Skocz do zawartości

F20 LCI b&w


mazziek

Rekomendowane odpowiedzi

Ja u siebie na zimowe balony (18" :D) zakładam i przód i tył 225, choć powinno być 245 z tyłu. I podobno nie jedyny z M135i tak robię, bo nie ma sensu zimowych mieć szerokich laczów z tyłu. Natomiast na lato 265 można włożyć nawet na tył :)

 

Przy okazji, masz 1 post w temacie pełny nieistniejących fotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 161
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja u siebie na zimowe balony (18" :D) zakładam i przód i tył 225, choć powinno być 245 z tyłu. I podobno nie jedyny z M135i tak robię, bo nie ma sensu zimowych mieć szerokich laczów z tyłu. Natomiast na lato 265 można włożyć nawet na tył :)

 

Przy okazji, masz 1 post w temacie pełny nieistniejących fotek.

 

Mi tłumaczyli w serwisie, że nawet jak letnia konfiguracja jest tył szerszy to BMW zaleca na zimę jednakową szerokość przód/tył. Więc to jest nawet zgodne z zaleceniami BMW :D

 

Przy okazji udało mi się dziś dorwać do zdjęć muszę je wrzucić na inny portal, dzięki za zwrócenie uwagi. Zaraz będą z powrotem. :)

 

Już są ;)

 

Dziwne co opisujesz z tym hamowaniem. Jak ja jeździłem na 205 nie zauważyłem takich problemów. Przy ruszaniu rzeczywiście było gorzej, szczególnie na mokrym. Opony masz RFT?

 

 

Tak, są ROF-y.

jeśli chodzi o "pływanie" to jest ono zauważalne w porównaniu do 18-tek, które na moją jazdę prowadzą się świetnie i nie widać różnicy w stabilności pomiędzy 80 a 180. Ale..da się jeździć, trzeba tylko trochę bardziej uważać. Nie ma się co oszukiwać te dwa cale elastycznej gumy zamiast sztywnego aluminium nie będzie tak sztywne.

 

Natomiast co do problemów z hamowaniem i walką abs-u, to teraz sobie pomyślałem, że może po prostu opony się nie dotarły. Ponoć potrzebują kilkadziesiąt kilometrów (czy ile tam w instrukcji piszą), żeby jakaś wierzchnia warstwa się starła i wtedy zaczynają normalnie "brać". Pojeżdżę i zobaczę. Jak się okaże, że głupoty powypisywałem to się z nimi przeproszę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja w moim traktorze mialem 225 z przodu i 245 z tyłu w serii.

Na zimę mam te same opony co Ty, tyle że 225/17 na obie osie.

Muszę pokombinować z ciśnieniem bo jakos mnie zachwycają przyczepnoscia na mokrym asfalcie.

W A4 mam dla odmiany Bridgestone i jakoś bardziej mi odpowiadają

Zalozylem bez ROF.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Przy 16 calach to jest kawal gumy wiec nie ma co sie dziwić, ze pływa. Przy 17 calach tez to bywa odczuwalne, szczególnie jak jedziesz w łuku 215;)

Mazziek, ty z Wawy jesteś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 16 calach to jest kawal gumy wiec nie ma co sie dziwić, ze pływa. Przy 17 calach tez to bywa odczuwalne, szczególnie jak jedziesz w łuku 215;)

Mazziek, ty z Wawy jesteś?

 

W sumie to nie:) spędziłem tam ostatnie 10 lat ale aktualnie krk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Przy 16 calach to jest kawal gumy wiec nie ma co sie dziwić, ze pływa. Przy 17 calach tez to bywa odczuwalne, szczególnie jak jedziesz w łuku 215;)

Mazziek, ty z Wawy jesteś?

 

W sumie to nie:) spędziłem tam ostatnie 10 lat ale aktualnie krk.

Albo cos pisałeś a Wawie albo mi sie cos pomylilo. Nieważne, myślałem ze jeżeli z Wawy to moze uda sie kiedyś skonfrontować 120i vs 118i, czy rzeczywiście widac te 7 koni;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 16 calach to jest kawal gumy wiec nie ma co sie dziwić, ze pływa. Przy 17 calach tez to bywa odczuwalne, szczególnie jak jedziesz w łuku 215;)

Mazziek, ty z Wawy jesteś?

 

W sumie to nie:) spędziłem tam ostatnie 10 lat ale aktualnie krk.

Albo cos pisałeś a Wawie albo mi sie cos pomylilo. Nieważne, myślałem ze jeżeli z Wawy to moze uda sie kiedyś skonfrontować 120i vs 118i, czy rzeczywiście widac te 7 koni;)

 

Dam znać:) a Ty masz stockowe 170?

