Skocz do zawartości

zmiana silnika-co zrobic z licznikiem?????


xlite

Rekomendowane odpowiedzi

witam!!!

jestem nowym forumowiczem :) wiec z gory sorry jezeli napisze coos nie tak..

potrzebuje rady-pomocy.

zakupilem sobie piekne e12 518.silnik niestety jest jakis pogrzebany przez slabego fachure,poodcinane podcisnienia,pozaslepiane loozne przewody-kaplica.do tego wszystkiego gaznik 2b4 ktory dziala jak chce...

wymyslilem ze zmienie sobie silnik.moge okazyjnie kupic troszke mlodszy,juz na wtrysku,no i w komplecie ze skrzynia 5,mostem i dyfrem

problem polega na tym ze moj licznik napedzany jest na linke,a w samochodzie z ktorego pochodzi silnik,licznik napedzany jest z czujnika na dyfrze..:(

moze ktos wie jak rozwiazac ten problem????

chcialem dla jasnosci dodac jeszcze ze silnik moge kupic oczywiscie razem z cala inst.elektryczna.

z gory dzieki za pomoc!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja propozycja jest taka zeby zmienic sam silnik a skrzynke biegow zostawic stara ktora przelozeniami chyba sie nie rozni.

 

Problem zegarow zostanie wtedy latwo rozwiazany bo jesli jest napedzany na linke to linka jest ontowana przy skrzyni biegow no i tak oczywiscie zostanie. Nie zabieralbym sie zaprzekladke licznikow bo nie wydaje mi sie by bezproblemowo w deskeod e12 wszedl licznik od e28 . natomiast jesli jestes cholernie uparty by przekladac ten licznik to proponowal bym zminic odraz razem z mostem i ewentualnie z walem napedowym jesli sa jakies roznice wywazenia lub dlugosci .

 

Sam pozostal bym przy opcji silnika z e28 a skrzyni z e12 a najprosciej rozejrzalbym sie zasilnikiem z e12 zeby zaoszczedzic sobie zabaw z elektryka i innymi rzeczami ktorych nie bylbym w stanie zrobic sam .

 

Tak na marginesie pytanko czy silniki w e21 nie byly takie same jak w e12 ?? jesli tak to poszukal bym na twoim miejscu dobrego motorka od e21 bo jest ich jeszcze sporo.

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie tak planuje zrobic,wymienic wszystko,bo to kpl.z jednego autka.

zmiana samego zegara to nie problem,kwestia tylko,jak on jest sterowany.co jeszcze jest potrzebne oproocz czujnika:/

poprostu calykpl.kupuje po tanich pieniadzach silnik+skrz+most+dyf+wal+inst.elektr.przednia---wszystko to 1000zl!!!!

sam widzisz-czyto sienie oplaca?

chcialbym jakos pokonac ten licznik.....reszta to pikus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reszta uwazam ze to tylko kwestia elektryki poza czujnikiem . nie wiem na ile to ci sie oplaci ale skoro lubisz sie grzebac.. . Ew jesli zblizone sa przelozenia mostu i skrzynia jest podobna to kup sm silnik bo po co masz wymieniac most i skrzynie skoro to nic nie zmieni a wydatek w ten sposob zmniejszysz a efekt bedzie taki sam . Co ty na taka opcje?

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekladanie licznikow z E28 do E12 to porazka :mad2:

 

Do E28 montowano rozne skrzynie biegow, nie jestem orlem w silnikach M10 a wrecz w ogole sie nie mam stycznosci, jak chodzi o silniki M30 to montowano dwie skrzynie biegow GETRAG 265 od 1981 do 1983 i dodatkowo caly 1985r i nowsza skrzynie getrag 260 w pozostalym okresie. Ta pierwsza ma zaslepione miejsce na linke predkosciomierza, i bez problemu mozna go podlaczyc. Zbadaj sprawe bo na 90% w mniejszych silnikach takze skrzynie nie zostaly zmienione natychmiast z przejsciem E12 - E28 zwlaszcza , ze silniki zostaly mniej wiecej te same. Jesli ta skrzynia ma zaslepione wyjscie na linke to masz caly problem z glowy.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam takich co im M30 za slaby jak i takich co im M10 wystarcza :) wszystko kwestia wzgledna, a M10 to niezwykle zywotna i udana konstrukcja.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze uda mi sie zrobic pare fotek to wrzooce;)

mam jeszcze jeden problem-czyu kto moze wie,co jest na kablach przy czujniku predkosci montowanym na dyfrze?

ja nie mam jak tego sprawdzic,a ze jestem w fazie przemyslen zwiazanych ze zmiana silnika,to taka info by mi sie przydala.

wiec jezeliktos wie czy na tym kabelku co dochodzi do czujnika jest "+" czy moze sterowane to jest masą,to bardzo prosze o odpowiedz.

dzieki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.