Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tu masz VIN WBANB31040B078914

 

Przebieg oryginał :cool2:

Zdjecia ze Szwajacarii:

http://www.akcars.pl/cars/62d7830598f2e2eadac3d7935a6abb6a.jpg

http://www.akcars.pl/cars/c105ac1d9274b6839c6faf76b6e901a1.jpg

http://www.akcars.pl/cars/3a136c23e93146c5010ea6842b7bb921.jpg

http://www.akcars.pl/cars/13c9f6186361d15cfc13bc9a26c97772.jpg

http://www.akcars.pl/cars/d6f52bf31e93f1c9902dfa11b25c79dc.jpg

http://www.akcars.pl/cars/28b34d37dd33d967560bc02322c5dde2.jpg

http://www.akcars.pl/cars/be197708e099ec3c653f44abe35abffb.jpg

http://www.akcars.pl/cars/2b9e7ced37b9e4c7ffcc2de70dce4d25.jpg

 

Myslałem o nim jak był w CH na licytacji - Ale Marek 320si powiedział, żeby nie tykać tego silnika z takim przebiegiem - i tak też uczyniłem:)

Opublikowano
Witam ponownie, mógłbym wiedzieć czemu kolega odradzał zakupu? Silnik jak u tira. Wydaje mi się, ze przebiegi rzędu 300tys. To raczej norma. Podobno autko serwisowane do końca.
Opublikowano
Witam ponownie, mógłbym wiedzieć czemu kolega odradzał zakupu? Silnik jak u tira.

 

Tylko w Tirze jest niskoobrotowy Diesel - a to zdecydowana różnica :D

Opublikowano
Miałem dwa auta z takim silnikiem jeden w 745i z przebiegiem ok 320 tys z instalacja gazowa ,druga X5 e53 z przebiegiem ok 400 tys i nie miałem żadnego problemu.Auta jeżdżą do dzis i problemów z Nimi nie ma

Mini Cooper S R53 '06 @220 KM

BMW E87 118d '06 @ 163 KM

Opublikowano
Szczerze mówiąc cieszy mnie to, ze auto jest mechanicznie serwisowane do samego końca. Wole chyba to niż 13 letnie z przebiegiem "183tys" bez książki. Co w tym kraju jest notoryczne.
Opublikowano
Zdaje sobie sprawę z tego, ze oferta atrakcyjna. Dlatego pisze tu na forum czy ktoś może wie dlaczego. Nic pojadę ja obejrzeć.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie widzę w tej cenie nic atrakcyjnego patrząc jaki auto ma przebieg i resztę okoliczności.
Opublikowano
a jakie opłaty i ile cenisz naprawę?

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano
Takimi mocnymi benzynami trzaska się w Szwajcarii km tak jak dieslami u Niemca.

nooo pewnie tak jest, a dizle w szwajcarii to po 2miliony mają?? skończcie wreszcie z tymi statystykami z dupy wyjętymi

freude am fahren / fuck downsizing
Opublikowano
Takimi mocnymi benzynami trzaska się w Szwajcarii km tak jak dieslami u Niemca.

nooo pewnie tak jest, a dizle w szwajcarii to po 2miliony mają?? skończcie wreszcie z tymi statystykami z dupy wyjętymi

 

+1

 

Szwajcar jak ma silnik powyżej 2 litrów i jeździ niewiele to pożycza auto komu popadnie bo mu głupio przez sąsiadami że ma mało na zegarach..

Opublikowano
Takimi mocnymi benzynami trzaska się w Szwajcarii km tak jak dieslami u Niemca.

nooo pewnie tak jest, a dizle w szwajcarii to po 2miliony mają?? skończcie wreszcie z tymi statystykami z dupy wyjętymi

Nie z dupy kolego i nie są to żadne statystyki. Żeby było ci prościej zrozumieć temat, to Szwajcaria w tym zakresie jest taka sama jak USA.

Opublikowano
Chyba jednak nie wszyscy w Szwajcarii robią nie wiadomo jakie przebiegi. 2 dni temu wróciłem ze Szwajcarii i przez 3 dni pobytu jeździłem jako pasażer trzema samochodami: BMW F10 535i 2010r - przebieg 106 tyś km / VW Touaureg 3,6 V6 benzyna 2012r - przebieg trochę ponad 80 tyś km / Mercedes ML 350 CDI 2010r przebieg około 130 tyś km. Imho BMW wypada z tej trójki zdecydowanie najlepiej. Twierdzenie, że Szwajcarzy robią mocnymi benzynami duże przebiegi, jest raczej mocno naciągane. Pewnie niektórzy robią a inni niekoniecznie, jak wszędzie.

było:

e30 2,0i touring /e30 1,8i coupe /e30 2,5i sedan / e36 323i coupe / e39 523i sedan / e39 525i

Opublikowano
Takimi mocnymi benzynami trzaska się w Szwajcarii km tak jak dieslami u Niemca.

nooo pewnie tak jest, a dizle w szwajcarii to po 2miliony mają?? skończcie wreszcie z tymi statystykami z dupy wyjętymi

Nie z dupy kolego i nie są to żadne statystyki. Żeby było ci prościej zrozumieć temat, to Szwajcaria w tym zakresie jest taka sama jak USA.

