Skocz do zawartości

Manofthelake

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Manofthelake

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Ok bylem w serwisie. Wtryski wg. mechanika są w bdb stanie. Przepływomierz wg. niego dziwnie chodzi, chociaz nie jest pewien czy tego jego wina i za kilka dni mam wpaść na podmianke..
  2. Tak jak niektórzy kazali przejechałem się autem na 3 i 4 biegu, wysokie obroty i gaz do konca, ekonomizer nie dochodził do konca ani tu ani tu
  3. Dziś własnie jade do serwisu sprawdzić wtryski i reszte. Pytanie - Wtryski mogą byc przyczyna tego zamulenia ? Przebieg 250k
  4. Kurczę to jak w końcu jest :( ? Czytałem sporo na forum i niby miał zyskać na mocy, jeżeli jest niesprawny i zostanie odłączony.. Moje auto to BMW E90 320D z 2005 roku Mam wrażenie że jest ostatnio bardzo mułowate, a szczególnie mocy ma dopiero od 2700 RPM, gdzie wczesniej od 2000 brała ładnie..
  5. Ja mam 226 i kupilem Monroe, gdyż takie mi polecili w czescidobmw.pl Jestem zadowolony i śmigam już ponad rok, ich stan jest BDB.
  6. Dziekuje. Po odpięciu przepływomierza jest identycznie, jak z wpiętym, więc można powiedzieć że to wyklucza jego wine? Co jeszcze powinienem sprawdzic ?
  7. http://screenshooter.net/101979271/oqurmik Moglby ktos powiedziec w ktorym to miejscu
  8. Dziękuje za odpowiedz. Silnik jest dogrzany, osiąga temp. 90 stopni Cel. Subiektywnie odczucie to niższa moc, moment obrotowy położony wyżej niż normalnie.. poza tym to falowanie obrotów i bujanie budą ( raz się zdarzyło ). Podejrzewam jeszcze jeden wtrysk, gdyż lekko odbiegał z korekcją od innych i w sumie nie wiadomo co się z nim dzieje.. Pozdrawiam
  9. Witam. Objawy : 1. Subiektywna utrata mocy i ociężałość silnika 2. Od czasu do czasu falujące obroty na biegu jałowym, raz trzęsło budą. Chciałbym na początku sprawdzić przepływomierz, czyli idąć sladem innych po prostu go odłączyć.. lecz mógbły ktoś mi pokazać gdzie in się znajduje i jak to zrobić ?
  10. Witam. Moje reflektory Xenon w E90 są dość mocno zniszczone, jednak nie od zewnątrz, lecz wewnątrz lampy. Głównie w miejscach gdzie najmocniej świeci soczewka. Dodatkowo lampy niestety po wiekszym deszczu parują. Czy są jakieś spece, które zajmują się kompleksową regeneracją takich lamp ?
  11. Witam. Problem : Klimatyzacja na wolnych obrotach właściwie nie działa, nie czuć zimnego powietrza, dopiero po ruszeniu i krótszym czasie czuje się efekt klimatyzacji, jednak jest on niesatysfakcjonujący. Dodatkowo na wolnych obrotach, gdy włączona jest klimatyzacja to słychać jakby takie odgłosy od silnika, natomiast gdy wyłącze "śnieżynke" to owy odgłoś milknie. Pytanie : Nie pamiętam już, czy to gdzieś wyczytałem, czy ktoś mi dawno temu powiedział, ale obija mi się o głowę że to problem z jakąś częścią układu klimatyzacji i napełnienie jej czynnikiem niczego nie da. Proszę o rady, gdyż możliwe jest, iż to powszechnie znany problem, bo nasze autka mają sporo typowych dla siebie usterek. Model auta : E90 320D
  12. Witam, mam jedno pytanie nie dotyczące dokładnie kodowanie WLKP / Poznań. Jestem jedną z osób, która korzystała z usług kolegi Dziquska i zaciekawiła mnie dyskusja w wątku o chipie 325D Tam konkurent kolegi napisał :'' Po co mieszasz ludziom w glowach ... przeciez Ty sie na tym nie znasz :) wgrywasz ludziom softy alpiny do e90 320 I mowisz o jakims bezpieczenstwie ? Jak nie czepiasz sie o hamownie to o cos innego ... hamownie mamy I stacjonarna I dwie przenosne . I tak dalej najblizsza idealu jest drogowa , najlepiej oddaje to co z autem sie dzieje w normalnych drogowych warunkach ... Na temat dalszych modyfikacji napisze wkrotce ....'' Bez żadnego sądzenia jestem ciekaw odpowiedzi samego zainteresowanego na te zarzuty, gdyż w tamtym temacie kolega Dziquisek o dziwo całkowicie zamilkł..
  13. A potem taki intelektualista idzię na wybory :twisted:
  14. Tak samo jak w silnikach 6-cyl jest ACC, tak samo 3 litrowy silniki mają poprawnie skonstruowany silnik jako dodatek :D
  15. Witam. Dziś z rana w ogóle nie odpaliło radio, ani I-drive. Wyświetlacz był całkowicie wyłączony. Gdy skonczylem jazde, zrobilem 10 min przerwy i wszystko zadziałało. Czy jest to oznaka że coś siada, czy po prostu losowy błąd systemu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.