Skocz do zawartości

E39 520i Białystok WBADT11000GY55220


Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

 

Ogladal ktos ta E39?

 

http://allegro.pl/bmw-e39-m-pakiet-170-km-shadow-line-czarna-2001-i5339937965.html

 

Stoi juz bodaj trzeci miesiac, cena na poczatku 19900 + oplaty, aktualnie 17900 a auto na fotach wyglada przeciez zacnie...

Ma male wgniotki z prawej strony na drzwiach. Z tego co wywnioskowalem z rozmowy ze sprzedajacym, kupil to auto od handlarza i po paru dniach zdecydowal, ze jednak chce je sprzedac. Umowa "moja" z Niemcem oczywiscie musi zostac sfalszowana.. moze dlatego nie ma kupca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowo handlarskie zdjęcia - no bo przecież każdy jest zainteresowany stanem boczku fotela pasażera, prawda?

 

Burdel w papierach to raz, M54 pod maską to już dwa, tak naprawdę wyposażeniem też dupy nie urywa, to trzy.

 

 

 

 

 

 

WBADT11000GY55220

Modellbezeichnung: 520I

Ausführung: Europa

Typschlüssel: DT11

E-Code: E39

Karosserie: Limousine

Lenkung: links

Türen: 4

Motor: M54 - 2,20l (125kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: manuell

Außenfarbe: Black Sapphire Metallic (475)

Innenraum: Stoff Headline/anthrazit (G3AT)

Produktionsdatum: 10.12.2001

Werk: Dingolfing

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S520A Nebelscheinwerfer Fog lights

S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A Sprachversion deutsch Language version German

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control

S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

P337A M Sportpaket M Sports package

S339A Shadow-Line Shadow-Line

S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical

S415A Sonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rear

S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S434A Interieurleisten Interior trim finishers

S473A Armlehne vorne Armrest front

S481A Sportsitz Sports seat

S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S650A CD-Laufwerk CD player

S661A Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43)

S705A M Sportfahrwerk II M sports suspension II

S710A M Lederlenkrad M leather steering wheel

S715A M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package

S775A Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite

S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights

S788A BMW LM Rad Individual BMW LA wheel, Individual

L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I szczerze Ci gratuluję, niestety, jedna jaskółka wiosenki nie czyni, i jeden M54 sprawny przypada na ile wadliwych / pijących olej / nie trzymających parametrów?

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ale o co wam chodzi z tym olejem? Nie tylko M54 biorą olej, sprawdźcie co się dzieje w nowych silnikach BMW.

To nie było moje jedyne M54, z żadnym nie miałem kłopotów, ale jak się kupuje zajechane trupy to potem narzekanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto wygląda ciekawie, też się dziwnie że tyle stoi, w sumie u mnie przez 2 miesiące też praktycznie zero telefonów. Co do M54 nie każde bierze olej, kolega do swojej b30 dolewał 1l na 2tys., ja w swojej 330ci na 8tys. km dolałem niecałe 0,5l. werner18 trochę się dziwie że interesujesz się tym autem, bo nie dawno kupiłeś i po paru dniach sprzedałeś ładniejszą 525i, twierdząc że jest za wolna, a teraz chcesz kupić 520i? Przecież b22 w e39 prawie nie jedzie ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnego.

Przeglądam forum, widzę ile tematów powstaje o tych silnikach i czytałem o tym też u człowieka co remontuje te silniki i stwierdził wadę uszczelnień zawodowych oraz sam silnik jest luźnej spasowany co siła rzeczy olej musi być palony w zależności od eksploatacji.

 

Działy e46, e39,e60 są zawalony tematami palenia oleju w dużych ilościach... Coś w tym jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja trochę będę bronił m54 bo już od pewnego czasu walczę ze znikającym olejem. :D

 

Trafiłem na sztukę, która 2 lata po PL jeździła i zaniedbania widziałem na silniku gołym okiem, wiedziałem na co się piszę i że będę musiał powalczyć. Na uszczelniacze się też przygotowałem, przesiadłem się z m52, ale co zrobić, chciało się po-lifta w 3.0 to wyboru nie ma, bardziej czytając forum się przestraszyłem V8 niż R6 w m54. ;)

 

U mnie była totalnie zatkana i spękana odma, z urwanym spływem, stare uszczelki pod deklem zaworów i krócicec od Vanosa ciekł - to już zrobione. Nadal mam do zrobienia uszczelkę miski olejowej, która się poci i podstawy filtra, z której się sączy, za miesiąc będę robił całą resztę.

Póki co, znikanie oleju spadło z 1l/1000km do 0,5l na 5000km, a uszczelniacze póki co nie tykane - nalot dobija do 300k.

 

Moim zdaniem w tym jak i w każdym innym silniku największym problemem jest poprzedni właściciel, bo odnośnie znikającego oleju jest faktycznie sporo tematów, ale m54 raczej nie jest wyjątkiem.

 

Co by się nie brało trzeba mieć świadomość co się kupuje i dobrze sprawdzić, żeby później nie płakać, a przy okazji świadomośc jest najlepszą kartą negocjacyjną :8)

 

 

A co do tego samochodu - brak tempomatu, ksenonów, czujników parkowania, sterowania radiem z kierownicy - poza m-pakiem i fotelami to nie ma żadnych zalet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Moim zdaniem w tym jak i w każdym innym silniku największym problemem jest poprzedni właściciel

 

:clap: wszystko na ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem tego samego zdania :cool2:

 

Posiadam M54B30 już 7 lat i przez ten czas robiłem jedną dolewkę oleju która była niepotrzebna bo okazało się że uszkodzeniu uległ czujnik poziomu oleju... Zresztą z tego co pamiętam tych "nie pijących" M54 na forum jest trochę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj tak jest, że najgorsze głupoty piszą osoby które nie miały do czynienia w temacie. "M54 bierze olej", u mnie nie bierze ani grama, "francuskie auta się psują", przejeździłem w ch.... kilometrów firmowymi francuzami i zero jakichkolwiek problemów, "moja sąsiadka ma wiotkie cycki", badania organoleptyczne wykazują inaczej ;) itd itd.Opinie zasłyszane są zazwyczaj powielane i tyle.

Auto należy dokładnie sprawdzić i tyle. Jakby co jestem z Białego i służę pomocą. :)

Namieszałeś w mojej głowie

Jednym gestem, jednym słowem

Nie musisz przynosić mi fiołków i bzów,

Wystarczy mi, ŻE JEŹDZISZ BMW ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.