Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hmm no, że firma KM to wiem, ale chodzi mi o konkretnie ten model, który posiadasz. One mają różne oznaczenia Wink

 

Pzdr

 

Nie pamiętam oznaczeń kupowałem na giełdzie w Słomczynie od gościa który ma sklep z tłumnikami no i powiem wam nieźle zarabiają w sklepie krzyczy za taki 270zł na giełdzie kupiłem za 200zł :lol:

http://wawrylek.110mb.com/img/podpis1.jpg
  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
dedykowane sa robione inaczej bo obliczany jest współczynnik przeplywu spalin itp. nie tylko puszka, spotkałem sie wełaśnie też wiele razy z opinią użytkowników że daje kopa, samemu na razie nie bylo dane mi tego sprawdzić. Ekspertem nie jestem, czytałem o tym kiedyś.
Opublikowano
ja tez mam u siebie w 320 tlumik uniwersalny KM i jestem zadowolony bo chodzi o wiele ladniej niz np ulter, mam go od roku i wszystko jest ok, a dziewczynie zalozylem taki 2 lata temu dp 316 i tez dalej na nim jezdzi wiec sie oplaca:)
Opublikowano
a powiedzcie nie chodzi 320 zbyt głośno na KM-ie?
wydaje mi się że u ciebie efekt powinien być lepszy parę garków więcej :lol: twoj silnik calkiem inaczej brzmi więc wydaje mi się że KMie może być interesujący efekt.

Kiedyś w 520 miałem Ultera nędza jak ciort żadnego brzmienia tylko tyle że ładnie wyglądał.

Z uniwerselnymi jeden problem to zrobić odpowienie mocowania. Troszkę zabawy dla spawacza :D

Pozdrawiam

http://wawrylek.110mb.com/img/podpis1.jpg
Opublikowano
a powiedzcie nie chodzi 320 zbyt głośno na KM-ie?
wydaje mi się że u ciebie efekt powinien być lepszy parę garków więcej :lol: twoj silnik calkiem inaczej brzmi więc wydaje mi się że KMie może być interesujący efekt.

Kiedyś w 520 miałem Ultera nędza jak ciort żadnego brzmienia tylko tyle że ładnie wyglądał.

Z uniwerselnymi jeden problem to zrobić odpowienie mocowania. Troszkę zabawy dla spawacza :D

Pozdrawiam

 

Poniewaz nie kupuje sie ultera jak zalezy na dzwieku a zwlaszcza basie;-). Ulter podobno ma zwiekszac moc silnika ;-).

Opublikowano
Witam kolegów. Ja jezdziłem na KM w 6cylindrach. Mam 325i 24v. Bardzo fajny basik. Przy wysokich obrotach ludzie mysleli ze leci hayabusa. A to niespodzianka bo 4 kółka. Jeszcze fajniejszy efekt pod wiaduktami albo w cisnych uliczkacj jak się redukcje zrobi na łuku i na wyjsci da się po gazie. Teraz coprawda mam go na sprzedanie bo zrobiłem sobie wydechy z kwasówki. JAK JEST KTOS CHETNY TO ZAPRASZAM.
Opublikowano
zgadzam sie z przedmowca :) efekt pod wiaduktami jest najlepszy :) odrzutowiec :) tlumik chyba nie nalezy do najcichszych ale dzwiek jest bardzo przyjemny, nie ryczy jak krowa:)
Opublikowano
zgadzam sie z przedmowca :) efekt pod wiaduktami jest najlepszy :twisted: odrzutowiec :) tlumik chyba nie nalezy do najcichszych ale dzwiek jest bardzo przyjemny, nie ryczy jak krowa:)
Opublikowano
Witam kolegów. Ja jezdziłem na KM w 6cylindrach. Mam 325i 24v. Bardzo fajny basik. Przy wysokich obrotach ludzie mysleli ze leci hayabusa. A to niespodzianka bo 4 kółka. Jeszcze fajniejszy efekt pod wiaduktami albo w cisnych uliczkacj jak się redukcje zrobi na łuku i na wyjsci da się po gazie. Teraz coprawda mam go na sprzedanie bo zrobiłem sobie wydechy z kwasówki. JAK JEST KTOS CHETNY TO ZAPRASZAM.

