Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
takie życie, za sam dojazd, albo próbę coś wziąć w dzisiejszych czasach trzeba. chciałbym trafić na kogoś kto się na tym naprawdę zna

jeśli będziesz na Śląsku - dzwoń

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ale chyba z FRM coś jest nie tak, bo jak go wyjąłem żeby zobaczyć jaki to jest to teraz nie opuszcza się prawa szyba, słychać tylko klikanie.

INPA nie łączy się z FRM2 wyskakuje komunikat:

Group file: D_KBM

SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR.

Program will be stopped!

i wyrzuca do ekranu głównego

Orientuje się ktoś z was czy jak kupię używany frm2 identyczny model o identycznych parametrach z auta o podobnym wyposażeniu to będzie trzeba go od nowa kodować czy będzie działał? Mój to: E89 E9x LED AHL numer 27 i znalazłem taki za 530 zł n allegro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mam FRM2 w E90 LCi i nie palą się ringi w prawej lampie,. (nie rozumiem też usuwania moich postów z tym pytaniem, jest multum tematów czy lampy od poliftu pasują do przedliftu, )

Napisz kiedy twoje posty zostały usunięte

jeśli to ja, dostłaeś info na PW dlaczego temat lub post został usunięty

Główna przyczyna usuwania postów to nielegalna reklama , lub zaśmiecanie forum tematami których jest już dużo o takim samym tytule ,

przeglądałem logi moderatorów i nie ma ostatnio nic, co by ktoś Tobie usunoł w tym skromnym dorobku postów .

A tak ogólnie do twojego problemu to zwarcia nie można usunąć jak nadal wystepuje i tu żarówka nie ma znaczenia, chyba że to ona robiła zwarcie ,

ale informacja że nie można się połączyć z FRM_70 jak moduł ok to znaczy że specjalista nie miał pojęcia co robi ,

jak nie znał adresu to mogł po kolei wszystkie resetować zaczynając od 0x00

w FRM2 5 zwarć i odłączony pin, bez resetu nie działa (ISTA D też resetuje zwarcia)

Faktycznie poszukaj innych specjlaistów od BMW i tu z Temsky się zgadzam :cool2:

Opublikowano
zwarcia nie ma, bo nie było, stało się to po wymianie akumulatora, w komendzie reset_kurzschluss_sperre wpisywane były wszystkie od 0x00 do samego końca z listy LAMP coś tam(3.33) z tool32, ale za każdym razem wyskakuje ERROR_ECU_SUBFUNCTION_NOT_SUPPORTED_INVALID_FORMAT, z resztą i tak INPA nie łączy się z FRM żeby na koniec wykasować lub w ogóle wyświetlić te błędy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

INPA ma dwa FRM

ENTRY= FRM_87,Footwell Module Driver FRM_87,

ENTRY= FRM_70,Footwell Module Driver II (FRM_70, from 03/07),

nie uzywaj do FRM2 opcji 1 FRM 87 masz starą inpe pewnie stare pliki SP-daten w EDIABAS/ECU

dlatego masz problemy z tool32

Opublikowano
Zaktualizuj pliki w EDIABAS/ECU z SP-daten e89 może używasz angielskich a to troche starocie jak na twój model

tak używam UK. pobrałem aktualizacje sp-daten E89 55.0 od niejakiego rzecik, który jak czytam ma je od ciebie. I od razu nadmienię, że chylę czoła, bo nie wiedziałem, że mam do czynienia z takim specjalistą

Opublikowano
a teraz mam i w INPA i tool32 info że za nowa wersja jest tych plików i wcale się nie otwiera, skądś muszę wziąć jakieś nowsze niż miałem, ale starsze niż 55.0
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a teraz mam i w INPA i tool32 info że za nowa wersja jest tych plików i wcale się nie otwiera, skądś muszę wziąć jakieś nowsze niż miałem, ale starsze niż 55.0

Nie ,

Zainstaluj standard tools 2.12 i INPE pozostaw starą lub twojego modelu lepsza INPA 5.0.6 nazwywana w skrucie Fxx niestety to GERMANY jest ale działa wszystko

