Skocz do zawartości

xlite

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    krakow

Osiągnięcia xlite

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. xlite

    problem z abs.......

    witam od niedawana jestem posiadaczem e32 r90 730 moze podpowiecie od czego zaczac... problem polega na tym ze po wlączeniu zaplonu nie swieci mi sie kontrolka od abs-u.....w zasadzie nie swieci sie wcale,nawet po zapaleniu silnika i podczas jazdy..... oczywiscie abs nie dziala....:/ sprawdzilem bepieczniki-są ok z gory dzieki za pomoc kamil
  2. czesc czy wie ktos moze,lub ma gdzies zapisane jakie sa osiagane predkosci na poszczegolnych biegach w e28 525i skrz.4 zmienilem wlasnie silnik razem ze skrz.i dyfrem rzekomo z tego samego auta i mam wrazenie ze ta skrzynia jest za "krootka" i jeszcze jedno pytanko-czy ma ktos moze skrzynie 5 do takiego autka-oczywiscie do sprzedania. dzieki!!!
  3. moze uda mi sie zrobic pare fotek to wrzooce;) mam jeszcze jeden problem-czyu kto moze wie,co jest na kablach przy czujniku predkosci montowanym na dyfrze? ja nie mam jak tego sprawdzic,a ze jestem w fazie przemyslen zwiazanych ze zmiana silnika,to taka info by mi sie przydala. wiec jezeliktos wie czy na tym kabelku co dochodzi do czujnika jest "+" czy moze sterowane to jest masą,to bardzo prosze o odpowiedz. dzieki:)
  4. NO I TO JEST ODPOWIEDZ :) DZIEKI!!! SPRAWDZE,A JAK COOS TO BEDE DALEJ WAS MECZYL HEHEHE DZIEKI JESZCZE RAZ
  5. wlasnie tak planuje zrobic,wymienic wszystko,bo to kpl.z jednego autka. zmiana samego zegara to nie problem,kwestia tylko,jak on jest sterowany.co jeszcze jest potrzebne oproocz czujnika:/ poprostu calykpl.kupuje po tanich pieniadzach silnik+skrz+most+dyf+wal+inst.elektr.przednia---wszystko to 1000zl!!!! sam widzisz-czyto sienie oplaca? chcialbym jakos pokonac ten licznik.....reszta to pikus
  6. witam!!! jestem nowym forumowiczem :) wiec z gory sorry jezeli napisze coos nie tak.. potrzebuje rady-pomocy. zakupilem sobie piekne e12 518.silnik niestety jest jakis pogrzebany przez slabego fachure,poodcinane podcisnienia,pozaslepiane loozne przewody-kaplica.do tego wszystkiego gaznik 2b4 ktory dziala jak chce... wymyslilem ze zmienie sobie silnik.moge okazyjnie kupic troszke mlodszy,juz na wtrysku,no i w komplecie ze skrzynia 5,mostem i dyfrem problem polega na tym ze moj licznik napedzany jest na linke,a w samochodzie z ktorego pochodzi silnik,licznik napedzany jest z czujnika na dyfrze..:( moze ktos wie jak rozwiazac ten problem???? chcialem dla jasnosci dodac jeszcze ze silnik moge kupic oczywiscie razem z cala inst.elektryczna. z gory dzieki za pomoc!!!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.