Skocz do zawartości

Kupuję BMW 6er na co zwrócić uwagę? Opinie, porównania.


dawmac

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 673
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

... jak zdejmować głowicę to już i za pierścienie bym się zabrał :)

Akurat pierścienie i dół silnika w tym aucie się nigdy nie psują (nie są znane takie przypadki jak dotąd) , chyba, że ktoś długo jeżdził bez chłodzenia lub smarowania :D ale to już na własne życzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się kiedyś trafiła 645 z przebiegiem 330tkm z niemiec, firmówa (same trasy), serwisowane do konca + faktury.. Latała idelanie, zero problemów.

Zależy co trafisz, nie ma reguły.

Nowesze TSI 1.4 już przy przebiegach nawet 20 tyś km (pękające tłotki, pierścienie) potrafi się rozpaść..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz mowisz ze 20k rocznie trzeba w te auto wkladac teraz ze 600 k przebiegu i nie robisz nic oprocz rurki i uszczelniaczy?

Mozna sie pogubic

Tak czy owak te nowe auta raczej nie dozyja takich przebiegow i tu trzeba sie zgodzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę przez weekend pojedziłem... Najpierw widziałem 3.0 z Wrocławia z przebiegiem prawie 250k - chodziło bardzo ładnie, w zasadzie przy dobrej cenie i zaakceptowaniu 'słabego' silnika można brać - tylko trochę kasy zostawić na obszycie środka, bo skóry już czuły ten przebieg. Natomiast Cabrio we Wrocławiu - pomimo mniejszego o 100k przebiegu stan w środku podobny, silnik 4.8 nie jeździł lepiej niż ten 3.0 który próbowałem godzinę wcześniej...

Na razie więc jestem w kropce... poza tym - ta fajna sztuka z Nowego Dworu Mazowieckiego... byłem w drodze dzisiaj... wiedziałem żę ktoś przede mną 2 godziny wcześniej ma autko oglądać... i po przejechaniu 200km dowiedziałem się że niestety sprzedane :( więc 400km i 8 godzin w plecy... niestety... ale właściciel bardzo w porządku - jak już wyjeżdzałem mowił, że ktoś przyjeżdza i różnie może być... więc jechałem na własne ryzyko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4.4 i 4.8 normalnie tak to zdecydowanie jeździ lepiej niż 3.0, tylko jest nieco bardziej paliwożerne ...

 

apropo de facto, 645ci, 90km/h, tempomat & wtf ?? ;) (reset obc, pusta trasa, silnik w pełni rozgrzany, tylko 2 x stop do zera)

 

http://i36.photobucket.com/albums/e36/cartel23/Obraz%20048_zpsutxicfwf.jpg

Edytowane przez cartel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurna to mi służbowa skoda 1,0 więcej pali :cry2: a co dopiero 6er nigdy niżej 12 nie zszedłem chyba że chwilowo, moja jest pewnie jakaś popsuta albo nie umiem jeżdzić eco :roll:

"Gdyby Bóg popierał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach"

Moja Szóstka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=136&t=290385#p2162628

Moja Jedynka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=298795

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to mam 15,7 średnio po Wawie jeżdżąc i tak dużo ekspresówkami..myślę że ścisłe centrum by poprawiło wynik i to znacznie. w Godzinach szczytu trzymam się od centrum z dala.

Te katalogowe dane producenta mają się nijak do rzeczywistości.Gratuluje koledze wyżej tego wyniku :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurna to mi służbowa skoda 1,0 więcej pali :cry2: a co dopiero 6er nigdy niżej 12 nie zszedłem chyba że chwilowo, moja jest pewnie jakaś popsuta albo nie umiem jeżdzić eco :roll:

Nie oszukujmy się tym autem nie da się jeździć Eco...6er się prosi żeby docisnąć ten pedał gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dany to juź we dwóch tu nie umiemy jeździć :mrgreen: A powaźnie ten temat ma potencjalnie i realnie doradzić przyszłym posiadaczom więc niema co tu pisać bajek źe to auto pali 7.7 L chyba źe z góry na autostradzie z wiatrem nie dotykając pedału gazu.

"Gdyby Bóg popierał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach"

Moja Szóstka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=136&t=290385#p2162628

Moja Jedynka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=298795

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... i że co niby Ci się tu nie zgadza ?? Co ma przebieg do pieniędzy ??

 

 

Oprócz uszczelniaczy i rurki są również hamulce, zawieszenie, most, wał, magiel, pompa ABS`u, skrzynia, układ chłodzenia.... etc.,

 

Dobrze gada. dać mu wòdki. 15-20 rocznie warto mieć na utrzymanie w odpowiednim stanie. Ja odpukać ostatnio co prawda nic nie naprawiam, dlatego rzadziej tu bywam, ale to pewnie dlatego że w 2014/2015 robilem wiekszy serwis przy okazji uszczelniaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja 630 też chyba jest jakaś inna :D , bo przy spalaniu nigdy nie widziałem nawet 8 z przodu, a i 9 chyba tylko raz - jak chciałem sprawdzić ile się da. Ale zgadzam się z kolegami co do kosztów - po pierwszym roku wyszło coś pomiędzy 15 - 20 k na utrzymanie (uszczelniacze, skrzynia, wyświetlacz i jeszcze pare bzdur). Mam nadzieję że większość kosztów mam już za sobą. :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arku, że twoja spale tyle i tyle w 'podanych warunkach' i basta, to juz nie moja wina .. chesz sprawdzic mój styl ? Zapraszam :)

 

grubo masz nie tak jesli twój 6 garowy rozgrzany silniczek jaki masz w swoim autku spala ci aż powyżej 9l/100 po resecie obc, na pustej prostej trasie przy prędkości stałej 90km/h na tempomacie.. - BO TAKIE WARUNKI OPISAŁEM, ale ok, ja nieznam się - ahahaaa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja 630 też chyba jest jakaś inna :D , bo przy spalaniu nigdy nie widziałem nawet 8 z przodu, a i 9 chyba tylko raz - jak chciałem sprawdzić ile się da. Ale zgadzam się z kolegami co do kosztów - po pierwszym roku wyszło coś pomiędzy 15 - 20 k na utrzymanie (uszczelniacze, skrzynia, wyświetlacz i jeszcze pare bzdur). Mam nadzieję że większość kosztów mam już za sobą. :cool2:

 

każdy temat się kończy na spalaniu, co za nuuuuuda. dajcie już pokój. teraz dla odmiany pogadajcie o gazowaniu :D :lol: :nana:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.