Opublikowano
ja mam te programy ze standardtools to mam jeszcze raz instalować? usunąć te poprzednie czy jak? pobrałem też INPA Fxx-Exx up to 2012 dla windows 7-8 to mam to wszystko stare usuwać i instalować nowe czy na to instalować?
Opublikowano
Stary, jesteś geniuszem w tej dziedzinie. Wyzerowane, świeci. A jeszcze dzisiaj z jakiegoś bmw garaże wolomin mi pisali ze resetowanie frm to wielka ściema i nabijanie kasy przez pseudofachowców. Podaj adres to masz u mnie butelkę dobrego wina. Teraz tylko żałuje ze wyciągałem frm bo ta szyba prawa mi się nie opuszcza słychać tylko klikanie. Chyba ze na to tez jest sposób i patent i można to zresetować to będę wdzięczny.
Opublikowano
dobra po temacie, światła w FRM70 zresetowane, szyba bezpiecznik w gnieździe 41 wypadł, więc wszystko działa
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A jak sie ustrzec od uszkodzenia frm przy podlaczeniu auta do kodowania albo diagnostyki? Frm 3 podobno moze pasc nawet przy odlaczeniu akumulatora przy wymianie... czy tylko frm3 jest tak wrazliwy? Frm2 i 1 podobno nie da sie ubic.

Czy dobry zasilacz zmniejsza lub eliminuje ryzyko uszkodzenia?

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Odswiezam temat bo mam ten sam problem z modulem frm3r xe , otoz szukam pomocy kto moze mi to naprawic za jakies rozsadne pieniadze.

Dziekuje i Pozdrawiam

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Napisz więcej szczegółów

jaki model bmw jak i sterownik ? który rocznik ? (mniemam że modele z grupy e89 e9x, e8x one mają FRM tak samo jak E7x modele e6x mają LMA)

oczywiście kodowałeś Kombi więc frm nie ma tu nic do rzeczy , pada ogólnie FRM3 i to może być podobno nawet przy kasowaniu błędów

ale napewno się od magistrali nie odłączył , odłączyć się tylko może wtyczka kostka od niego ,

masz ten sterownik w identyfikacji modułów (w ista będzie na czerwono jak martwy, na niebiesko nie dokończone programowanie, na żółto z błędami , na zielono jest super i tak być powinno ) a w inpa ident nie będzie wcale modułu świateł jak martwy,

jak jest w identyfikacji to nadal moduł żyje i może wystarczy go przeprogramować lub kodować do serii , jak jest martwy to niestety cudów nie ma i

trzeba go na stole ożywić :idea:

Opublikowano
Napisz więcej szczegółów

jaki model bmw jak i sterownik ? który rocznik ? (mniemam że modele z grupy e89 e9x, e8x one mają FRM tak samo jak E7x modele e6x mają LMA)

oczywiście kodowałeś Kombi więc frm nie ma tu nic do rzeczy , pada ogólnie FRM3 i to może być podobno nawet przy kasowaniu błędów

ale napewno się od magistrali nie odłączył , odłączyć się tylko może wtyczka kostka od niego ,

masz ten sterownik w identyfikacji modułów (w ista będzie na czerwono jak martwy, na niebiesko nie dokończone programowanie, na żółto z błędami , na zielono jest super i tak być powinno ) a w inpa ident nie będzie wcale modułu świateł jak martwy,

jak jest w identyfikacji to nadal moduł żyje i może wystarczy go przeprogramować lub kodować do serii , jak jest martwy to niestety cudów nie ma i

trzeba go na stole ożywić :idea:

 

Info odnośnie auta mam w stopce ale proszę: E91, 2010, N57D30.


Co do modułu:

72 FRM 70 D_KBM 9241007 5645 0E60 50 06 12.50.0 4.20.0

72 FRM

Error stored

9CC4 24

A8C4 64

A8B7 64

9CB5 22

9CBD 62

9CBC 64

A8C3 24

Patrzyłem ISTA+ ale niestety za wiele zrobić nią nie mogę, czekam na ISTA P.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam. Ponawiam temat.

Dziś po podłączeniu akumulatora przestały działać szyby, lusterka, halogeny, kierunkowskazy, światła długie, doświetlanie zakrętów oświetlenie wnętrza, itd.

Czy wystarczy kodowanie modułu frm?

Czy ktoś z okolic warszawy jest w stanie mi to ogarnąć?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wystarczy.Tylko wymiana lub naprawa modułu frm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.