Skocz do zawartości

zmiana silnika-co zrobic z licznikiem?????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!!!

jestem nowym forumowiczem :) wiec z gory sorry jezeli napisze coos nie tak..

potrzebuje rady-pomocy.

zakupilem sobie piekne e12 518.silnik niestety jest jakis pogrzebany przez slabego fachure,poodcinane podcisnienia,pozaslepiane loozne przewody-kaplica.do tego wszystkiego gaznik 2b4 ktory dziala jak chce...

wymyslilem ze zmienie sobie silnik.moge okazyjnie kupic troszke mlodszy,juz na wtrysku,no i w komplecie ze skrzynia 5,mostem i dyfrem

problem polega na tym ze moj licznik napedzany jest na linke,a w samochodzie z ktorego pochodzi silnik,licznik napedzany jest z czujnika na dyfrze..:(

moze ktos wie jak rozwiazac ten problem????

chcialem dla jasnosci dodac jeszcze ze silnik moge kupic oczywiscie razem z cala inst.elektryczna.

z gory dzieki za pomoc!!!!!!!

Opublikowano

moja propozycja jest taka zeby zmienic sam silnik a skrzynke biegow zostawic stara ktora przelozeniami chyba sie nie rozni.

 

Problem zegarow zostanie wtedy latwo rozwiazany bo jesli jest napedzany na linke to linka jest ontowana przy skrzyni biegow no i tak oczywiscie zostanie. Nie zabieralbym sie zaprzekladke licznikow bo nie wydaje mi sie by bezproblemowo w deskeod e12 wszedl licznik od e28 . natomiast jesli jestes cholernie uparty by przekladac ten licznik to proponowal bym zminic odraz razem z mostem i ewentualnie z walem napedowym jesli sa jakies roznice wywazenia lub dlugosci .

 

Sam pozostal bym przy opcji silnika z e28 a skrzyni z e12 a najprosciej rozejrzalbym sie zasilnikiem z e12 zeby zaoszczedzic sobie zabaw z elektryka i innymi rzeczami ktorych nie bylbym w stanie zrobic sam .

 

Tak na marginesie pytanko czy silniki w e21 nie byly takie same jak w e12 ?? jesli tak to poszukal bym na twoim miejscu dobrego motorka od e21 bo jest ich jeszcze sporo.

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano

wlasnie tak planuje zrobic,wymienic wszystko,bo to kpl.z jednego autka.

zmiana samego zegara to nie problem,kwestia tylko,jak on jest sterowany.co jeszcze jest potrzebne oproocz czujnika:/

poprostu calykpl.kupuje po tanich pieniadzach silnik+skrz+most+dyf+wal+inst.elektr.przednia---wszystko to 1000zl!!!!

sam widzisz-czyto sienie oplaca?

chcialbym jakos pokonac ten licznik.....reszta to pikus

Opublikowano
Reszta uwazam ze to tylko kwestia elektryki poza czujnikiem . nie wiem na ile to ci sie oplaci ale skoro lubisz sie grzebac.. . Ew jesli zblizone sa przelozenia mostu i skrzynia jest podobna to kup sm silnik bo po co masz wymieniac most i skrzynie skoro to nic nie zmieni a wydatek w ten sposob zmniejszysz a efekt bedzie taki sam . Co ty na taka opcje?

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano

Przekladanie licznikow z E28 do E12 to porazka :mad2:

 

Do E28 montowano rozne skrzynie biegow, nie jestem orlem w silnikach M10 a wrecz w ogole sie nie mam stycznosci, jak chodzi o silniki M30 to montowano dwie skrzynie biegow GETRAG 265 od 1981 do 1983 i dodatkowo caly 1985r i nowsza skrzynie getrag 260 w pozostalym okresie. Ta pierwsza ma zaslepione miejsce na linke predkosciomierza, i bez problemu mozna go podlaczyc. Zbadaj sprawe bo na 90% w mniejszych silnikach takze skrzynie nie zostaly zmienione natychmiast z przejsciem E12 - E28 zwlaszcza , ze silniki zostaly mniej wiecej te same. Jesli ta skrzynia ma zaslepione wyjscie na linke to masz caly problem z glowy.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano

NO I TO JEST ODPOWIEDZ :)

DZIEKI!!! SPRAWDZE,A JAK COOS TO BEDE DALEJ WAS MECZYL HEHEHE

DZIEKI JESZCZE RAZ

Opublikowano
Znam takich co im M30 za slaby jak i takich co im M10 wystarcza :) wszystko kwestia wzgledna, a M10 to niezwykle zywotna i udana konstrukcja.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano

moze uda mi sie zrobic pare fotek to wrzooce;)

mam jeszcze jeden problem-czyu kto moze wie,co jest na kablach przy czujniku predkosci montowanym na dyfrze?

ja nie mam jak tego sprawdzic,a ze jestem w fazie przemyslen zwiazanych ze zmiana silnika,to taka info by mi sie przydala.

wiec jezeliktos wie czy na tym kabelku co dochodzi do czujnika jest "+" czy moze sterowane to jest masą,to bardzo prosze o odpowiedz.

dzieki:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.