Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam e61 z 2005 roku błąd regelzeit heben auto siadło na ziemię i mimo pompowania kompresora nic się nie działo. kupiony używany kompresor też z 2005 r auto się podniosło ale też wyskakuje błąd i auto pompuje się około minutę po uruchomieniu i nie tylko nawet bez dociążania. Oczywiście na wyświetlaczu pojawia się błąd level control failur. Wygląda na to jakby kompresor nie mógł uzyskać jakiegoś progu ciśnienia w zbiorniczku, bo przy pompowaniu auto się nie unosi ani nie opada, tak jakby uzupełniało zapas powietrza w zbiorniku. Mam wrażenie że drugi kompresor jest też na wykończeniu niestety,

 

jeśli ktoś ma jakieś sugestie będę wdzięczny

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kup sobie kompresor ale nie z 2005 tylko szukaj 2008-2010 i będziesz miec spokoj...
Opublikowano

układ szczelny nic nie wskazuje na nieszczelność przynajmniej tak się wydaje. zamówiony drugi kompresor z 2010r zobaczymy.

Mam tylko pytanie czy po zamontowaniu nowego kompresora trzeba robić jakieś pomiary poziomowania i adaptację- Disem lub inpą??

Opublikowano
Nie

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
Ja wymieniałem kompresor, na ten mocniejszy i robili mi adaptację zawieszenia, tak dla informacji, mówili, że trzeba.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moglbys rozwinąć temat, na jaki mocniejszy ?
Opublikowano
kupiłem kompresor, jak dobrze pamiętam, model z tego roku, firmy AMK, wzmocniony, to znaczy pozbawiony wad kompresora przed liftowego, były tam problemy z jakąś częścią, która i tak po jakimś czasie padała, no i co jest ważne, wymiana okresowa filterka, co jakieś dwa lata
Opublikowano
Problem rozwiązany kupiony kompresor z 2012r i wszystko wróciło do normy.
Opublikowano
Problem rozwiązany kupiony kompresor z 2012r i wszystko wróciło do normy.

 

Panowie to co wszystkie stare kompresory są wadliwe? Czy nie się ich regenerować? Co będzie za 5 lat jak obecne kompresory z 2010 będą miały po 10 lat?

Opublikowano
Tak kolega ma rację. W moim przypadku też tak było że kompresor przekraczał czas pracy. Ale było tak, że kompresor potrafił pompowac około 1,5 minuty albo kilkadziesiąt sekund i wywołało błąd. Po wymianie kompresora po nabiciu ciśnienia i do auta na klapę wsiadly trzy osoby i kompresor włączył Siena może 15 sekund i SI wyłącza. To świadczy o jego sprawności i tyle. Muszę w tym miejscu podziękować dla kolegi dziqsek z forum który od razu obstawał kompresor. Kolega jest dobry w tematach bardzo dobry. :D
Opublikowano
Podepnę się pod temat bo mam pytanko. Mianowicie miałem tez problem że poziomowaniem. Kompresor oddany do regeneracji, założony sprawdzony inpa i wszystko gra + wymiana przekaźnika. Wyjechałem za granice i autko stało 3 dni pod blokiem. Teraz gleba i tak jakbym miał gwint założony. Kompresora nie słychać. Nie mam inpy przy sobie. Dopiero za 2 tygodnie zjadę do Polski. Macie jakiś pomysł na to?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podepnę się pod temat bo mam pytanko. Mianowicie miałem tez problem że poziomowaniem. Kompresor oddany do regeneracji, założony sprawdzony inpa i wszystko gra + wymiana przekaźnika. Wyjechałem za granice i autko stało 3 dni pod blokiem. Teraz gleba i tak jakbym miał gwint założony. Kompresora nie słychać. Nie mam inpy przy sobie. Dopiero za 2 tygodnie zjadę do Polski. Macie jakiś pomysł na to?

 

 

A gdzie za granicę? Jesteśmy na całym świecie :mrgreen:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 4 lata później...
Opublikowano
Witam w moim przypadku kompresor się załącza i wogule nie chce się wyłączyć jeden już się spalił pompował z puł (h) i się wyłączył .zamontowany nowy kompresor kilka razy do pompowywał i się wyłączał po kilku sekundach dziś znowu się załączył chodził z 5 min i sam go odłączyłem wyciągając kostkę kompresora żeby się nie powtórzyła sytuacja co z pierwszym .miał ktoś może podobną sytuację być jaka może być przyczyna raz dopompowuje i się wyłącza a nie kiedy włączy się i nie chce się w ogóle wyłączyć jak ktoś miał taki przypadek proszę o info dziękuję pozdrawiam :(. BMW E61 525 xdreiv 2008
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Jak kompresor jest dobry i przewody szczelne to pomoże wymiana filtra. Dodatkowo można wymienić przekaźnik. Jak miałem problemy z błędem zawieszenia (szczególnie jesienią i zimą) po wymianie filtra i przekaźnika mam spokój.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.