Skocz do zawartości

E60 3.0d 2004r. Nie mogę odpalić po dwóch dniachgo w mrozie.


BigBadWolf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Forumowiczów!

Od 01.01.2016 godzina 17 do teraz 03.01.2016r godz 13:30 stało moje E60 3.0d czyli niecałe dwie doby w największy mróz. Nie mogę go odpalić.

Pierwsza próba odpalenia skonczyła się tym że kręcił silnik ale nie odpalił. Drugie i kolejne próby to co na filmie czyli brak kręcenia rozrusznikiem i jakieś rozłączenie komputera calkiem. Co się stało? Jakiś bezpiecznik poszedł czy co? Myśle że gdyby kręcił to by odpalił w końcu, ale nawet nie kręci.

Link do filmu na YT z problemem który nagralem: https://youtu.be/l-R-5vvOrmQ

Co robić? Pomóżcie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączenie akumulatora good. Szczególnie że pierwszym razem kręcił normalnie. Sprawdzę jeszcze raz na czasie, jednak ludzie mówią że to chyba akumulator padł na amen już. Jak będę miał od kogo to na kable spróbuje a jak nie uda się to pod prostownik na noc akumulator.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewidentny brak prądu :) w e91 też mi kiedyś tak rozłączało jak aku było słabe :D naładuj akumulator i spróbuj powinien zatrybić :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej E61 mam identyczny problem, naładowanie akumulatora nie pomogło, ma niecały rok ... pojawiają się przepięcia - przygasanie wyświetlacza,licznika i oświetlenia oraz wyskakują liczne błędy... rozrusznik nie reaguje... podejrzana klema minusowa , sterownik, bezpieczniki ??? :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi jak padł aku podczas rozruchu zimową porą to nawet naładowanie aku nie pomogło. Poprostu kluczyk Ews rozprogramowal się z silnikiem dde . Jak masz drugi kluczyk to naładuj aku i spróbuj na drugim kluczu . Jak masz tylko jeden tak jak ja to trzeba disem zaprogramować

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie wiedzialem. Myslalem ze mozna wprowadzic dowolna wartosc. W takim razie mniej do zrobienia i zostawiam 90Ah.

Dzis bede probowal odpalic. Na dworze kolejny dzien -8- -14.. Lekko nie bedzie ale moze sie uda i nic nie strzeli, nic nie peknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A to nie wiedzialem. Myslalem ze mozna wprowadzic dowolna wartosc. W takim razie mniej do zrobienia i zostawiam 90Ah.

Dzis bede probowal odpalic. Na dworze kolejny dzien -8- -14.. Lekko nie bedzie ale moze sie uda i nic nie strzeli, nic nie peknie.

 

Gorzej jak wcześniej miałeś 90AH ale AGM bo ten typ baterii ładuje się innym prądem. Jaki kolor miała obudowa fabrycznego akumulatora ? (czarny = AGM, biały = zwykły)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi jak padł aku podczas rozruchu zimową porą to nawet naładowanie aku nie pomogło. Poprostu kluczyk Ews rozprogramowal się z silnikiem dde . Jak masz drugi kluczyk to naładuj aku i spróbuj na drugim kluczu . Jak masz tylko jeden tak jak ja to trzeba disem zaprogramować

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Wyleciał kluczyk ,czy synchro ,bo to dwie różne rzeczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.