Skocz do zawartości

Przepływomierz - Pytanie


Manofthelake

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Objawy :

 

1. Subiektywna utrata mocy i ociężałość silnika

2. Od czasu do czasu falujące obroty na biegu jałowym, raz trzęsło budą.

 

Chciałbym na początku sprawdzić przepływomierz, czyli idąć sladem innych po prostu go odłączyć.. lecz

mógbły ktoś mi pokazać gdzie in się znajduje i jak to zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedz.

 

Silnik jest dogrzany, osiąga temp. 90 stopni Cel.

 

Subiektywnie odczucie to niższa moc, moment obrotowy położony wyżej niż normalnie.. poza tym

to falowanie obrotów i bujanie budą ( raz się zdarzyło ).

 

Podejrzewam jeszcze jeden wtrysk, gdyż lekko odbiegał z korekcją od innych i w

sumie nie wiadomo co się z nim dzieje..

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
to moze byc 100 tys spraw, podlacz do kompa, zobaczymy co wyskoczy i powiedz jaki masz model samochodu z rocznikiem i sinikiem bo inaczej to sprawa dla wrozki... z drugiej strony jest tu kilka wrozek... :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje.

 

Po odpięciu przepływomierza jest identycznie, jak z wpiętym, więc można powiedzieć że to wyklucza jego wine?

 

Co jeszcze powinienem sprawdzic ?

Raczej przeciwnie jeżeli odpinasz przepływomierz i nie ma żadnej reakcji to wygląda na nie sprawny :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę to jak w końcu jest :( ?

 

Czytałem sporo na forum i niby miał zyskać na mocy, jeżeli jest niesprawny i zostanie odłączony..

 

Moje auto to BMW E90 320D z 2005 roku

Mam wrażenie że jest ostatnio bardzo mułowate, a szczególnie mocy ma dopiero od 2700 RPM, gdzie wczesniej od 2000 brała ładnie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Może za półtora tyg będę w Międzyzdrojach to mogę Cię podpiąć i sprawdzimy co i jak

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Podepnę się do tematu.

U mnie w 330xd sytuacja wygląda tak, że do 2000 rpm auto nie reaguje na gaz wcale, pedał w podłodze i czekam 2-3 sekundy (w tym czasie czasami szarpie, dusi się) i dopiero powyżej 2k jest w miarę normalne (wg mnie słabsze niż wcześniej) przyspieszenie. Zauważyłem wzrost zużycia paliwa, obroty nie falują na biegu jałowym jednak pod tyłkiem czuję czasami delikatne szarpnięcia, drżenia. Diagnostyka kompem pokazała wskazania przepływomierza od 0 do 2000 rpm są na poziomie 300-400 jednostek (nie wiem czego) a powinny być od 900-1000 jednostek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.