Skocz do zawartości

Kasowanie inspekcji


Wankej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam problem z wyzerowaniem OIL SERVICE w moim 320d (przedlift '99)

Próbowałem zarówno poprzez przyciski na zegarach jak i podpięcie próbnika do pinu7 na wtyczce i masy. Zero efektu. "Fachowiec" z PiM Autoserwis w Krakowie też nie poradził sobie z tym zagadnieniem. Poszukałem wcześniej i tutaj znalazłem temat kolegi, któremu udało uporać się z tym probemem. Ja nie mam niestety żadnego urządzenia diagnostycznego żeby spróbować.

 

Dodam, że w aucie wymieniłem niedawno czujnik pomiaru oleju. Wstawiłem najtańszy zamiennik i jeden mechanik, z którym rozmawiałem stwierdził, że to on może być problemem, bo e46 współpracuje właściwie tylko z oryginałem. Czy do kasowania inspekcji ma coś czujnik? Ktoś wie co powinienem robić?

 

Proszę o wskazówki.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Twój mechanik opowiada głupoty. Jeśl tak sadzi to powiedz mu zeby odłączył wtyczkę od czujnika i niech spr jeszcze raz skasować inspekcję. Jestem ciekaw co tym razem wymyśli.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałeś chyba, że nie wszyscy są wyposażeni w interfejs oraz oprogramowanie, więc można sobie poradzić właśnie w taki cudowny sposób.

 

Sam kasuje w ten sposób odkąd facet w warsztacie przez 15 min nie mógł mi skasować inspekcji poprzez złącze pod maską oraz złącze wew. kabiny, non stop kręcił stacyjką, myślałem że mi ją r....ie. Od tego momentu kasuje spinaczem biurowym, operacja trwa kilkanaście sekund, szybciej niż inpa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@chri$ szczerze to nie bardzo wierzyłem w Twój sposób, bo kombinowałem, tak jak wspomniałem na różne strony i nic nie działało. A tutaj mega zaskoczenie. Za drugim razem "spięciia" pinów oil service został skasowany. Wielkie dzięki.

 

Wybaczcie off top, ale skoro wspomnieliście już o inpa, to z ciekawości sprawdziłem ile takie urządzenie diagnostyczne kosztuje i po raz drugi zostałem mile zaskoczony. Cena niewiele ponad 100zł - tyle bierze przecież elektronik za jednorazowe podłączenie komputera do samochodu. Wiadomo, że ciężko będzie coś poczarować żółtodziobowi jak ja, ale jest masa instrukcji, pomocna dłoń w internetach od takich ludzi jak Wy no i się zastanawiam czegoś takiego nie kupić.

 

http://allegro.pl/interfejs-bmw-k-d-can-inpa-dis-full-serwis-96-14-i5017581837.html

 

Cena jak wspomniałem nie jet wygórowana, a sprzedaje się jak świeże bułeczki na allegro. Pytanie czy jest to cokolwiek warte? W jaki interfejs zainwestować jeśli nie w inpa? I czy inpa to najlepszy interfejs po tych pieniądzach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.