Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od pewnego czasu mam problem z silnikiem N42B20A - wiadomo olej...

Osoba od której ją odkupiłem (znam ją dobrze od ponad roku - poznałem tego "handlarza" i nawiązałem z nim pewne relacje).

Z jego wiadomości kupił auto i przyjechał = auto nie brało oleju i tyle.. Opowiedziałem mu sytuację, że mam kłopoty z autem i tak dalej.

Zaproponował mi, abym sprzedał te auto i kupił normalne czyli 330 lub 325 (bardziej ku 330i) samochód wraca z powrotem do sprzedawcy, a ja dostaje 330i + dopłata z mojej strony

318i jest bardzo doinwestowane.. faktury do 7k.. nie licząc opon.. i nowych innych czesci etc. Więc dopłata z mojej strony jest dosyć mała, a nawet żadna.

Moi drodzy, doradźcie mi.. bawić się dalej z tym silnikiem czy ruszyć w inny = mocniejszy. N42 jako sprawny silnik to moim zdaniem bardzo dobra jednostka.

318i jest w pełnym m pakiecie 2, bogate wyposażenie, oryginalne zadbane, tylko ten olej.... Bardziej schylam się ku benzynie, bo na diesla nie robię tylu km.W n42 zrobiłem 20k.

Prawdopodobnie naprawię jeszcze uszczelniacze zaworowe n42 i zobaczymy..

 

Będę żałować tej zmiany? Co Wy byście zrobili na moim miejscu.

Opublikowano
Oddasz mu 318i, w które wpakowałeś niezłą kasę, a w zamian dostaniesz 330 i co? i loteria? Albo nie włożysz w to auto nic przez rok (w co nie wierzę w sumie w ogóle), albo wpakujesz tyle samo co w poprzednie. Zostaw sobie ten N42, przynajmniej wiesz co masz i co może się skopać lub co jest jeszcze do zrobienia. Gdyby proponował Ci zamianę na nówkę to co innego, no ale to marzenie ściętej głowy.
Opublikowano

330i mam sobie sam wybrać, przez pewien okres będe miał dwa auta.. jeden będzie trzeba sprzedać :[

Myślę właśnie, myślę.

Opublikowano
Widać że cię kusi mocniejsze auto i jak nie zamienisz to cały czas to za tobą będzie chodzić.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

poczytaj sobie o 330i, one nie są oazą bezawaryjności a pewne kwestie sa nie do unikniecia np vanos (regeneracja)

 

jednak prawdziwe bmw to minimum 6garów z naciskiem na 330i i tutaj żadne koszty roli grac nie powinny jesli ktoś jest tego świadomy, kto jezdził ten wie... dzwięk itp poezja ;)

sam decyduj :norty:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Szukam i szukam, 330i nie jest takie tanie. Ceny od 28 tys do 40 tys z tym co bym chciał. czarnuch m pakiecor, pełna fabryka.

Udało mi się znaleźć ładnie 325i - skóry, m pakiet, z serwisem i taką jaka zresztą chciałem.

330i podejrzewam, że ciężko będzie znaleźć w miarę dobrej cenie.

 

Te po lifcie 325i to m56 czy m54 :)

Opublikowano
jak masz zamiar brać tą 330i to weż ja sprawdz dobrze , najlepiej silnik czy równo pracuje czy kompresia w cylindrach ok, czy wycieków nie ma itd, czy moc ma w miare seryjna idt,, jak juz szućąć dobrej 330i to na mobile.eu niemcy nie są daleko to nie ameryka, a napewno coś tam znajdziesz, a znajomy spowadzi ci auto przez komis i bedziesz miał duzo taniej :D
Opublikowano

Wiadomo :D Polak mądry po szkodzie...

 

Dlaczego dużo taniej przez komis? :D Nie chcę jakiegoś trupa, zresztą i tak go sprawdzę zanim stanie się mój.

Nawet za 2k euro kupię, ale ja chce w miarę w dobrym stanie i wyposażenie.. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.