Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Mycie w ASO tylko dla tych którzy nie przywiązują wagi do swojego lakieru.
  • Odpowiedzi 161
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mycie w ASO tylko dla tych którzy nie przywiązują wagi do swojego lakieru.

 

Racja, pierwszą kwestią która pada z moich ust w serwisie (niezależnie od marki) to "proszę nie myć auta" :nienie: :mrgreen:

Opublikowano

E tam, ile jeździcie na te serwisy? Raz w miesiącu czy jak..?

Przecież jak raz na jakiś czas umyją to co się stanie, papierem ściernym nie jadą :D

Od lat jak odstawiam to mi myją i nic nie zauważyłem 'gołym okiem' Chyba że wy z lupami sprawdzacie ;-)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Przy ciemnym kolorze jedno nieodpowiednie mycie = lakier cały w swirlach do korekty.
Opublikowano
Dokładnie, wystarczy jedno nieumiejętne mycie i auto ma załatwiony lakier, niezależnie od koloru, przy ciemnym po prostu bardziej widać. Niestety taka jest przypadłość współczesnych lakierów i albo zawsze myjemy zgodnie ze sztuką albo mamy kaszankę na lakierze :( Jako, że widziałem już "mycie" w wielu ASO to za takie traktowanie moich aut z góry dziękuję.
Opublikowano
Moja była na akcji serwisowej na czujniki parkowania (wgranie softu nowego), umyli i posprzątali za free także :)

 

A co było nie tak z czujnikami? Masz przód / tył? Ja zawsze na nich bardzo polegam :shock:

 

Ja mam też kamerkę i ten system, który sam parkuje. Wszystko było z nimi ok, ale skoro była akcja serwisowa na wgranie nowego softu to przy okazji oddałem.

 

Lakier cały ok :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moja była na akcji serwisowej na czujniki parkowania (wgranie softu nowego), umyli i posprzątali za free także :)

 

A co było nie tak z czujnikami? Masz przód / tył? Ja zawsze na nich bardzo polegam :shock:

 

Mój moduł PDC przód/tył umarł, ale z tego co się dowiedziałem umieralność ich jest przepotężna.

Wymieniłem na nowy, koszt tego wynalazku 930zł :mad2:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Moja była na akcji serwisowej na czujniki parkowania (wgranie softu nowego), umyli i posprzątali za free także :)

 

A co było nie tak z czujnikami? Masz przód / tył? Ja zawsze na nich bardzo polegam :shock:

 

Mój moduł PDC przód/tył umarł, ale z tego co się dowiedziałem umieralność ich jest przepotężna.

Wymieniłem na nowy, koszt tego wynalazku 930zł :mad2:

 

Wilgoć?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przyznam, że nie wiem.

U mnie obydwa auta stoją w garażu.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
To dobrze czy źle z tymi czasami? Bo strasznie wolno mi się wydawało, jak liczyłem z 8 do setki..
Opublikowano
To dobrze czy źle z tymi czasami? Bo strasznie wolno mi się wydawało, jak liczyłem z 8 do setki..

 

Katalogowo jest 7.2.

 

Pytanie czy liczyć od momentu puszczenia hamulca czy od kiedy faktycznie wskazówka i auto się zaczyna ruszać;) Ja tak wyliczyłem bliżej 7.5. Ale mogę kiedyś podjechać do Katowic i jeśli nadal masz boxa z gps'em to możemy sprawdzić dokładnie. ;)

 

Czy to dobrze, czy źle...

 

Jak ktoś na forum zauważył, te słabsze jedynki mają to do siebie, że lepiej przyśpieszają na węższych oponach. Ja mam u siebie taki zestaw (szerokości) jaki fabrycznie wychodzi na m135i 245 tył, 225 przód;) To jak się rusza też pewnie ma duże znaczenie.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Bo trzeba startować z wciśniętym hamulcem i gazem jednocześnie, tak do ok. 2-2,5 rpm. Wtedy sie zbliżysz do wartości katalogowych.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ale zanim sie wkręci to troche straty jest, a w druga stronę jak będziesz kręcił ponad 2,5 to hamulec juz nie trzyma i zaczyna [BAD] tańczyć.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Fajny, nie sugeruj się zbytnio YT, bo na żywo zawsze lepiej. Ja obejrzałem wszystkie filmy z moim wydechem jakie były a i tak na żywo inna bajka. Faktycznie dziwne że nie strzela, może nie przełączył na sport ? u mnie na comforcie też nie strzela.
Opublikowano
Fajny, nie sugeruj się zbytnio YT, bo na żywo zawsze lepiej. Ja obejrzałem wszystkie filmy z moim wydechem jakie były a i tak na żywo inna bajka. Faktycznie dziwne że nie strzela, może nie przełączył na sport ? u mnie na comforcie też nie strzela.