...taka sama? tylko obszar z deka się różni :lol:

freude am fahren / fuck downsizing
Opublikowano
Chyba jednak nie wszyscy w Szwajcarii robią nie wiadomo jakie przebiegi. 2 dni temu wróciłem ze Szwajcarii i przez 3 dni pobytu jeździłem jako pasażer trzema samochodami: BMW F10 535i 2010r - przebieg 106 tyś km / VW Touaureg 3,6 V6 benzyna 2012r - przebieg trochę ponad 80 tyś km / Mercedes ML 350 CDI 2010r przebieg około 130 tyś km. Imho BMW wypada z tej trójki zdecydowanie najlepiej. Twierdzenie, że Szwajcarzy robią mocnymi benzynami duże przebiegi, jest raczej mocno naciągane. Pewnie niektórzy robią a inni niekoniecznie, jak wszędzie.

Jasne że nie wszyscy, bo byłoby to lekką przesadą. Chciałem wskazać, że to benzyna jest głównym motorem w autach osobowych.

Poza tym zapewne wiesz ile mogły być warte te auta którymi jezdziłeś i na pewno byś ich nie kupił na handel w Polsce.

Teraz pomyśl co sprawia, że "opłaca" się handlarzom sprowadzać stamtąd auta na zarobek. Oczywiście, że podstawowym kryterium są gigantyczne nie raz przebiegi, że o innych "felerach" nie wspomnę. I te właśnie ogromne przeloty są robione na benzynie, rzadko dieslem, bo nie jest tam popularny. Dlatego napisałem co napisałem, żeby wskazać, że auta benzynowe z tego kraju nie oznaczają niskich przebiegów, zwłaszcza samochodów w takim stanie technicznym, że nie przejdzie podstawowych badań i są przeznaczone na eksport.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety.. w Szwajcarii, podobnie jak w Niemczech, auta są najdroższe w Europie. Nie ma możliwości sprowadzić stamtąd "normalnego" samochodu żeby cokolwiek zarobić. Musi gdzieś być problem, czyli albo uszkodzony, albo duży przebieg. Pół biedy, jak auto było niegroźnie uszkodzone i z tego powodu jest tańsze, ale najczęściej jest po dużym dzwonie albo ma cofnięte 100, 200, a nawet 300 tys km. Co do przebiegu nie ma reguł. 12 letnie diesel'e w Niemczech mogą mieć przejechane 60-70 tys. km, a mogą i 600-700 tys. km. Tylko będzie je różnić przepaść w cenie sprzedaży i tu jest pies pogrzebany.
Opublikowano
bavarian, w obu tych krajach jest duża niechęć do aut osobowych w dieslu, a zamiłowanie do "dużych benzyn" A to z prostej przyczyny, benzyna jest tam dużo tańsza niż gdziekolwiek, również relatywnie do zarobków.
Opublikowano
...wszystko bee nic nie kupisz, przebieg buuu. kolego tam się kupuje auta z usterkami mechanicznymi lub niewielkimi blacharskimi które naprawia się w Polsce i sprzedaje się to u nas po konsultacji z wszechmogącym rzeczoznawcą który wystawia kwity do urzędu. jeśli nasz krajan nie przekręci licznika to w większosci przypadków przebiegi są ori i na takie auta wyglądają. pomijam fakt high wyposażenia i ogólnie dobrego stanu technicznego. grunt to nie dac się nabrac i nie pisz proszę jakie to złe samochody są za granicami, to gdzie są dobre? w Polsce?
freude am fahren / fuck downsizing
Opublikowano
Niestety.. w Szwajcarii, podobnie jak w Niemczech, auta są najdroższe w Europie. Nie ma możliwości sprowadzić stamtąd "normalnego" samochodu żeby cokolwiek zarobić. Musi gdzieś być problem, czyli albo uszkodzony, albo duży przebieg. Pół biedy, jak auto było niegroźnie uszkodzone i z tego powodu jest tańsze, ale najczęściej jest po dużym dzwonie albo ma cofnięte 100, 200, a nawet 300 tys km. Co do przebiegu nie ma reguł. 12 letnie diesel'e w Niemczech mogą mieć przejechane 60-70 tys. km, a mogą i 600-700 tys. km. Tylko będzie je różnić przepaść w cenie sprzedaży i tu jest pies pogrzebany.

To co napisałeś, powinno być gdzies podwieszone na stałe. To jest oczywista oczywistość, szkoda tylko, że nie każdy chce ją zauważyć :cool2:

Opublikowano
właśnie sobie sam koleżko zaprzeczyłeś - "nie ma reguły" :D
freude am fahren / fuck downsizing
Opublikowano
...wszystko bee nic nie kupisz, przebieg buuu. kolego tam się kupuje auta z usterkami mechanicznymi lub niewielkimi blacharskimi które naprawia się w Polsce i sprzedaje się to u nas po konsultacji z wszechmogącym rzeczoznawcą który wystawia kwity do urzędu. jeśli nasz krajan nie przekręci licznika to w większosci przypadków przebiegi są ori i na takie auta wyglądają. pomijam fakt high wyposażenia i ogólnie dobrego stanu technicznego. grunt to nie dac się nabrac i nie pisz proszę jakie to złe samochody są za granicami, to gdzie są dobre? w Polsce?

Gdzie napisałem, że za granicą są złe samochody? :) Widzę, że "importowałeś" auta ze Szwajcarii :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.