Skocz do zawartości

Wydech Eisenmann vs Performance do 335/435


darekme

Rekomendowane odpowiedzi

W standardowym wydechu brakuje mi niskich tonów i zamierzam go wymienić na coś lepszego. Chciałbym, aby było bardziej basowo i tylko nieco głośniej żeby nie męczyło na długich dystansach. Rozważam Eisenmann Sport oraz M-Performance. Wybór trudny tylko na podstawie filmików z youtube lub opisów forumowych. M-Performance ludzie raczej opisują jako głębszy ale bez szału. Eismann niby lepszy ale w zasadzie wszyscy wkładają wersje Race (nieco głośniejszą) i piszą, że w trasie już ją lekko słychać. Czy ktoś ma może w Wawie lub okolicach któryś z tych wydechów w 3 litrowej benzynie i miałby dla mnie chwilkę czasu żeby mi pokazać jak to słychać?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
koledzy z mm-performance zakładają często do R6 wydechy - ja nie polecam wydech M-performance. Posiadam Eisenmanna i jestem bardzo zadowolony. co do wyborów to uważam Akropovic no1 ale tez kosztuje dobry wydech tez jest firmy Remus. aa jak będziesz wymieniał wydech to wymień nie tylko końcową sekcje ale i środkową troszeczkę więcej kosztuje a efekt jest lepszy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem już do nich zapytać czy przypadkiem nie spodziewają się jakiejś R6 w najbliższym czasie żeby podjechać i posłuchać, niestety nikt się nie zapowiada. Ty masz wersję sport czy race? Jak wygląda głośność tego wydechu na autostradzie słyszana w kabinie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dzwoniłem już do nich zapytać czy przypadkiem nie spodziewają się jakiejś R6 w najbliższym czasie żeby podjechać i posłuchać, niestety nikt się nie zapowiada. Ty masz wersję sport czy race? Jak wygląda głośność tego wydechu na autostradzie słyszana w kabinie?

 

 

nie jest głośna, polecam :cool2: - ja mam dedykowany do M3 i nie ma wersji sport czy race.

 

kolego jeśli chcesz miec cena/ jakosc to Remus lub Eisenmann z czystym sumieniem - firma P-MS.pl jest przedstawicielem w PL są z Warszawy

 

ale jeśli idziesz na wygląd i jakość to do 335i

 

https://www.akrapovic.com/#!/car/product/sport%20sedan/14240?brandId=19&modelId=57&yearId=3853

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ale ja już chyba byłem na ostatniej stronie youtube z filmikami z wydechami i dalej nie jestem mądrzejszy. Problem w tym, że to co na nich słychać najbardziej zależy od jakości mikrofonu i ten sam wydech na jednym filmie brzmi świetnie a na drugim tak samo jak seria. A propos serii to coś się jej zmienia brzmienie z wiekiem? Ja mam dopiero zrobione 2,5 tys km i brzmi ona słabiutko np. porównując do seryjnego wydechu jaki miałem w E85 3.0.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od budżetu.

Akrapovicem napewno sie nie zawiedziesz, poza tym masz raczej gwarantowany wzrost mocy + obniżenie masy. Tytan robi robotę :wink: ja słyszałem na żywo Akrapa w 335i i mi sie podobał, ale to kwestia mocno subiektywna.

 

Jak będziesz chciał dobra cenę na Akrapa czy tak Remusa to pisz może uda sie coś ogarnąć.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Nie wiem jak w 335i, ale w M3 V8 najlepszą robotę dla mnie robi Eisenmann race, brzmi najbardziej basowo.

