

http://i.imgur.com/aEsgSQN.jpg

http://i.imgur.com/GNGaQ2v.jpg

http://i.imgur.com/QGIPPoT.jpg

http://i.imgur.com/XYaJc7M.jpg

http://i.imgur.com/owRAny9.jpg

http://i.imgur.com/T8nPGgP.jpg

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Mały update:

- wymiana tarcz i klocków w tyle

- odświeżenie zacisków

- montaż rejestracji na magnesy neodymowe

- montaż zawieszenia gwintowanego

 

W planie:

- zakup 17" alu + nowych opon na zimę

- zakup rozpórki

- pospawanie wydechu końcowego

 

 

euLnVLf.jpg

A5kGWF6.jpg

1Xo2GWI.jpg

yqzU82K.jpg

r3DLS45.jpg

bdOfVQ0.jpg

xGpI9fU.png

 

Przymiarka poszerzanej insigni :twisted:

PdvydNf.jpg

Edytowane przez mikiE87
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z przodu z tymi felami to już przesada:) idealny zestaw na krawężniki:) Ładne autko. Ja polecam na hamulce klocki ATE ceramic albo Textar pro, aby były ceramic. Hamuje jak hamowało, ale za to zapomniałem co to brudne felgi. Teraz wycztszcze kurzu i tyle. Wcześniej mycie raz w tygodniu i cały czas brudne.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)
Ciasno te końcówki siedzą. Nie obijają się?

Co się dzieje z silnikiem?

 

Ciasno, na styk ale nie obija się. Tak miałobyć.

Edytowane przez mikiE87
Opublikowano
nie chce cię martwić ale jest pewna przypadłość bloków z 2007 o końcówce A :oops:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano (edytowane)

Mały update:

- nowy pakiet na zime - stal z BMW F30 16x7 et31 plus nowe 205/55/16

- nowy termostat OEM

- czyszczenie EGR

Edytowane przez mikiE87
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Hej, pytanko, przymierzam się do identycznych felg do mojego E82, już na gwincie. Czy w tej specyfikacji jaką posiadasz nie musiałeś rolować nadkola ? nic nie przyciera przy większy obciążeniu na tył ?

 

Będę wdzięczny za info.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)
Hej, pytanko, przymierzam się do identycznych felg do mojego E82, już na gwincie. Czy w tej specyfikacji jaką posiadasz nie musiałeś rolować nadkola ? nic nie przyciera przy większy obciążeniu na tył ?

 

Będę wdzięczny za info.

 

Pozdrawiam.

 

Cześć!

Tył obciera o ten wewnętrzny rant błotników. Niczego nie rolowałem. Kwestia dotarcia albo lekkiego podgięcia. Na finalnej wysokości trze nawet jak jadę sam i mocniej bujnie. Nie wiem jak u Ciebie, bo raczej e82 ma inne błotniki. U mnie brakuje no z 2mm myślę, żeby wgl nie tarło...

Edytowane przez mikiE87
Opublikowano

E87 ma to samo co E82, według moich wyliczeń ET45 przy 9,5 będzie idealna. Szkoda bo AXE ma ET40 :/

Za to jest idealna replika felg 1m, chyba na nie się zdecyduje, też mają przód 8,5 z ET35, powiedz jeszcze proszę jak przód , nie wystaje nic tam nie obciera ?

 

Dziękuję bardzo za informację .

Opublikowano
E87 ma to samo co E82, według moich wyliczeń ET45 przy 9,5 będzie idealna. Szkoda bo AXE ma ET40 :/

Za to jest idealna replika felg 1m, chyba na nie się zdecyduje, też mają przód 8,5 z ET35, powiedz jeszcze proszę jak przód , nie wystaje nic tam nie obciera ?

 

Dziękuję bardzo za informację .

 

Przód wchodzi bez najmniejszych obcierek z 215/40 na et35 8.5j. Zakładaj tył jak ja mam i podegnij ten rant wewnętrzny, to jest kwestia paru mm. Szkoda wsadzać 8.5 na dupe, bo felga traci na wyglądzie. No et 45 przy 9.5j byłoby idealne z 235/40... chyba że dasz 225/40 pod et40 to będzie super!

Opublikowano

Wcześniej miałem przód 18x 7,5J z Et49 z oponą 215 40, do tego dystans 20mm wydawało mi się ż że to już max :)

 

Mam bardzo fajne felgi do kupienia w podobnym stylu jak Axe CS z tym że bardziej pod 1m - Veeman m359 hyper black - looknij sobie. One wlasnie maja 8,5 et35 i 9,5 et45

Przednie opony mi zostały po starych felgach 215 40 nexen muszę tylko dokupić tył, wiec pewnie 235 40 i powinno być idealnie :)

 

Samochodu i tak nie mogę meeega nisko bo mam zderzak replikę 1m więc nie bedzie rant wchodzil az tak na oponę jest symetrycznie.

 

Chyba zaryzykuję skoro mówisz ze przód w ogole zero przyciery

Opublikowano

Fajna rolka! Siądzie bardzo fajnie.

Przód 215/40 8.5 ET 35 bez najmniejszego problemu nawet na glebie. Obecne zimówki mi trą bo nie podnosiłem auta a AXE nie. :lol:

Tył z ET45 z 235/40 nie powinien obcierać na 90%.

Kupuj śmiało. :twisted:

Opublikowano

Zamówiłem :) pochwalę się jak wsadzę, pewnie dopiero marzex, na ten moment jest tak na zimę , zostałem z tymi

http://ultraimg.com/images/2017/12/18/nTs3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.