Skocz do zawartości

e61 problem z nivo


red42

Rekomendowane odpowiedzi

witam e61 z 2005 roku błąd regelzeit heben auto siadło na ziemię i mimo pompowania kompresora nic się nie działo. kupiony używany kompresor też z 2005 r auto się podniosło ale też wyskakuje błąd i auto pompuje się około minutę po uruchomieniu i nie tylko nawet bez dociążania. Oczywiście na wyświetlaczu pojawia się błąd level control failur. Wygląda na to jakby kompresor nie mógł uzyskać jakiegoś progu ciśnienia w zbiorniczku, bo przy pompowaniu auto się nie unosi ani nie opada, tak jakby uzupełniało zapas powietrza w zbiorniku. Mam wrażenie że drugi kompresor jest też na wykończeniu niestety,

 

jeśli ktoś ma jakieś sugestie będę wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

układ szczelny nic nie wskazuje na nieszczelność przynajmniej tak się wydaje. zamówiony drugi kompresor z 2010r zobaczymy.

Mam tylko pytanie czy po zamontowaniu nowego kompresora trzeba robić jakieś pomiary poziomowania i adaptację- Disem lub inpą??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem kompresor, jak dobrze pamiętam, model z tego roku, firmy AMK, wzmocniony, to znaczy pozbawiony wad kompresora przed liftowego, były tam problemy z jakąś częścią, która i tak po jakimś czasie padała, no i co jest ważne, wymiana okresowa filterka, co jakieś dwa lata
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kolega ma rację. W moim przypadku też tak było że kompresor przekraczał czas pracy. Ale było tak, że kompresor potrafił pompowac około 1,5 minuty albo kilkadziesiąt sekund i wywołało błąd. Po wymianie kompresora po nabiciu ciśnienia i do auta na klapę wsiadly trzy osoby i kompresor włączył Siena może 15 sekund i SI wyłącza. To świadczy o jego sprawności i tyle. Muszę w tym miejscu podziękować dla kolegi dziqsek z forum który od razu obstawał kompresor. Kolega jest dobry w tematach bardzo dobry. :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat bo mam pytanko. Mianowicie miałem tez problem że poziomowaniem. Kompresor oddany do regeneracji, założony sprawdzony inpa i wszystko gra + wymiana przekaźnika. Wyjechałem za granice i autko stało 3 dni pod blokiem. Teraz gleba i tak jakbym miał gwint założony. Kompresora nie słychać. Nie mam inpy przy sobie. Dopiero za 2 tygodnie zjadę do Polski. Macie jakiś pomysł na to?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Podepnę się pod temat bo mam pytanko. Mianowicie miałem tez problem że poziomowaniem. Kompresor oddany do regeneracji, założony sprawdzony inpa i wszystko gra + wymiana przekaźnika. Wyjechałem za granice i autko stało 3 dni pod blokiem. Teraz gleba i tak jakbym miał gwint założony. Kompresora nie słychać. Nie mam inpy przy sobie. Dopiero za 2 tygodnie zjadę do Polski. Macie jakiś pomysł na to?

 

 

A gdzie za granicę? Jesteśmy na całym świecie :mrgreen:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
Witam w moim przypadku kompresor się załącza i wogule nie chce się wyłączyć jeden już się spalił pompował z puł (h) i się wyłączył .zamontowany nowy kompresor kilka razy do pompowywał i się wyłączał po kilku sekundach dziś znowu się załączył chodził z 5 min i sam go odłączyłem wyciągając kostkę kompresora żeby się nie powtórzyła sytuacja co z pierwszym .miał ktoś może podobną sytuację być jaka może być przyczyna raz dopompowuje i się wyłącza a nie kiedy włączy się i nie chce się w ogóle wyłączyć jak ktoś miał taki przypadek proszę o info dziękuję pozdrawiam :(. BMW E61 525 xdreiv 2008
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Jak kompresor jest dobry i przewody szczelne to pomoże wymiana filtra. Dodatkowo można wymienić przekaźnik. Jak miałem problemy z błędem zawieszenia (szczególnie jesienią i zimą) po wymianie filtra i przekaźnika mam spokój.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.