Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , proszę o opinię i rady na temat podniesienia mocy w e93 335i . Chciał bym zrobić 500 KM . Auto zakupiłem z zamiarem dużego zwiększenia mocy . Na ten moment mam wydajny intercooler dwa razy większy niż seria . Wydech idzie cały na zamówienie , z wyciętymi katalizatorami wstępnymi i środkowymi , down pipe i delikatny końcowy . Jeśli chodzi o turbiny do wyczytałem gdzieś na forach że chłopaki w Poznaniu wkładają kute aluminiowe wirniki , większej wydajności już się z nimi wstępnie umówiłem . Pytanie jak stroić auto czy na coobie ? chłopaki z łodzi mówią że tylko na nim można zrobić więcej 400+. Czy lepszy normalny program pod auto bez cooba ? Proszę o pomoc osoby które przeszły już podobną drogę i podzielą się radą . Bardzo chętnie też poproszę na kogoś kto naprawdę dobrze stroi bmw 335i , najlepiej w okolicach Wrocławia . A jeśli ktoś ma jeszcze uwagi to chętnie proszę pisać
  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
zacznij od wyczyszczenia dolotu z carbonu po ppoprzednim uzytkowniku przy chipach niezbedne. W BMW to robia za 4 tysiaki :cool2:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
dzięki Panowie za info co znaczy wyczyszczanie dolotu z carbonu ? chodzi o wyczyszczenie gniazd zaworowych z syfu który się tam zbiera co 80 tyś mniej więcej ? czy o coś innego ?
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Po naprawdę kilku intensywnych miesiącach rozkminiania , mam ponad 400 koni , i za nie długo będę próbował zrobić prawię 500 koni , tak więc jak ktoś by miał jakieś pytania co i jak i czy coś się poradzić to proszę pytać , ja zrobiłem dodatkowe chłodzenie silnika powietrzem , potem dodatkową chłodnicę oleju , usunąłem trochę osłon , układ dolotowy powietrza zamawiałem ze stanów krótki filtry są zaraz przy turbinach a nie jak te śmieszne afe co kosztują worek pieniędzy i szału nie robią , intercooler większy , cobb do strojenia , nawiew powietrza większy na chłodnice skrzyni biegów , kat wyrzuciłem środkowe , tumik tylni performance jest kozak brzmi według mnie i znajomych lepsze od akra... itp , no i ogólnie wszystko robiłem sam więć fanu i satysfakcji co niemiara , każdemu polecam taką zabawę :)
Opublikowano
a pokazesz wykres zhamowni jak to wyglada plz ? :norty:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
i zrob galerie bo na razie to samochod widmo !

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
może głupie pytanie ale jak tu się dodaje zdjęcia ? :mad2:
Opublikowano
ale zdjęcia mam w jpg na dysku twardym , gdzie znajdę linka do nich ?
Opublikowano

nie jestem fotografem ale kilka fotek mam :)

 

http://pl.tinypic.com/usermedia.php?uo=bbi8MiGk22NaK33zEQvC3Yh4l5k2TGxc#.VmiXykrhCUl

Opublikowano

http://i67.tinypic.com/34ryazk.jpg

 

udało się :) tak wygląda z zewnątrz :)

 

 

dodatkową chłodnicę oleju montowałem od strony pasażera w zderzaku sam robiłem zestaw bo są dedykowane ale kosztują chyba z 1,5 tyś dolarów w usa jak szukałem , a mnie to wyniosło 1000 zł , zwykła chłodnica olejowa +węże ale muszą być o zwiększonej wytrzymałości bo standardowe parcieją po czasie i może być duży!!! problem

 

http://i68.tinypic.com/5v9nbt.jpg

Opublikowano
porobię więcej zdjęć , nagram filmiki itp jak kolega pisał i powrzucam więcej materiału , ale nie bez przyczyny chciałem zacząć od chłodzenia bo to podstawowy problem w tym silniku , jest za gorący i osobiście uważam że najpierw dużo trzeba pokombinować z chłodzeniem a dopiero potem zabrać się za kuce :)
Opublikowano

Zmień hamulce...bo te "talerzyki" przy tej mocy to troszkę słabe...

Szkoda , że tak mało ludzi, pamięta o hamulcach....zabawa się zaczyna jak na ostatkach hamujesz :twisted:

Opublikowano
zrob galerie w dziale nasz samochody, to nie miejsce na ten typ postow

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

http://i63.tinypic.com/33xftlj.jpg

 

link gdzie kupić to :http://www.vr-speed.com/vrsf-upgraded-inlet-intake-kit-07-13-bmw-n54-335ii-e90-e92.html

 

polega na tym że wyrzuca się zbiornik na drugą stronę a w jego miejsce montuje się filtry , ogólnie dolot łącznie ma gdzieś koło 30 cm długości , a normalnie to jest on dookoła silnika prowadzony , potem dopiero do puchy z filtrem a potem dopiero kanałami na przód maski . Podobno ten dolot starcza na 600 koni spokojnie , wiadomo sam w sobie mocy nie dodaje ale nie ogranicza silnika jak już podniesiemy moc :)

Opublikowano

Moja rada , nowa pompa paliwa , nowy filtr w baku , jak możesz to wydajniejsza pompa paliwa w baku (można kupić gotową w USA) , koniecznie czyszczenie zaworów i cobb ,może to dać ok 450KM , potem to już tylko E85 , NOS itp... . lub grubo "single turbo" :D

Koniecznie ogarnij hamulce bo rozpędzić to tylko 50% sukcesu :(

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Wiem wiem to prawda Pompa i filtr nowe , zastanawiałem się nad wymienieniem pompy , dużo tunerów mówi że pompa wysokiego ciśnienia nie daje rady , dzwoniłem do stanów do 3 największych tunerów i mówią że to nie do końca tak to znaczy nie jest problem w pompie wysokiego ciśnienia a w pompie paliwowej w baku seria daje za mało , zestawów do zwiększenia jest co niemiara począwszy od dodatkowej pompy którą np oferuje Vischu , po zestawy koszowe wkładane do baku gdzie samemu trzeba kupić np.pompę Walbro , po całkowicie gotowe zestawy w miejsce fabrycznej pompy paliwa w baku z przepływem sięgającym 300L/H, seryjny układ paliwowy starcza do 480 koni . Ale własnie nie chce się decydować na up great układu paliwowego ponieważ nie wiem czy jest bezpieczne zwiększanie ponad 100% wydajności układu paliwowego czy węże dają rade ? jak wystrzeli paliwo z węża to się można żywcem spalić , wydaje mi się że to za duże ryzyko , szczególnie jak się używa auta na co dzień a nie tylko na tor . Chyba że sie mylę , jeśli ktoś posiada dużo wiedzę na temat układu paliwowego do 335i bardzo proszę o opinię

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.