 

Mam pytanko gdzie robiłeś wydech i ile cię kosztował???

Opublikowano

a co myślicie o takim rozwiazaniu, ze w seryjnym tłumiku obciąć końcówkę i jakich fachman przyspawał by mi dwie (zamiast oryginalnie jednej) kwasówki, lub poprostu jakąś końcówkę...

chciałbym zrobić u siebie własnie cos takiego, dwie rury ścięte pod skosem w przeciwne strony i do dołu

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

I z lekkiego profilu sorry że nie dałem we wcześniejszym poście

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//members.lycos.co.uk/wawryl/bmw/P6090011.jpg

choć nie widać jej zbytnio na tym zdjęciu ale brumczy za to fajnie w szczególności jak się nagrzeje pamiętaj robertooo nie daj za blisko plastkiów bo się mocno grzeje tłumniczek i może je topić to wada

http://wawrylek.110mb.com/img/podpis1.jpg
Opublikowano
Oki, wiekie dzieki za zdjęcia i info. Zamówiłem już tłumik. Model to KM SPE jutro już będę go widział na żywo, ciekawy jestem wyglądu tego tłumika, chciałem w sumie nieco inny, ale bez wycinki nic ciekawego by nie weszło... =/
Opublikowano

Witam jeżeli można wtrącę swoje zdanie na temat tłumika. Przez 4 lata jezdziłem na oryginalnym Remusie, buczał strasznie ale kupiłem go używanego, wydawał się na całkiem dobry stan, zero korozji , niestety 4 lata i się rozleciał, w środku wszystko skorodowało. Pewnie jakby był nowy to dłużej by wytrzymał ale cena nowych Remusa jest dość wysoka. Teraz założyłem oryginalny do e36 325 coupe firmy TESH i jestem zadowolony bardzo, cisza i spokój a na wyższych obrotach słychać sześć cylindrów a nie wyjący tłumik, poezja. Koszty to 370 zł za nowy tłumik co prawda nie ze sklepu a z prywatnego żródła, bo w sklepie ten egzemplarz kosztuje około 6 stówek. Jeszcze nie wiem jak będzie z jego żywotnością to się okaże po czasie ale narazie jest ok.

Polecam ten tłumik.

BMW to pełnia życia.
Opublikowano

Hey. Mam jeszcze jedno pytanko, a mianowicie interesuje mnie to czy tłumiki KM-a, bądź jakieś inne, różnią się między sobą dźwiękiem, biorąc pod uwagę różne rodzaje końcówek. Aby sprecyzować napiszę tak: czy tłumik który ma końcówkę o średnicy przykładowo 8cm różni się od tego, który ma 10cm, bądź dwie końcówki. Troszkę zagmatwanie wyszło, ale cóż ;).

Pzdr

Opublikowano
witam co do KM-óm to nie mam zadnych zastrzezen w polaczeniu z filtrem stozkowym i strumiennica daje taki basior ze az milo posluchac poprostu chodzi jak rajdowka ale w aucie jest cicho i napewno nikogo ie bedzie bolec glowa chyba ze sasiadow polecam sam posiadam taki wydech w mojej E 36 IS pozdrawiam
Opublikowano

Ja mam tlumik Montii z podwojna koncowka i spisuje sie swietnie a ma przewage nad KM bo jest z prawie caly z nierdzewki, moim zdaniem lepszy niz KM Dzwiek super (na malych obrotach cichy powyzej 4 tys juz ladnie daje :)

http://www.montii.pl

Jeśli po zaparkowaniu samochodu nie odwracasz się, żeby spojrzeć na swój samochód to znaczy, że kupiłeś złe auto :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.