Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

VIN: WBADD31080BU45528

Type code: DD31

Model: 523I (EUR)

E-F-R series: E39

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M52

Displacement: 2.50

Power: 125 (170 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 297 - MONTREALBLAU METALLIC

Upholstery code: D3AT - STOFF FLOCK STRE

Prod.date: 1998-03-25

 

 

S240 Steering wheel, leather

S260 Side airbag for driver/passenger

S261 Side airbags for rear passengers

S280 BMW LA wheel-spoke 176

S302 Alarm system

S320 Deleted, model lettering

S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric

S411 Window lifts,electric,front/rear

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S464 Ski bag

S465 Through-loading system

S494 Seat heating driver/passenger

S500 Headl.washer system/intensive cleaning

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S550 On-board computer

S666 Radio BMW Business CD RDS

L801 National version Germany/Austria

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S915 Omission of outer-skin preservation

 

 

Przód do weryfikacji - zderzak (którego spasowanie jest kiepskie), lampy i pewnie maska (lub same nerki) z polifta, gałka zmiany biegów nie pochodzi z tego auta.

Cena zawiera opłaty?

Opublikowano

Poszukaj normalnego auta od prywatnego wlasciciela, tak starym autem jezdzisz na stanie technicznym ktory scisle powiazany jest z bezwypadkowoscia-tu byl dzwon/bez dwoch zdan, dla wlasnego widzi misie nikt przodu nie rozbieral i nie przekladal zeby tak chujsteczkowo to poskladac, pozatym w takim aucie to raczej oryginalny stan powinien nas zachwycac a nie jakies samodzielne przeliftowanie przodu....

Szukal bym dalej, sam autohandel i sredni opis odstraszaja....

Opublikowano
... tak starym autem jezdzisz na stanie technicznym ktory scisle powiazany jest z bezwypadkowoscia-tu byl dzwon/bez dwoch zdan, dla wlasnego widzi misie nikt przodu nie rozbieral ...

 

Wyobraź sobie że 2 lata temu sam zmieniłem w swoim aucie lampy przednie na poliftowe z prostego jak dla mnie powodu, po 5 latach eksploatacji chciałem odświeżyć sobie przód auta. Zajęło mi to 10 min pracy ( łączny koszt zabawy ok 1200 zł ), Gdybym nie spóźnił się z rezerwacją przedniego kompletnego zderzaka w kolorze, miałbym takowy za 400 zł z przesyłką ( tylko dlatego że chłopak założył do swojej zderzaki M pakiet i te były mu zbędne ). Wtedy zostało by tylko zmienić krótkie nadkola i osłonę silnika za ok 450 zł + ok 45 min. zabawy na wymianę ww elementów.

Moje auto nie miało dzwona w przód a mimo to chciałem to zrobić dla samego siebie, częściowo się udało.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

widziałem to auto przejazdem i moge tyle powiedziec ze bardzo ładnie się prezentuje z daleka ;) miałem podleciec obejrzeć ale ten motor i rocznik mnie nie interesuja ;)

poza tym nawet jak był dzwon to pewnie w Niemczech bo wątpie aby polski handlarz robił przód po dzwonie na lift, gdzie lampy kosztuja 600zł/szt uzywka. A moze dzwona nie było tylko Niemiec sobie zmienił przód na lifta, taki tuning ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
lampy i pewnie maska
Maska jest z tym autem od nowości .
Opublikowano
Marku - z ciekawości - możesz powiedzieć po czym to poznać? Swego czasu potrzebowałem maskę i wszyscy twierdzili, że jest identyczna przed liftem jak i po lifcie, tylko nerki inne.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mieli rację bo maska jest taka sama przed jak i po lifcie, zmieniono tylko nerki, w aucie poznasz po tym że do 1998r klejono pod spodem po prawej stronie dodatkowo wklejkę z kodem i nazwą koloru :wink:
Opublikowano
Ciekawe ile wytrzyma pompa paliwa i czy wystarczy benzyny by rozgrzać silnik do włączenie wiska bo może być kłopot :mrgreen: Nie mówiąc o tym by się kilkanaście km przejechać
Opublikowano
Ona jest w trakcie liftu...taki tekst uslyszal kiedys brat od handlarza ogladajac e46 przedliftowe, przez handlarza opisywane jako pelen-polift...
Opublikowano
Mieli rację bo maska jest taka sama przed jak i po lifcie, zmieniono tylko nerki, w aucie poznasz po tym że do 1998r klejono pod spodem po prawej stronie dodatkowo wklejkę z kodem i nazwą koloru :wink:

 

Kurcze tego nie wiedzialem...cenna wiadomosc przy ogledzinach, niby szczegol a moze zdradzic wiele

Opublikowano
... tak starym autem jezdzisz na stanie technicznym ktory scisle powiazany jest z bezwypadkowoscia-tu byl dzwon/bez dwoch zdan, dla wlasnego widzi misie nikt przodu nie rozbieral ...

 

Wyobraź sobie że 2 lata temu sam zmieniłem w swoim aucie lampy przednie na poliftowe z prostego jak dla mnie powodu, po 5 latach eksploatacji chciałem odświeżyć sobie przód auta. Zajęło mi to 10 min pracy ( łączny koszt zabawy ok 1200 zł ), Gdybym nie spóźnił się z rezerwacją przedniego kompletnego zderzaka w kolorze, miałbym takowy za 400 zł z przesyłką ( tylko dlatego że chłopak założył do swojej zderzaki M pakiet i te były mu zbędne ). Wtedy zostało by tylko zmienić krótkie nadkola i osłonę silnika za ok 450 zł + ok 45 min. zabawy na wymianę ww elementów.

Moje auto nie miało dzwona w przód a mimo to chciałem to zrobić dla samego siebie, częściowo się udało.

 

Zgodzisz sie chyba ze mna ze niewielu robi to dla wlasnego widzi-mi sie, w wiekszosci powiazane jest to z dzwoneczkiem;)

Opublikowano

Raczej dla siebie.

Lampy polift ZWYKŁE h7 kosztują ponad 1000zł a przedlifty kilka stówek w ładnym stanie.

Nie wspomnę o xsenonie gdzie cena sięga ponad 2tys.

Opublikowano
Ona jest w trakcie liftu...
:norty:

Mam nadzieje że brachol auta nie kupił ? :D

 

A co do tej piątki, cena w deche, kolor też i na tym se chyba kończy :)

 

Poliftowego " pysku " raczej też handlarz nie zakładał skoro szkoda mu hajsu zeby z 15 litrów wachy nalać :8)

Opublikowano

Masakra z tym inpostem...

Moze i macie racje-obyscie mieli racje z poliftem...

Brachol w trakcie lifta nie kupil, ogledziny byly wnikliwe dla jaj-niemalze po sasiedzku, a handlarz dobrze nam znany i od dawna odradzany wsrod znajomych;)

A z tym poliftowym mam inne doswiadczenia znane z autopsji(angole, czesci poliftowe naprawiane, czesci z aut powypadkowych do naprawy w dobrej cenie, itd.)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.