Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak. Całość (sprężyny z montażem) powinna kosztować max 1200 zł.

 

m.

 

I wtedy działa normalnie system adaptacyjnego zaiweszenia? Nie ma żadnych błędów?

 

Zacne auto, mi brakuje jednej rzeczy bez której bym nie mogł żyć mianowicie tempomatu,nie wyobrażam sobie wyjazdu na urlop i wciskania gazu w te i wewte za 250 tyś.zł,ale to już kto co lubi ;) Autko piękne,dodatki performance mega.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No właśnie co z adaptacyjnym?

 

@bolekh, dzieki. Co do tempomatu to jest w standardzie przy silniku 428i wiec jest na pokladzie. Ja tez sobie nie wyobrażam bez :) byl nawet pomysl na aktywny, ale szybko sie z niego wyleczylem ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wyobrażam sobie, żeby sprężyny wpływały na elektronikę zawieszenia... Miałem w poprzednim aucie takie same sprężyny i działało wszystko ok - Opel Insignia z adaptacją w wydaniu Generał Motors mega utwardzenie, kanapa i coś pomiędzy). Mam w obecnym aucie, gdzie jest pasywne (bez regulacji nastawów). I działa genialnie.

 

Na forach zagranicznych nie znalazłem informacji o tym, aby sprężyny powodowały występowanie błędów w zawieszeniu

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano

Dodam coś od siebie autko super też bym obniżył a w kwesti tempomatu to nie takie oczywiste w mojej 2 za 246 tyś niema w standarcie

tempomatu i jakiś matoł który te auto konfigurował nie dodał tempomatu (auto kupiłem na demo) także jestem tym zawiedziony

bo w mojej poprzedniej 318 d tempomat był :wink:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Dodam coś od siebie autko super też bym obniżył a w kwesti tempomatu to nie takie oczywiste w mojej 2 za 246 tyś niema w standarcie

tempomatu i jakiś matoł który te auto konfigurował nie dodał tempomatu (auto kupiłem na demo) także jestem tym zawiedziony

bo w mojej poprzedniej 318 d tempomat był :wink:

:shock: Gotów jestem uwierzyć, że to żart.

A pisząc na poważnie, nie jest to kwestia jedynie softu? Na mój amatorski rozum wydaje się, że w tak zaawansowanym technologicznie samochodzie nie powinno to iść po jakiś oddzielnych kablach.

A 4GC bardzo fajne :D

Opublikowano

A to przepraszam nie widziałem ze 2.8i ma tempomat w standardzie ,super.To chyba autko marzenie wszystko ma co i ja bym wybrał.

BTW Znajomy ma f30 320d x drive na merynosach head up absolutny full i nie ma tempomatu,ktoś sobie tak skonfigurował :) jemu w salonie mówili ok 3900zł za montaż zwykłego regulatora hamowania i 9 tyś.zł za aktywny.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tempomat to jak s.x oglądany przez szybę... NIGDY nie skorzystałem. Nie umiałbym wysiedzieć w samochodzie, gdyby moja rola zredukowałaby się do trzymania kierownicy...

 

no comprendo... :oops:

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
tempomat to jak s.x oglądany przez szybę... NIGDY nie skorzystałem. Nie umiałbym wysiedzieć w samochodzie, gdyby moja rola zredukowałaby się do trzymania kierownicy...

 

no comprendo... :oops:

To chyba jeszcze nie robiłeś autem jednym ciągiem tras powyżej 1000km :) Po autostradach.

 

A z drugiej strony, aktwyny tempomat + ostrzeganie o zmianie pasa = można przysypiać za kierownicą bezpiecznie ;]

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tempomat to jak s.x oglądany przez szybę... NIGDY nie skorzystałem. Nie umiałbym wysiedzieć w samochodzie, gdyby moja rola zredukowałaby się do trzymania kierownicy...

 

no comprendo... :oops:

To chyba jeszcze nie robiłeś autem jednym ciągiem tras powyżej 1000km :) Po autostradach.

 

A z drugiej strony, aktwyny tempomat + ostrzeganie o zmianie pasa = można przysypiać za kierownicą bezpiecznie ;]

 

Oj, robiłem wielokrotnie (w Dojczlandzie, Francji, Włoszech, trochę się najeździłem)

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
No to dziwie Ci sie, nawet zwykły tempomat z funkcja hamowania po kilkuset kilometrach obsługuje sie przyjemniej niż pedal gazu. Wszystko sterowane z kierownicy która i tak musisz trzymać a nogi odpoczywają..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
my tu pitu pitu o tempomatach, a pytanie ważne brzmi: "Kiedy autor wątku zdecyduje się obniżyć auto i wrzuci foty?" :)

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
Może kiedys ;) obecnie cieszę sie tym jak wygląda obecnie :) jak sie zacznie powoli nudzić lub mniej podobać to dopiero wtedy wpadną fedry...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no i dobrze, niech się nacieszy, dojrzeje :)

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.