Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

VIN: WBADR41050GT69356

Type code: DR41

Model: 523I TOURING (EUR)

E-F-R series: E39 2

Series: 5

Type: TOUR

Steering: LL

Doors: 5

Engine: M52/TU

Displacement: 2.50

Power: 125 (170 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC

Upholstery code: F6AT - STOFF FLOCK/ANTH

Prod.date: 1999-04-21

S202 Steptronic

S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S266 BMW light alloy wheel, radial spoke 48

S320 Deleted, model lettering

S339 Shadow-Line

S386 Roof railing

S413 Luggage compartment net

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S494 Seat heating driver/passenger

S500 Headl.washer system/intensive cleaning

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S665 Radio BMW Business RDS

S672 CD changer for 6 CDs

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

S710 M sports steering wheel, multifunction

S773 Fine wood trim

L801 National version Germany/Austria

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S915 Omission of outer-skin preservation

 

 

Auto sprowadziłem sam z Niemiec po małym dzwonie :) Jakieś półtora roku temu miała przebiegu 153tyś przebieg oryginalny wszystko robione w serwisie w Monachium także zakup bardzo udany :mrgreen: :mrgreen: Auto kupiłem od starszego Niemca który miał je od nowości. Sprzedał z wiadomych niżej na zdjęciach przyczyn Lampę zamontowałem na poczekaniu ze swojej poprzedniej e39 (Niemca mina bezcenna :D) i wróciłem na kołach do pl (no zderzak trzeba było na trytytki zaczepić :D )

kilka fot uszkodzenia wymieniłem; lampę, błotnik, zderzak, maskę, poduszkę kierowcy, kurtynę prawą boczną napinacze pasów i klemę pirotechniczną :)

 

20140201_164620.jpg"%20height="600"%20width="800

 

20140201_164714.jpg"%20height="600"%20width="800

 

20140201_164928.jpg"%20height="600"%20width="800"

 

20140201_164631.jpg

 

 

Tak wygląda aktualnie wymieniłem w aucie: Radio na din2 plus całe audio subwoofer nad akumulator i kpl głośników, do tego 2 wzmacniacze. Fotele na skórzane sportsize elektryczne. Oklejenie wnętrza folią 3m i przyciemnienie szyb. Z przodu zderzak M-pak (szukam już m pak do tyłu w kolorze ) Z tyłu lampy przyciemniłem. Lampy przód zregenerowałem odbłyśniki nowe regulatory i żarniki osram, czarno białe klosze depo do tego ringi CCFL (dojdzie jeszcze bi-Xeon) Kierunki w błotnikach zmieniłem na ciemne aby się to ładnie komponowało. W liczniku dołożyłem ramki jak w po lifcie w sumie to chyba tyle zmian dokonałem jak coś sb przypomnę to napiszę :) Zastanawiam się jeszcze czy ramki od nerek nie zrobić na czarno :roll: I do wymiany mam prawy tylny próg ruda wciągła go i przy wymianie opon z tyłu lewarek został w środku :(

 

20150623_085639.jpg

20150623_085653.jpg

20150623_090448.jpg

20150623_133653.jpg

20150623_133703.jpg

20150623_133716.jpg

20150628_155415.jpg

Edytowane przez ambience
  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przyjemny turasek :mrgreen:

Dawaj zdjęcia w full m-paku :mrgreen:

Wtedy będzie kosa :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeszcze jakbyś mógł wstawiać skompresowane zdjęcia z myślą o osobach co mają wolniejsze łącza było by fajnie.

Te zdjęcia otwierają przy wolnym necie otwierają się pół godziny.

ec2Wze6.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano

Bo wrzucone na fotosik.pl. Wejdź sobie na tą stronę, wszystko tam jest zamulone... otwiera mi się pół minuty, a łącze mam całkiem dobre.

 

Ja używam pokazywarka.pl, tu przynajmniej nie zamula aż tak ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może i tak.

A ja polecam Picassa. Pojemność jest ogromna, rzekłbym nie do wykorzystania. z fotosika zrezygnowałem już dawno, jest do niczego i ten limit 100 zdjęć.

ec2Wze6.jpg
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
z hakiem są małe komplikacje gdyż nie mam klucza i u mnie w mieście, coś nie dają rady dorobić klucza do zamka. No i została mi instalacja do podłączenia na razie się dokształcam jak i co mam gdzie podłączyć. Do tego przy zmianie zderzaka coś mi nie działa pdc Inpa pisze, że uszkodzony jest lewy tylny czujnik a dokładnie ma zwarcie do masy. Więc trochę pracy jeszcze przede mną. Najgorsze to, że dalej nie wiem co mi padło, bo nie idzie jak zimny. Dziś wymieniam czujnik temperatury. Dam jeszcze nowy wąż od podciśnienia paliwa bo jakoś staro wygląda.
  • 1 miesiąc temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano

To sie nazywa nagłośnienie ;)

 

Też zaczynam kombinować co u siebie jeszcze zpomieniac. Widziałem dedykowane pudło za 300pln, ale bez głośnika.

Wzmaczniacz już mam z fabryki, działa w miarę, ale coś brakuje mu mocy ;)

Opublikowano
Z głośnikiem jest problem, gdyż jak ja kupowałem całe audio to gość co zajmuje się car audio stwierdził, że tam nad aku skrzynia ma tylko 11litrów i trzeba specjalny głośnik basowy do takiego litrażu. Ogólnie całe audio wyniosło mnie około 5tyś Z radiem wzmacniaczami głośnikami matami aby wygłuszyć dodatkowo wnętrze z czego 1000 sam głośnik i 300 gotowa skrzynia,kablami podłączeniem do kierownicy z oryginału nie ma nic. Ale efekt jest. Według mnie audio warte swojej ceny.
Opublikowano
U mnie w mieście jest profesjonalna firma co robi car audio http://centrumaudio.pl/ Oni załatwiali cały sprzęt. Profesjonalne doradztwo i w ogóle. Sprawdzałem wszystkie ceny z google i są bardzo konkurencyjne. Mogłem przesłuchać kilka nagłośnień. Ale jakoś Jl Audio najbardziej mi wpadło w ucho :) Profesjonalnie wszystko ułożyli nawet dodatkowe wygłuszenie auta zrobili dla lepszego efektu :) Jestem bardzo zadowolony z efektu :)
  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wczoraj walczyłem z kolektorami wydechowymi bo katalizator pękł na spawie w pól kilka fotek roboty.

Dostęp był tragiczny ale jakoś wyszły

 

20160303_135339.jpg

 

 

a tutaj winowajca pod obudową pękł w pół idealnie na spawie się pospawało i auto odżyło do 2,5tyś obrotów

 

20160303_135247.jpg

 

no ale pierw trzeba było zdemontować pierwszy katalizator z którym było najwięcej problemów bo mało miejsca a wyjąc go trzeba

 

20160303_132429.jpg

 

łącznie na robotę zeszło mi i koledze około 8h wraz z jazdą do sklepu po brakujące uszczelki wydechów

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No i jak w każdym bmw z sterownikiem Bosh z końcówką na pompie 001 padł mi sterownik. Pierw myślałem że czujnik podmieniłem problem dalej. Poczytałem trochę. Rozciąłem sterownik, kolega zrobił nowe ścieżki zalaliśmy żelem do płytek i problem ABS zniknął. Ale polutować nie było łatwo mikroskop bardzo ostra lutownica zalecane. Bardzo trzeba uważać na 3 boczne przewody które są niemal, że nie widoczne ;)

 

A tu fotka jak wyglądają luty :)

 

20160315_123852.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.