 

Co do tych 7 koni to wydaje mi sie troche wyrównali moment w górnych zakresach przez moc maksymalna wzrosła. Ciagle nie udało mi sie podjechać na hamownie, żeby sprawdzić ile jest tak naprawdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Nie hamowałem, ale coś koło tego. Czasy na 1/4 porównywalne z 120d PKit Randalla i trochę lepsze od 116i z chipem Irka. Z tym że chłopaki w manualu.

Z tą ustawką w Wawie może być ciężko bo ja teraz też okazjonalnie weekendowo :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro o rozmiarach już mowa to jakie są oryginalnie naciągnięte gumy na mpakietowe 17 calowe obręcze ? Bo trzeba przyznać, że to 245 przy 18 to już całkiem dużo...

 

225/45 takie samo przód i tył chyba.

 

245 z tylu to ma chyba w standardzie m135i a moc ze dwa razy większa:)

 

w m-pkiecie przy silniku 120i masz 17" i 225 z przodu i 245 z tylu - przynajmniej u mnie tak dali ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro o rozmiarach już mowa to jakie są oryginalnie naciągnięte gumy na mpakietowe 17 calowe obręcze ? Bo trzeba przyznać, że to 245 przy 18 to już całkiem dużo...

 

225/45 takie samo przód i tył chyba.

 

245 z tylu to ma chyba w standardzie m135i a moc ze dwa razy większa:)

 

w m-pkiecie przy silniku 120i masz 17" i 225 z przodu i 245 z tylu - przynajmniej u mnie tak dali ;)

 

A to nie wiedziałem. Szczerze to 17-tkami byłem tylko zainteresowany na zimę, ale ostatnie skończyło się na 16".

 

A jakie tam masz gumy? Też GoodYear F1 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 18 w poprzednim aucie, i to była katorga. A teraz 17 z Mpakietem i ze sportowym zawieszeniem oceniam jako dobry wybór. Felgi co prawda nie wyglądają tak fajnie jak 18, ale coś za coś :)

 

To 18 na zlot, a 17 na co dzień:) ja tak robię, bo faktycznie ciężko jest na 18.

 

alanex-radom.pl/zwir

Edytowane przez George100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To 18 na zlot, a 17 na co dzień:) ja tak robię, bo faktycznie ciężko jest na 18.

Bez przesady, 18" jest seryjnie w M135i i normalnie jeździ (RoF!!!), 19" to jest dopiero kosmiczny przeskok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To 18 na zlot, a 17 na co dzień:) ja tak robię, bo faktycznie ciężko jest na 18.

Bez przesady, 18" jest seryjnie w M135i i normalnie jeździ (RoF!!!), 19" to jest dopiero kosmiczny przeskok.

 

Potwierdzam. W zasadzie to po tygodniu jazdy na zimowych balonach 16" już tęsknie do 18" :cry2:

 

I taj jak pisałem wcześniej, jesli chodzi o różnice w komforcie jest niewielka na korzyść 16. Natomiast ogromna różnica w prowadzeniu na korzyść 18".

Z dwojga złego wole żeby samochód lepiej jechał. Dopóki nie jestem pasażerem mam to w pompie, ze jest twardawo :D

 

A w jedynce komfortu znanego z wyższych serii nie będzie nigdy. Jest krótki odstęp miedzy osiami wiec zawsze będzie bujać i podskakiwać bo tak krótkie i lekkie auto nie ma tyle bezwładności żeby oprzeć sie nierównościom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystając z lekkiego mrozu (-5 stopnii) chciałem sprawdzić jak szybko nagrzewa się jedynka.

 

Zanim udało mi się wklepać kod i dojść do menu temperatura pokazywała już +19 C.

 

Po około 15 minutach bardzo spokojnej jazdy w trybie Sport (trochę wyższe obroty, więc teoretycznie przy spokojnej jeździe nieco szybciej powinien się silnik nagrzać) mam taką temperaturę.

 

http://i.imgur.com/5PCct09.jpg

http://i.imgur.com/U56gYre.jpg

 

Temperatura cieczy wahała się już między 99-100 i jakby się już ustabilizowała.

Temperatura oleju w miarę szybko doszła do 60-65, około 6-7 minut. potem tempo grzania jakby spadło i ostatecznie udało się dojść do tych 94.

 

Czyli w zimę trzeba trochę dłużej poczekać z "normalną" jazdą zanim silnik się nagrzeje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

Taka oto paczka niedawno zawitała. Jak bedzie chwila czasu przetestuje :)

 

http://i.imgur.com/NKJzutXh.jpg

http://i.imgur.com/gLHenBoh.jpg

http://i.imgur.com/ar61eyeh.jpg

http://i.imgur.com/nU8O5tkh.jpg

 

Dzięki dla mongramus oraz Randall za porady :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

http://i.imgur.com/9oRWBFz.jpg

http://i.imgur.com/jF1AuUs.jpg

 

Kilka dni temu wróciły letnie koła. Co do spalania cieżko powiedzieć, zimówki nie zachęcały jakoś bardzo do energicznej jazdy to i spalanie jakby mniejsze. Natomiast jakby było nieco głośniej na letnich. Odnoszę wrażenie jakby szum przy, którym zdecydowanie trzeba podnieść głos pojawia się przy zdecydowanie niższych prędkościach.