Ja natomiast chciałem u siebie poprawić dźwięk + zyskać trochę na osiągach, więc u kolegi KoKoS'a zamówiłem pełnego Akrapa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbuję to poskładać i wychodzi mi tak:

 

BMW Performance

+ słyszałem (co prawda dawno jak jeszcze nie myślałem o 335i) i brzmiał ok

+ założą mi to w serwisie razem z performance kit, mniej wizyt w serwisach

+ nie będą mieli pretekstu do cofnięcia gwarancji w razie jakiegoś f...upu z silnikiem

+ odrobinie taniej

+ łatwiej będzie odsprzedać wydech jak będzie słaby

+ łatwiej będzie sprzedać samochód za parę lat na ori częściach

 

Eisenmann (Sport bo Race buczy w przedziale 2 - 3,5k obrotów, sporo osób o tym pisze, a to jest samochód do jazdy na co dzień)

+ może trochę lepszy ale nie wiadomo bo nie ma gdzie posłuchać

- minusy to cała reszta z listy powyższej

 

Co do wagi to temat pomijalny. Zysk 1kg za parę tyś, nie ma o czym gadać, jak ktoś to zauważa niech sobie wlewa o litr paliwa mniej :)

Co do osiągów to i tak power kit wyciągnie ten samochód do granic wytrzymałości skrzyni (tylko 450 Nm).

 

No chyba, że trzeba iść za rada kolegi powyżej i kupić sobie bezprzewodowy mikrofon bluetooth i przykleić go pod zderzakiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jeszcze dodam jedno: masz rocznik 2014 albo 2015 z tego co pamiętam, więc na pewno masz już active sound system. przy montażu wydechu m-performance masz przynajmniej pewność, że "zgra" się z tym elektronicznym systemem. przy montażu aftermarketowych wydechów prawdopodobnie będziesz musiał to wypruć albo deaktywować, bo może być słychać dysonans między tym co leci z głośników a tym co rzeczywiście z wydechu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No to mam już wydech i power kit. Po zmianach mam wrażenie, że to zupełnie inny samochód. Po zakupie byłem lekko rozczarowany. Samochód owszem przyśpieszał fajnie ale kompletnie brakowało tego poczucia jazdy samochodem usportowionym które pamiętałem z poprzednich. Ot bardzo poprawny, komfortowy samochód klasy premium i tyle. Jednym słowem żałowałem, że nie kupiłem 328 bo różnice byłyby niewielkie (lub STI w którym to czuć w serii). Okazało się, że do kompletu wrażeń brakowało tych dźwięków, które się teraz pojawiły. Wydech stał się donośniejszy, bardziej agresywny a do tego za sprawą power kitu pojawiła się masa dodatkowych dźwięków. To co w zwykłej 335 słychać podczas zmiany biegów teraz słychać przy każdym odjęciu gazu. Do tego pojawił się super świst turbiny/zasysanego powietrza oraz wyraźne dźwięki zaworu spustowego od turbiny. Mocy oczywiście też przybyło ale jestem przekonany, że te dźwięki dały więcej tego sportowego feelingu niż moc. Co do mocy, to wyraźnie to czuć, że samochód wraz z liczbą kilometrów ma coraz większy moment obrotowy . W serwisie mówili mi, że dopiero pełne spasowanie i parametry silnik osiąga przy 10 tys. przebiegu.

Teraz to jest rzeczywiście samochód na jaki liczyłem, daje banana na twarzy przy każdym odpaleniu silnika.Gdybym miał komuś doradzać zakup 335 to tylko w komplecie w wydechem i power kitem. Jeżeli bez tego to 328 bo szkoda kasy na większy silnik i wyższą akcyzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mperformance. Nie mialem mozliwosci posluchania na zywo eisenmana i nie chcialem kupowac w ciemno.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Brzmi fajnie. Dałem im szansę, zapytałem czy mają lub będą mieli jakiś samochód do posłuchania na żywo to nic nie mieli do zaproponowania. Może na przyszłość warto dać komuś rabat w zamian za to, że parę razy podjedzie i zademonstruje innym zainteresowanym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem u niemieckiego tunera Reuter Motorsport, akurat mieli na stanie taki wydech i wysłali od ręki ( z reguły na Eisenmanna się czeka kilka tygodni). Montaż i pomiar na hamowni w łódzkiej firmie ZTR. Szczegóły cenowe na PW.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Eisenmanna w wersji Sport tyle, że w M3 e92 - generalnie jestem bardzo zadowolony, Race dla mnie jest już zbyt głośny, szczególnie jeśli ktoś raz na jakiś czas musi pojechać w trasę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.