Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie jak w temacie. Do tej pory moja dziewczyna jeździła e46 w manualu 320d 1999 r. To jej pierwszy samochód więc kupiliśmy starszy egzemplarz żeby nie było żal jak porysuje podczas parkowania. Już się wprawiła w jeździe, więc teraz planujemy zmienić jej autko. Koniecznie chce w automacie, bo warszawskie korki spowodowały u niej ogromną niechęć do zmiany biegów :) Budżet jakim dysponujemy to tak 40,000. Celujemy rocznikowo minimalnie w 2007 rok, diesel. Trochę już czytałem o tych dwóch modelach ale jakoś trudno mi wyrobić sobie opinię odnośnie tego, który z nich byłby lepszy dla małej kobietki. Jeździłaby nim codziennie do pracy, parkowała w parkingu podziemnym gdzie miejsca są dosyć wąskie, a co weekend podróżujemy ok. 100 km w jedną stronę do domu rodzinnego. Na który model Waszym zdaniem powinniśmy się zdecydować? Jaki silnik lepszy, który jest bardziej solidny i mniej awaryjny, na co zwrócić uwagę itd?

 

Dodam, że ewentualnie rozważamy też audi a3 8p 19.9/2.0 tdi sportback, tylko tutaj wiem, że silniki 2.0 sa awaryjne, a znowu niezjeżdżone 1.9 ciężko trafić w automacie. Inne samochody odpadają - są to jedyne modele, które jej się podobają ;)

 

Będę wdzięczny za wszelkie opinie i podpowiedzi. Pozdrawiam!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Polscy handlarze to czarodzieje

530d automat rocznik od 2007 przebieg poniżej 200 tys to minimum 9600 Euro x 4,18zł + akcyza + dojazd rejestracja= 50 tys złotych

 

http://www.autoscout24.pl/wyniki?cid=0&atype=C&makemodelmodelline=13&mmvco=1&make=13&mmvmk0=13&model=1652&mmvmd0=1652&zipc=A&makemodelmodelline=1652&version=&body=6&pricefrom=&priceto=&fregfrom=2007&fregto=&kmfrom=&kmto=200000&fuel=D&gear=&PowerType=kW&powerfrom=&powerto=&powerFromRaw=&powerToRaw=&cy=A&cy=B&cy=F&cy=E&cy=NL&cy=L&cy=D&bcol=&doorfrom=&doorto=&seatsfrom=&seatsto=&uph=&icol=&prevownersid=&offer=&ustate=N%2CU&emclass=&custtype=&adage=

 

Ale u nas dalej kupujący się łudzą

 

Zagadka cen w Polsce częściiowo wyjaśniona.

Samochód kombi kupione w cenie netto na słupa, tylko, że VAT "zaginął" po drodze.

Pewnie auta sprzedawane na f vat marża, zamiast f vat 23%

Opublikowano

Kolego stahlblau z mojej strony odradzam zakup 5er w tym roczniku i motorze 3.0 za 40K. Nie wiem jak sprawa wygląda z " trójkami " bo sie nie interesuje 3er :) Pozdrawiam i życze udanych łowów.

 

Mnie kumple wyśmiali ze dałem 20K za e39 z 2001 roku ( chociaż to i tak cena promocyjna bo co nieco trzeba było poprawić ). No cóż, za 25K miałbym e60 :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najgorsze w tym wszystkim, że ogromna ilość ludzi daje się nabierać i kupuje te przystanki autobusowe, a później fora są pełne wpisów typu: "Witam, jestem nowy, kupiłem swoje marzenie, ale coś zaczęło piszczeć, pukać, a samochód ściąga na lewo. POMOCY!!"

 

Jedyny plus tego zjawiska, to auta w końcu tanieją i są bardziej dostępne. Nie trzeba już całe życie odkładać, żeby kupić fajny samochód.

Ważne jednak, żeby omijać handlarzy i oszustów, czy może handlarzy czyli oszustów...

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Dzięki za odpowiedzi. Ale trochę nie rozumiem Waszych opinii, bo sam mam znajomego, który od 6 lat jeździ 530d, obecnie ma już trzeci egzemplarz i nigdy za żadną nie zapłacił więcej niż 40.000, a jak do tej pory nie narzeka, bardzo je chwalił i udało mu się uniknąć napraw wykraczajacych poza te wynikające z normalnego zużycia samochodu. Pierwsza sprzedał, bo była w automacie, a druga bo była z 2006 roku, a polowal na coś swiezszego i ostatnio udało mu się sprowadzić taka z 2008 roku. Przy czym dwie pierwsze kupione na allegro od handlarzy. Nie wiem niestety jak przebieg bo o to go nie dopytalem. Ja sam swoją e46 z 1999 roku kupiłem od Niemca 2.5 roku temu za 700 euro. Sprowadzenie nie kosztowało mnie nic bo do Polski przyjechała na lawecie znajomego. Do wymiany był lewy reflektor i przedni zderzak(starsza pani przy parkowania zahaczyla o słupek na parkingu), a do tej pory jedyne co mnie zaskoczyło to pęknięcie zbiornika wyrównawczego przy chlodnicy. Także ogólny koszt zakupu i rejestracji samochodu wyszedł 4.500, a w tym samym czasie takie same kosztowały po 12-15 tysięcy. Rozumiem, że nie ma co generalizowac ze wszystkie samochody w takim razie są w porządku i kupię nie wiadomo jakiego kozaka za niską cenę, ale ja nadal mam nadzieje, ze się uda coś trafić ;)
Opublikowano
Tylko pytanie który wybrać? Który jest pewniejszejszy, który ma lepszy silnik, jest tańszy w eksploatacji i w (ewentualnej) naprawie? I nie musi to być koniecznie 3 litry w dieslu, chociaż tak byłoby idealnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Biorąc pod uwagę, że musi być automat to jak seria 5 to 525d lub 530d, w serii 3 2.0d wystarczy. Jeśli nie zależy Ci na wyjątkowo niskim spalaniu to wiadomo, że lepiej wybrać mocniejszy silnik, koszty eksploatacji porównywalne, tylko przy 6 cylindrach wlewasz więcej oleju, masz więcej wtryskiwaczy i świec żarowych, ale to oczywiście ginie w ogólnym rozrachunku.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla laski, to BMW 118d albo 120d po lifcie w automacie. W ostateczności 318d albo 320d. Mało palą, ale są odpowiednio dynamiczne. Nic więcej jej do jeżdżenia w korkach nie trzeba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.