Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

Jechałem dzisiaj i tak sobie przełączałem z jednego na drugi tryb i za grzyba nie widzę różnicy ( jak dam sport to oczywiście na autostradzie robi się bolid i przyjemność z jazdy powoduję ,że wiem dlaczego muszę pracować :)).

Jedyną rzeczą to na pewno inaczej działa skrzynia biegów - mi na comfort czuć jak zmienia biegi a na comfort+ idealnie przerzuca.

Mogę kogoś poprosić czy wie jakie są różnice w poszczególnych trybach ?

 

dzieki

Opublikowano
Ja w trybie Comfort+ mam poduszkowiec, ale może wynika to z faktu że mam AD. Nie wiem jak jest u Ciebie.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja w trybie Comfort+ mam poduszkowiec, ale może wynika to z faktu że mam AD. Nie wiem jak jest u Ciebie.

 

A czy bez AD zmiana trybów też zmienia twardość amortyzatorów? Też nie mam AD i też odnoszę wrażenie, że zmiana od Comfort+ do Sport mało co zmienia w pracy zawieszenia, choć jak sama nazwa EDC = Electonic Damping Control jest stricte powiązania z pracą zawieszenia za pośrednictwem słowa "damping", ale czy faktycznie tak jest?

Opublikowano
Tak, tez zmienia ale zapewne w mniejszym stopniu. Odsyłam do materiałów ze strony BMW, odnośnie tego czym różni sie DDC i Dynamic Drive. Jedno i drugie razem dają AD.
Opublikowano

Koledzy nie chce zakładać oddzielnego tematu , może ktoś mi rozjaśni . Niektórzy z was mają 2 tryby Comfort , u mnie jest 1 , pytanie skąd te różnice ??

W opcjach przy konfiguracji mam odhaczone 2TB sportowa automatyczna skrzynia biegów . Cyżby 2 tryby komfortowe były tylko możliwe z normalną skrzynią ( kod 205 ) ??

Opublikowano
A ja mam tylko EDC i mam Comfort+ i ECO też. Może to od rocznika też zależy?
Opublikowano
W comfort+ edc robi amortyzatory jeszcze bardziej "miękkie" Najlepiej sprawdzić na nierównej nawierzchni - wtedy najbardziej czuć różnice pomiędzy comfort a comfort+
Opublikowano
Comfort+ - EDC lub AD

Sport+ - automatyczna sportowa skrzynia SA2TB

 

EcoPro, Comfort(Normal), Sport - w zależności od daty produkcji.

 

 

Mylisz się! Nie mam sportowej skrzyni. A sport+ różni się od sport wyłączeniem kontroli trakcji.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Ja w mojej F11 530dX mam: Ad, EDC, sportową skrzynię i Efficient Dynamics. Do tego mam 4 tryby: Sport+, Sport, Normal i Comfort. Chciałbym w niedługim czasie zmienić licznik na full LED, a tam widziałem na filmikach YT, że są następujące tryby: Eco Pro, Comfort+, Comfort, Sport i Sport Plus. Teraz nie wiem czy będzie można to jakoś zakodować, bo chyba te tryby występują tylko w poliftach. Wiecie coś może na ten temat.

 

pozdrawiam

Maciej

Opublikowano

a ja mam comfort normal sport i sport+

mam EDC i Dunamic drive i Adaptive drive

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
A który tryb włącza Wam się z automatu po włączeniu silnika? Ja mam comfort +. Czy jest możliwość zmiany?

 

MY 2014 skrzynia sportowa , zawieszenie M , możliwe tryby jazdy EcoPro , Comfort , Sport , Sport + , tryb domyślny Comfort .

 

 

 

+1

Opublikowano

U mnie w f07 mam zwykle zegary (te rozszerzone, nie te najwyższe) mam opcje eco, comfort, comfort+, sport, sport+ i do tego jak sie pobawię trakcja jest jeszcze traction. Z tym ze mam auto z 2015r wiec moze to dla tego.

 

Co do komfortu, mam edc i fakt w comfor+ auto leci jak poduszkowiec, czasami nawet sie fajnie buja góra dół jak wjedziemy na mocno falista drogę :D

Opublikowano
A który tryb włącza Wam się z automatu po włączeniu silnika? Ja mam comfort +. Czy jest możliwość zmiany?

 

Wydaje mi się, że każdy tryb jak zostawisz oprócz SPORT+ czy ecoPRO zostaje zachowany. Jak zostawisz na tych 2ch wraca po restarcie na COMFORT. ecoPro na pewno tak dziala, SPORT+ nie do konca testowalem.

 

Ale jak ustawie na COMFORT to pamieta, ze COMFORT, jak COMFORT+ to tez pamieta, ze COMFORT+

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy ktoś z Was zastanawiał się nad tym (może ma jakieś swoje doświadczenie w tym względzie)

czy stała jazda na Comfort+ może zmniejszyć trwałość amortyzatorow i czy może mieć wpływ na ząbkowanie opon???

Opublikowano
Wczoraj sie wlasnie nad tym zastanawiałem ale doszedłem do wniosku ze na comfort+ powinny dłużej dzialac
  • 9 lat później...
Opublikowano

Panowie szukałem odpowiedzi na pytanie z tematu, i sumując wasze wypowiedzi i moje doświadczenia doszedłem do pewnego wniosku. Posiadam F10 2014 lci z AD i mam tryby: eco pro, comfort, sport, sport+. Jeździłem też na jeździe próbnej F10 2015 z AD, i tam były tryby: eco pro, comfort+, comfort, sport, sport+. Oba samochody na cyfrowych zegarach. Więc najprawdopodobniej tryb comfort+ został dołożony w 2015 roku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.