 

Hmm...ten silnik jest(był, jak chciałem kupić) też w Mini Cooperze którymś (bodajże countryman s). I tam można było jako opcję dokupić "przycisk sport", który zmieniał mapę silnika i powodował między innymi strzały z wydechu, z wyłączonym przyciskiem była kompletna cisza.

 

Wątpię, żeby coś takiego było u mnie przy zmianie Comfort -> Sport, Sport+, zauważyłem jedynie inną pracę skrzyni (w dużym uproszczeniu trzyma zawsze o jeden niższy bieg niż w comforcie), trochę szybszą reakcję na gaz i bardziej słyszalną turbine. Może w 328i miesza coś więcej?

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Przed zmiana wydechu tryby jazdy powodowały u mnie taka sama różnice jak u Ciebie. Teraz doszły gromy z nieba :D
Opublikowano

Czyli bardzo mozliwe ze mamy ten sam silnik z odrobine rozniacym sie osprzetem:) nagraj jakąś jazde

 

Przy tym mocowaniu kamerki odrobina wiatru i szum szerokich opon przy predkosciach powyzej 100 juz znaczaco zaglusza wydech. Ale w bmw serii 1 to praktycznie bazowy silnik (jest jeszcze 2 i 3 litry) a w mini czy w peugocie jeden z mocniejszych wiec i "opakowanie" inne.

Opublikowano
Ciekawa alternatywa dla nudnego jak flaki z olejem stockowego wydechu. Ale czy warte zachodu?

 

 

 

jedyne czego brakuje trochę więcej pierdzenia przy zmianach biegów :D :D Na wolnych obrotach trochę traktor

 

Ja do swojej 118i pre lci (całe szczęście silnik n13) mam założony wydech z m135i, do tego wycięty środkowy tłumik. Zdecydowana poprawa dźwięku nastąpiła dopiero po wcięciu tłumika środkowego, przy zmianie biegów słychać ładne 'pierdnięcia' ale szału aż takiego nie ma :D w porównaniu do 328i z m performance'owym wydechem, to jeszcze dużo mu brakuje. Co więcej, praktycznie nie ma strzałów przy schodzeniu z obrotów, chyba że na zimnym.

Niemniej jednak z przeróbki jestem zadowolony. Pozostaje jeszcze kwestia sterowania klapą - bo w 118i oryginalnie tego nie ma. Są więc w zasadzie 3 opcje - albo klapa zawsze otwarta i spaliny wydostają się przez obie rury - dźwięk bardziej basowy, jednak czasem może okazać się męczący podczas jazdy ze stałą, autostradową prędkością. Możemy też klapę zamknąć, wtedy jest ciszej. Ogólnie to orientuje się w dołożeniu jakiegoś dodatkowego modułu który by tą klapą sterował jak należy. To tyle z moich spostrzeżeń.

Jak odbiorę samochód z serwisu, a to może nastąpić końcem przyszłego tygodnia, to wrzucę jakiś filmik.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Mówią, że wielkie białe zimno nadchodzi, więc czas pożegnać się na kilka miesięcy z letnimi felgami i wrzucić zimówki...

 

Ceramika zaliczyła przegląd, lakier poza przednim zderzakiem i reflektorami trzyma się całkiem nieźle. Ostatnie podróże w deszczu były dosyć uciążliwe, więc na szybę powędrowała nowa powłoka hydrofobowa.

 

http://i.imgur.com/VrSfClC.jpg

 

http://i.imgur.com/CpGsSuh.jpg

 

http://i.imgur.com/HqoV1Ue.jpg

 

http://i.imgur.com/kQy5RPg.jpg

 

http://i.imgur.com/DL8A6Cm.jpg

 

http://i.imgur.com/94o5O3c.jpg

 

http://i.imgur.com/E0FGpFw.jpg

 

http://i.imgur.com/TibYlVy.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.