Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

PROBLEM :cry2:

Przeczytaj to... viewtopic.php?f=68&t=120678

Proszę.

 

 

Witam, znów ja i znów problem, powoli zaczynam mieć dość tego samochodu... Problem pojawił się niedawno jakiś tydzień temu, samochód czasem zapala normalnie a czasem muszę go kręcić około 5~10 sekund. dodatkowo przestała się załączać pompa paliwa po przekręceniu kluczyka i mam wrażenie że tu jest problem bo wcześniej chodziła. Jak już odpali to zapala raczej za każdym razem normalnie, dzieje się tak po dłuższym postoju np rano albo po pracy i prawie padł mi już akumulator. samochód jest z 91r nie ma immo ani żadnych dziwnych zabezpieczeń bo wszystko wywaliłem jak tylko kupiłem samochód. Gdzie szukać przyczyny?

Opublikowano
to znaczy pompa chodzić musi bo samochód odpala i chodzi w miarę normalnie jedynie z odpalaniem zimnego silnika jest problem. Zasugerowałem problem nie z samą pompą a bardziej z jej sterowaniem bo nie załącza się po włączeniu zapłonu tak jak kiedyś. Może ktoś wie gdzie jest przekaźnik pompy i jak jest zrobione jej sterowanie?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Sprawdz przewody odprowadzające nadmiar paliwa z wtrysków bo to może być jedna z przyczyn.Przewód jak jest zmurszały to przepuszcza powietrze nie trzyma ciśnienia i ścieka do zbiornika.Dlatego musisz kręcic.
Opublikowano
Witam, problem dalej występuje jednak sporadycznie, próbowałem pompować paliwo zwierając styki pompy przed odpaleniem oraz pordzas odpalania, nic to nie zmienia więc wykluczam pompę. Gdzie szukać dalej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.