 

Najlepsze, że już w sumie przez zimę zapomniałem czemu tak narzekałem na początku na zimówki, że się gorzej prowadzą, etc... Natomiast jedna przejażdżka w kręte górskie drogi i znów banan od ucha do ucha :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna :cool2: pomysł nad przyciemnieniem wszystkich szyb oraz nad felgami w kolorze czarny polsysk :D co do środków na prawdę warto bo są bardzo dobre sam je używam w swojej 1 do skory :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna :cool2: pomysł nad przyciemnieniem wszystkich szyb oraz nad felgami w kolorze czarny polsysk :D co do środków na prawdę warto bo są bardzo dobre sam je używam w swojej 1 do skory :wink:

 

Dzięki!

 

Ja też myślałem nad jakimiś czarnymi felgami i nie wiem jak w tym rozmiarze ale przy 16 felga zginęła prawie całkowicie. Innych ori niż 16 dla F20 nie ma. Może kiedyś, kiedyś jak się budżet będzie zgadzał to są takie m-performance 19" czarno - szare. Ale na liście priorytetów nowe koła są póki co daleko za innymi rzeczami (może nawet dalej niż nowy samochód) :)

 

Przyciemniane szyby niestety odrzuciłem przy konfiguracji i teraz żałuje. Oklejanie folią różnie wychodzi.

 

BTW. Czy ktoś opatentował wożenie psa w F20? najlepszym rozwiązaniem byłby chyba transporter na tylną kanapę przymocowany do isofixa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do felg, jeśli nie sprzedam auta na dniach to zdradzę, ze u mnie wlecą w czarny połysk i powiem szczerze, że znacznie chyba lepiej będą się prezentować niż szare które miałem wcześniej a na pewno o wiel wiele ladniej niz srebrne, przy 18" felga tak nie zginie jak przy mniejszych, sam też myślałem, żeby nie ruszać srebrnych bo felga zginie na srebrnych ladnie się prezentuje w porownaniu do 17", ale coś mnie podkusiło i teraz wiem, że przez długi czas nie wrócę do srebrnej felgi.

Szyby - jeśli trafisz na dobrą firmę to nie będzie z niczym problemu, ja u siebie w okolicy znam taką co robią słabo i beznadziejna folia, że praktycznie rysuje się od dotykania szyby, u siebie mam już folię ze 3/4 lata (robilem w firmie kilka km dalej) i żadnych problemów rys czy czegokolwiek jestem zadwolony 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystając z lekkiego mrozu (-5 stopnii) chciałem sprawdzić jak szybko nagrzewa się jedynka.

 

Zanim udało mi się wklepać kod i dojść do menu temperatura pokazywała już +19 C.

 

Po około 15 minutach bardzo spokojnej jazdy w trybie Sport (trochę wyższe obroty, więc teoretycznie przy spokojnej jeździe nieco szybciej powinien się silnik nagrzać) mam taką temperaturę.

 

http://i.imgur.com/5PCct09.jpg

http://i.imgur.com/U56gYre.jpg

 

Temperatura cieczy wahała się już między 99-100 i jakby się już ustabilizowała.

Temperatura oleju w miarę szybko doszła do 60-65, około 6-7 minut. potem tempo grzania jakby spadło i ostatecznie udało się dojść do tych 94.

 

Czyli w zimę trzeba trochę dłużej poczekać z "normalną" jazdą zanim silnik się nagrzeje.

 

Jaki kod? :D

http://zapodaj.net/images/2f26374e0c65b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jaki kod? :D

 

http://f20.1addicts.com/forums/showthread.php?t=715852

 

1. Start the engine (it may work with only ignition on, I have not tried it) and make sure you have all doors and boot closed. If one door is open, it will not work.

2. Press the odometer reset button and keep it pressed until the BC screen changes (at least 10'').

3. When the screen changes, release the button. It will display a menu with numbered options. To scroll to each option you have press once the ODO resete button.

4. Go to option No. 4 UNLOCK and then press the odo reset button for a few seconds. It will enter the menu of this option and it will ask you for the unlock code.

5. The unlock code is the sum of the last 5 digits of your VIN. For example if your VIN is E123456, then the unlock code will be the number 20.

6. Enter the unlock code by pressing the odo reset button so many times required (in our example 20 times), until the number of the unlock code is displayed on the screen. If you accidentaly press the button more times than the required, worry not, just keep pressing it until it starts from 0 again.

7. Once you enter the unlock code, press again the odo rest button for a few seconds, to go to the previous menu. Now, the full unlocked menu should be displayed.

8. Scroll through all the option. Option No. 8 ''Temperature'' displays the outside temp, oil temp and coolant temp. To enter this option just press for a few seconds the odo reset button.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.