Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam od dłuższego czasu walczę z pływanie auta po jezdni zostały amortyzatory zakupiłem Sachs na allegro przyszły w tym za jeden ma naklejkę niebieska drugi ma biała nie wiem czy to świadczy o jakiejś różnicy ale wolę zapytać dopóki leżą w pudełkach i mogę je odesłać. I jeszcze jedno pytanie czy jest różnica w montażu lewy a prawy niektórzy piszą że jest niektórzy ze nie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Lewy to lewy prawy to prawy, nie da się ich zamienić. Jak masz sachs-y to zobacz np. na stronie czescidobmw.pl czy są odpowiednia dla Twojego auta. Edytowane przez BaX
Opublikowano

Zadzwon lub napisz do producenta czemu sa rozne kolory naklejek moze akurat uzyskasz odpowiedz na swoje pytania.

 

Ja tak zawsze robie np. Przed wymiana oleju w skrzyni napisalem do zf i uzyskalem bardzo satysfakcjonujaca odpowiedz na wszystkie odpowiedz wraz z warsztatami zf w calej europie plus warsztaty ktore z nimi wspolpracuja w Polsce.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie mogą być takie same bo uszy do przykręcenia łącznika stabilizatora nie są symetryczne, numery też maja inne.
Opublikowano
Bax, X-drive ma uszy do stabilizatora na amortyzatorze.... ale RWD już nie.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam od dłuższego czasu walczę z pływanie auta po jezdni zostały amortyzatory zakupiłem Sachs na allegro przyszły w tym za jeden ma naklejkę niebieska drugi ma biała nie wiem czy to świadczy o jakiejś różnicy ale wolę zapytać dopóki leżą w pudełkach i mogę je odesłać. I jeszcze jedno pytanie czy jest różnica w montażu lewy a prawy niektórzy piszą że jest niektórzy ze nie.

 

Kolego daj znać, jak zamontujesz amorki, czy tył przestał pływać? Mam takie same objawy i też zastanawiam się nad wymianą razem z tulejami pływającymi.

Opublikowano
Poprawa jest samochód jest sztywniejsze lepiej się prowadzi na nieruwnosciach uczucie pływania znikło ale nie do końca byłem brj przeszperali całe zawieszenie skończyli się na odpieciu wtyczki od maglownicy mam układ cały czas utwardzony po tym zabiegu już nic mi nie pływa tylko teraz czy mam zaworek zły co jest przy maglownicy czy moduł komfortu walczę z instalacją inpy bym mógł podejrzeć co się dzieje podczas jazdy.
Opublikowano
Poprawa jest samochód jest sztywniejsze lepiej się prowadzi na nieruwnosciach uczucie pływania znikło ale nie do końca byłem brj przeszperali całe zawieszenie skończyli się na odpieciu wtyczki od maglownicy mam układ cały czas utwardzony po tym zabiegu już nic mi nie pływa tylko teraz czy mam zaworek zły co jest przy maglownicy czy moduł komfortu walczę z instalacją inpy bym mógł podejrzeć co się dzieje podczas jazdy.

 

Też kiedyś walczyłem i natrafiłem na manual, który mi pomógł i INPA śmiga, nawet na Win 7 64-bit. Poniżej link:

http://www.bmwuk.pl/viewtopic.php?t=130

Opublikowano
Zawieszenie mam zwykle i tylko servotronic. A z twoim autem co się dzieje? Sporo użytkowników pisze ze maglownica jest słabościa u mnie jak sprawdzali są luzy i z tyłu na tulejach pływających i maglownicy ale twierdzą za przyjeżdżają do nich z większymi łzami i nic nie pływa
Opublikowano

Mi strasznie pływa tył na nierównościach i na zakrętach. Chociaż ostatnio jak mocniej wiało to miałem trudności z utrzymaniem toru jazdy na wprost, czyli tak jakby i na kierownicy jakiś luz był. Tył mam na pewno do roboty, natomiast z przodem muszę gdzieś podjechać, żeby mi sprawdzili

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Wyskakuje mi komunikat że mój adres IP został zablokowany i znajduje się na liście banow

Z telefonu będę pisał radzę dać sobie spokój stacje diagnostyczne nic nie znajdą sam byłem w 8-miu stacjach i alla szpecow od bmw i nic nikt nie znalazł pojechałem do serwisu wiedzą jak sprawdzić co sprawdzić u mnie też są luzy ale powiedzieli ze przyjeżdżają z dużo gorszymi i samochód nie pływa a również miałem problem z wiatem chodź bierz stan i idź na piechotę ale jak narazie jeżdżę z odpieta kostka i nic się nie dzieje

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Panowie czy coś się u Was poprawiło z tym zdmuchiwaniem bolidów?

Mnie też lubi czasem na równiej drodze zdmuchnąć na drugi pas :)

Wszyscy mówią że wszystko jest w jak najlepszym porządku i że na siłę szukam problemu ....

Edytowane przez macar
Opublikowano
Mi też tak mówią jak tobie :D ja w ciąż walczę byłem nawet w serwisie BMW stwierdzili że może maglownica że gumy na tylnej belce nie są pozrywane ale są miękkie i mogą być rozwulkanizowane ale nie powiedzieli nic konkretnego miałem odłączony przewód od maglownicy od czujnika servotronic było podejrzenie że może mi się układ nie utwardza ciężko było kierownicą kręcić ale było lepiej ponoć jest w inpie opcja że można sprawdzić siłę wspomagania. ale to wciąż nie to na wtorek jestem umówiony do znajomego ,znajomego co robi BMW zobaczymy nie żeby coś na śiłę szukać bo przyczyna musi jakaś być. Swoją E60 sprowadziłem z DE użytkowałem trochę w Polsce troszkę W Szwajcarii i nie działo mi się nic takiego jak teraz wiec gdzieś przyczyna siedzi.
Opublikowano

Daj znać jak tylko będziesz coś wiedział bo jestem szczerze przekonany, że prawie wszystkie sytuacje pływania przy wietrze dotyczą tego samego problemu.

Chyba że wszyscy mamy zwidy...

Opublikowano
Wymieńcie sobie tuleje metalowo gumowe w przednich wahaczach. Albo cale wahacze. Tuleje jak dobrze pamiętam to 240 zl za wszystkie 4.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.